The Division 2
یحیی رحیمی

محتوای یک سال بعد از انتشار The Division 2 تایید شد: Loot Box ها و Season Pass

یحیی رحیمی 10 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,067 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی تمامی جزئیات محتواهای بعد از انتشار بازی The Division 2 را فاش کرده است و حالا می دانیم که در یک سال آینده شاهد چه محتواهای جدیدی خواهیم بود. با جزئیاتی که پیش رو داریم شاهد یک سال محتوا از بازی هستیم و باید بگوییم که سال جذابی پیش روی طرفداران بازی است.

همان طور که شاید پیش تر نیز شنیده باشید، تمامی DLC های جدید رایگان خواهند بود و در صورت خرید بازی می توانید بدون پرداخت پول دیگری آن‌ها را دریافت کنید. البته آن‌هایی که Season Pass بازی را خریداری کنند نیز فراموش نشده اند و گزینه های جالبی پیش روی شماست. در یک سال آینده شاهد انتشار 3 بخش داستانی خواهیم بود.

هر کدام از این بخش ها یک مرحله داستانی جدید را اضافه خواهند کرد و همچنین یک مود جدید.. در طول سال شاهد اضافه شدن سه شخصیت و متخصص جدید خواهیم بود که هر کدام از آن‌ها دارای توانایی، نشان و سلاح خاص خود خواهد بود. اولین بخش داستانی، D.C. Outskirts: Expeditions نام دارد که بازیکنان را به جنگ علیه Outcast ها می فرستد و باید مناطق اطراف واشنگتن را پاک سازی کنید.

قسمت دوم اما Pentagon: The Last Castle نام دارد که سازمان دفاع ایالات متحده را به عنوان یک بخش داستانی به بازی اضافه می کند و باید این سازمان را نجات دهید. گفتنی است که مرحله سوم هیچ اسمی ندارد و فعلا چیزی از آن مشخص نیست. افرادی که Season Pass را خریداری کنند قادر به دریافت تمامی این داستانها 7 روز قبل از انتشار عمومی خواهند بود. همچنین آن‌ها سه شخصیت جدید را به رایگان دریافت خواهند کرد و بقیه باید برای باز کردنشان پول بپردازند.

همچنین مراحل بیشتری نیز برای دارندگان Pass در نظر گرفته شده است که با اتمام آن‌ها جوایز خوبی دریافت خواهید کرد. این جوایز علاوه بر جوایز دیگر خواهند بود و به صورت هفتگی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. یوبی‌سافت همچنین فاش کرده است که اوایل The Division 2 به بازیکنان اجازه می دهد تا آیتم ها را با پول واقعی بخرند و بعد از انتشار اما شاهد اضافه شدن Loot Box های معروف خواهیم بود که البته اسم آن‌ها Apparel Caches است.

این بسته ها تنها دارای آیتم های تزئینی هستند و با پول واقعی می توانید آن‌ها را بخرید. افرادی که نسخه Ultimate بازی را خریداری کنند نیز دارای جایگاه Stash بیشتر خواهند بود و این در اختیار هیچ کدام از بازیکنان دیگر نخواهد بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.