Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

Operator های جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شدند

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
853 بازدید

بعد از رویداد All-Star Games در Six Invitational سال 2019 شاهد پخش اولین ویدیو از گیم پلی Operator های جدید Rainbow Six Siege بودیم. این Operator ها بخشی از آپدیت سال چهارم و فصل اول بازی به نام Burnt Horizon هستند.

اولین Operator به نام Gridlock یک مهاجم به همراه گجتی به نام Trax Stringers است که به او اجازه می دهد تا انبوهی از میخ های کشنده را به هر جای نقشه که می خواهد بفرستد و بازیکن حریف را از پا درآورد. چیزی که Gridlock را متفاوت از بقیه می کند این است که گجت های مورد استفاده آن‌ها با دیگر Operator ها تفاوت زیادی دارد.

این میخ ها چیزی هستند که بیشتر کاراکترهای دفاعی از آن استفاده می کنند و همچنین اجازه کنترل نقشه را به شما می دهند و عجیب است که چنین قابلیتی به فردی مهاجم داده شده است. به هر حال دیگر Operator معرفی شده نیز Mozzie نام دارد و این فرد از ابزاری به نام Pests برای گرفتن و تحت کنترل قرار دادن پهپادهای دیگر تیم استفاده می شود.

این به معنی آن است که یک مدافع می تواند از پهپاد به مصلحت تیم خودش استفاده کند. قبل از استفاده از این Pest ها یک علامت نشان داده می شود که بازه کار آن را نشان می دهد و بعد از آنکه پهپاد به دام افتاد، Mozzie می تواند از آن استفاده کند. البته اگر بخواهید پهپاد را به محیط بیرون ببرید، هم شما و هم مالک آن، پهپاد را از دست خواهند داد.

گفته می شود که آپدیت Operation: Burnt Horizon دارای نقشه Outbreak خواهد بود و این نقشه نیز قرار است هفته آینده معرفی شود. گفته می شود که این مپ از زیباترین های بازی است و آسمان آبی زیبایی دارد. اگر می خواهید که به Operator ها و ویژگی های جدید دسترسی داشته باشید، می توانید همین الان Rainbow Six Siege را برای PC، Xbox One و PS4 دریافت کنید.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.