دانلود بازی The Solus Project برای PC,دانلود بازی The Solus Project برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Solus Project, دانلود بازی The Solus Project
دانلود بازی The Solus Project برای PC,دانلود بازی The Solus Project برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Solus Project, دانلود بازی The Solus Project پارسی گیم

دانلود بازی The Solus Project برای PC

پارسی گیم 15 شهریور 1395 6 دیدگاه
9,625 بازدید

دانلود بازی The Solus Project برای کامپیوتر

The Solus Project بازي است كه حاصل همكاري دو كمپاني Teotl Studios و Grip Digital است.اين بازي به‌صورت انحصاري براي Xbox بوده و اخيراً براي PC هم ارائه‌شده است. سبك اين بازي Survival است كه به صورت دوربين اول‌شخص داستان آن روايت می‌شود. شما می‌توانید در اين بازي به‌عنوان يك زن يا مرد بازي را آغاز كنيد كه سفينه آن‌ها در سیاره‌ای عجيب و غریب سقوط كرده است. هیچ‌گونه بقايي در اين سياره به چشم نمی‌خورد و شما تنها اميد براي نجات از اين سياره هستيد. اين بازي شبیه‌سازی مناسب در ضمينه را رفتن است كه حالتي ابتدايي از آن را اجرا می‌کند. هرچه در اطراف خود می‌بینید بسيار حائز اهميت است و بی‌توجهی به آن ممكن است شما را درروند بازي دچار مشكل كند. علاوه بر این شما با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را باهم تركيب و ايتم جديد خلق كنيد.

همچنين عواملي طبيعي در بازي مانند باد-برف-باران-تند باد-شهاب سنگ و… وجود دارند كه گاهي جذاب و گاهي مشکل‌ساز هستند. البته بعد از آن‌ها شما می‌توانید به بسترهای داخلي و غارهاي داخل بازي برويد و رازهاي اين سياره را با وسايلي كه در اختیاردارید كشف كنيد. يكي از مهم‌ترین اين ابزار دستگاهي است كه به شما در ترجمه سنگ‌نوشته‌های بازي كمك می‌کند و همچنين کاربردهای ديگري دارد كه بهتر است خودتان آن‌ها را كشف كنيد. همچنين اين بازي بسيار براي VR مناسب است و احساسي بی‌نظیر به شما ارائه می‌دهد.

همچنين اين بازي در آخرین به‌روزرسانی خود يك DLC به اين بازي كرده كه شما بايد در جزيره Highpoint به جست‌وجو بپردازيد همچنين اين DLC سه ساعت به زمان بازي اضافه می‌کند.

اين عنوان يك Real -Time عالي است و شما وقتي در زمان تاريكي اين سياره در آن قدم می‌زنید شفق‌های قطبي و ستارگان به طرز باورنکردنی شگفت‌انگیز به نظر می‌آیند. نورپردازي و پرداختن به جزئيات به‌خوبی انجام‌شده و شما نمی‌توانید از آن اشكالي بگيريد البته وجود بعضي از باگ‌ها در بازي شما را كمي آزار می‌دهد اما در بروز رسانی‌های اخير اين مشكلات رفع شده است. اين بازي به حدي جذاب است كه شما متوجه نمی‌شوید كه ١٥ساعت پاي آن نشستيد و بازي را به اتمام رسانديد.

در بخش صداگذاری بسيار خوب مدیریت‌شده و می‌تواند از افکت‌های صوتي و موسيقي متن لذت ببريد كه توسط همين بخش صحنه‌هایی دراماتيك در ذهن و گوشتان ثبت می‌شود. در آخر بايد گفت كه اين بازي جدا از ايرادات جزئي كه دارد اما می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را براي شما ثبت كند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bit and newer
Processor: Dual Core 2GHZ+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX10 Compatible 3D Card – Minimum GeForce 460 or equivalent – Integrated graphics (Intel) may not work well and have not been tested. For use with Intel integrated graphics please run the game in DirectX10 compatibility mode.
DirectX: Version 10
Storage: 11 GB available space
Sound Card: Any Windows compatible card
Additional Notes: Supports Tobii Eye Tracking. Vive and Oculus VR supported but still partially in development. Playing the game in VR requires a powerful computer.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64 bit and newer
Processor: Quad Core 2GHZ+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX11 compatible 3D card strongly recommended – GeForce 760 or equivalent and higher
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space
Sound Card: Any Windows compatible card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم روی سیستم من میاره
    Windows 10 64 bit
    intel core i7-2670 QM cpu@2.20GHz
    ram:8
    intel HD graphics 3000 NviDia GeForce gt635m
    directX:12

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    مسیح

    مهمان

    سلام ممنون بابت سایت خوبتون فقط یه خواهشی داشتم اگه میشه بازی های سبک survival hororبیشتر تو سایتتون بزارید سپاس

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مسیح

      پشتیبانی

      Ok

  • Avatar

    hossein

    مهمان

    با ram 4Gb وگرافیک geforce 9500 GT اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به hossein

      مهمان

      سلام hosseinعزیز.
      اجرا میشه ولی عملکرد بهتر مشخصات سیستم خود را با سیستم گفته شده مقایسه کنید.