یحیی رحیمی

Metro Exodus به 53.5 گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1397 بدون دیدگاه
888 بازدید

استدیو 4A Games از آن دسته توسعه دهندگانی است که تمرکز فوق العاده ای روی مسائل فنی دارد و همیشه بازی های خود را به صورتی تولید کرده است که از لحاظ جلوه های بصری فوق العاده به نظر برسد و بازیکن را جذب خود کند. نمونه این کار را در بازی های Metro 2033 و Metro: Last Light مشاهده کردیم و این دو بازی دارای بهترین جلوه های بصری بودند و به طور جد Metro Exodus نیز قرار است همین راه را ادامه دهد و جا پای بازی های قبلی بگذارد.

Exodus البته بزرگ تر از تمام نسخه های پیشین خود است و قرار است که متن و داستان بازی از سری های قبلی بیشتر باشد و البته با دیدن فصل تابستان در تریلر بازی نیز می توان فهمید که با عنوانی کاملا متفاوت از دیگر سری های قبلی روبه رو هستیم. این موضوع از یک جهت خبر خوبی ماست که می توانیم اوقات خوبی را با Metro Exodus داشته باشیم و از طرف دیگر باید حافظه زیادی را از دستگاه خودمان یا به قول بعضی سگ التکرونیکی مان خالی کنیم.

گیم پلی جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر شد که فصل تابستان بازی را نشان می‌دهد پارسی گیم 28م دی 1397

گیم پلی جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر شد که فصل تابستان بازی را نشان می‌دهد. برای مشاهده تریلر این بازی با پارسی گیم همراه باشید.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.

بر اساس لیستی که در فروشگاه مایکروسافت منتشر شده است، Metro Exodus نیاز به 53.45 گیگابایت فضای خالی روی Xbox One دارد. این عدد بزرگ تر از بازی هایی مانند Call of Duty: Black Ops 4 است و البته دقیقا هم اندازه دو پچ اولیه منتشر شده برای Fallout 76 است. باید خوشحال بود که مانند Red Dead Redemption 2 نیاز به خالی کردن 88 گیگابایت از حافظه دستگاه خود را نداریم!

با توجه به فناوری، اندازه و محتواهای موحود در Metro Exodus می شود گفت که چنین سایزی منطقی است و اگر به دنبال تجربه این بازی هستید باید کمی از حافظه کنسول دوست داشتنی تان را خالی کنید. خوشبختانه بازی برای Pre-Load و پیش بارگذاری در دسترس است و می توانید قبل از انتشار بازی آن را دریافت کنید و به محض انتشار به بازی کردن بپردازید. همه می دانید که Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه برای کنسول های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.