دانلود بازی TY the Tasmanian Tiger 3 برای PC
دانلود بازی TY the Tasmanian Tiger 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی TY the Tasmanian Tiger 3 برای PC

پارسی گیم 11 دی 1397 2 دیدگاه
5,365 بازدید

دانلود بازی TY the Tasmanian Tiger 3 برای کامپیوتر

TY the Tasmanian Tiger 3 یکی از بازی‌های پلتفرمر معروف نسل ششم بود که در سال 2005، روانه‌ی بازار شد. این سری بازی در سبک پلتفرمر سه بعدی است که مبارزات متنوعی بر روی زمین و در آسمان، به شما ارائه می‌دهد. این بازی به تازگی برای پلتفرم PC بازسازی شده است که می‌تواند نوستالژی قوی برای هواداران این سری باشد. این بازی، شباهت‌های زیادی را با سری Ratchet and Clank دارد. این سری بازی مستقل، توسط Krome Studios توسعه یافته و روانه‌ی بازار شده است.

TY the Tasmanian Tiger 3، یک پلتفرمر سه بعدی نسبتا کامل است و علاوه بر مبارزات مختلف، پازل‌هایی را نیز در برابر شما قرار می‌دهد. مراحل این بازی همانند نسخه‌ی قبلی، کوتاه هستند و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید مراحل بازی را کامل کنید. شخصیت اصلی بازی نیز یک سگ است و اکثر شخصیت‌های درون بازی، یا حیوان هستند یا هیولاهای تخیلی. اسلحه‌ی اصلی TY، بومرنگ است که در طول بازی، ارتقا پیدا می‌کند و توانایی‌های متنوعی به آن اضافه می‌شود. شما می‌توانید مراحل بازی را به صورت Split-Screen همراه با دوست خود به تجربه بپردازید. یک بخش مسابقه‌ای نیز در بازی قرار گرفته است که به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود به رقابت بپردازید و مهارت خود را در بازی اثبات کنید. مبارزات بازی صرفا بر روی زمین جریان ندارد و در برخی مراحل شما با استفاده از هواپیما، به مبارزات هوایی خواهید پرداخت. تغییر مهمی که در این نسخه وجود دارد، اضافه شدن و تمرکز بسیار بالا بر روی مبارزات از فاصله‌ی نزدیک است. دشمنان زیادی در بازی وجود دارد که هیچ آسیبی از طریق بومرنگ به آن‌ها وارد نمی‌شود و برای از بین بردن آن‌ها، شما باید از نزدیک به مبارزه با آن‌ها بپردازید و از سلاح‌های دیگری استفاده کنید. در طول بازی، شما سنگ‌هایی را پیدا خواهید کرد که قدرت‌های جدیدی به شما یا به بومرنگ TY اضافه می‌کند که تنوع قابل قبولی را در مبارزات بازی در طول بازی به شما ارائه می‌دهد.

اگر از طرفداران سری TY the Tasmanian Tiger هستید، می‌توانید نسخه‌ی سوم بازی را به صورت ریمستر بر روی پلتفرم PC تجربه کنید. نسخه‌ی ریمستر بازی، تغییرات خاصی نسبت به نسخه‌ی اصلی ندارد و تنها از نظر گرافیکی کمی بهبود یافته است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (32bit and 64bit), Windows® 10 (32bit and 64bit)
Processor: Intel Core i3/i5/i7 1.8 GHz CPU dual-core. AMD 2.0 GHz dual-core.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 260 / Radeon HD 4000 Series / Intel HD Graphics 4000 with OpenGL 3.3 minimum.
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant
Additional Notes: Xinput controller compliant

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (32bit and 64bit), Windows® 10 (32bit and 64bit)
Processor: Intel quad-core 3.0 GHz or dual-core 3.2 GHz. AMD 3.4 GHz quad-core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 2GB / Radeon HD 7970 3GB with OpenGL 3.3 minimum.
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant
Additional Notes: Xinput controller compliant

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

STONE THE CROWS! Are you ready to explore the wilds of the Australian Outback in this remastered version of the classic game, TY the Tasmanian Tiger?Join TY on a RIPPER of an adventure to free his family from the DREAMING and stop the nefarious evil genius BOSS CASS from removing mammals from the top of the food chain.To help you on your quest, you’ve got a BEAUT arsenal of boomerangs, sharp teeth, and the help of a few friends!So don’t be a galah – let’s head down under, and have a CORKER of a time! BEAUTY, BOTTLER, BONZA!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام ببخشیدبه سیستم RAM4 کارت گرافیک AMD 5450 بازی کرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      پشتیبانی

      سلام
      بله