Overkill's The Walking Dead
یحیی رحیمی

Starbreeze در حال تلاش برای یافتن راه حل ادامه پشتیبانی Overkill’s The Walking Dead

یحیی رحیمی 9 اسفند 1397 بدون دیدگاه
822 بازدید

دیروز بود که Skybound Entertainment قراداد خود را با Starbreeze Publishing فسخ کرد و همین باعث شد که استدیو به پشتیبانی و ادامه انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead پایان داد. به نظر می رسد که The Walking Dead IP دست کمپانی Skybound باشد و کمپانی دیگری قادر به تولید بازی از آن نیست.

دیروز اعلام شد که قرار نیست نسخه کنسول بازی Overkill’s The Walking Dead نیز منتشر شود. حالا Starbreeze بالاخره به تلاش های صورت گرفته خبرنگاران واکنش نشان داده است و در پیام جدیدی که روی وب سایت خود قرار داده است، گفته است که هنوز به دنبال راه حلی برای کسب اجازه ادامه انتشار و پشتیبانی Overkill’s The Walking Dead است. Starbreeze در ادامه میزان فروش سه ماهه آخر بازی را نیز منتشر کرده است که رقم بسیار پایینی است.

بیانیه کامل استدیو به شرح زیر است:

Starbreeze در حال صحبت با Skybound برای رسیدن به یک راه حل است. ما فروش این محصول را تا مدت نامعلومی روی فروشگاه استیم متوقف کرده ایم و اگر به معاهده ای با Skybound نرسیم، این بازی هیچ گاه دیگر برای فروش در دسترس قرار نخواهد گرفت و همچنین نسخه کنسول بازی نیز منتشر نخواهد شد.

در مورد فروش اما باید بگویم که بازی حدود 34.1 میلیون درامد داشته است که البته از میزان هزینه انجام گرفته برای توسعه بازی پایین تر است و همچنین هیچ گونه خبری از کمک مالی نیز نیست.

به نظر می رسد که Starbreeze به دنبال از دست دادن Overkill’s The Walking Dead نیست و همچنین Skybound نیز دیگر نمی خواهد به همکاری ادامه دهد. Skybound دیروز اعلام کرد که این بازی با استانداردهای آن‌ها نساخته است و همین دلیل فسخ قرارداد بوده است. به نظر نمی رسد که این دوکمپانی به جایی برسند و همچنین قابلیت خرید بازی از استیم نیز برداشته شده است و رسما دیگر نسخه PC بازی نیز به حالت مرگ درآمده است.
نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.