xbox-games-with-gold-list
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه مه سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
627 بازدید

سرویس Xbox Live Gold در نوع خودش بسیار جذاب و کاربردی است و با خرید اشتراک این سرویس، می توانید به انجام بازی های آنلاین و مولتی پلیر بپردازید و همچنین تخفیف های خوبی را از مایکروسافت بگیرید. اما یکی از ویژگی های جذاب این سرویس نیز بازی های رایگان است که هر ماه شاهد چند عدد از آن‌ها برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 هستیم.

این بازی ها را می توان دانلود کرد و تا ماه بعد رایگان نگه داشت و از آن لذت برد. اما به بازی های این ماه بپردازیم. اولین بازی که از اول ماه مه در دسترس خواهد بود، Marooners نام دارد. این بازی یک Co-Op آنلاین است که می توان به همراه دوستان نیز آن را تجربه کرد. پس از آن است که به مینی گیم های پر تنشی فرود خواهید آمد و به رقابت با دوستانتان خواهید پرداخت و اوقات خوشی را با آن‌ها پشت سر خواهید گذاشت. این بازی تنها روی Xbox One در دسترس است و اگر کاربر Xbox 360 هستید باید بگوییم که بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon در انتظار شماست.

این بازی یک اسپین آف از سری Earth Defense Force است و باید در مقابل موجی از موجودات بیگانه کشنده بایستید و حشرات غول آسایی پایشان به زمین باز شده است و می خواهند همه بشریت را نابود کنند. این بازی در اصل برای Xbox 360 در دسترس است اما به لطف قابلیت Backward Compatibility، می توانید آن را روی Xbox One نیز بازی کنید.

Xbox Live gold free games may 2019

از شانزدهم ماه مه به بعد نیز می توانید بازی The Golf Club 2019 را دریافت کنید. این بازی روی Xbox One در دسترس است و اجازه می دهد که با گلف بازان قهاری بازی کنید و خود را به چالش بکشید. در آخر نیز Comic Jumper پیش روی شماست که ماجراجویی های کاپیتان خندان را روایت می کند و او به دنیای دیگر کمیک ها وارد می شود و می خواهد بداند چرا آن‌ها اینقدر محبوب هستند.

در زیر می توانید تمام بازی های رایگان ماه مه سرویس Xbox Live Gold را مشاهده کنید.

Xbox Live Games with Gold for May 2019

  • Marooners (Xbox One) — May 1 – 31
  • Earth Defense Force: Insect Armageddon (Xbox One, Xbox 360) — May 1 – 15
  • The Golf Club 2019 (Xbox One) — May 16 – June 15
  • Comic Jumper (Xbox One, Xbox 360) — May 16 – 31

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.