دانلود بازی Iris Fall برای PC
دانلود بازی Iris Fall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Iris Fall برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1397 3 دیدگاه
9,655 بازدید

دانلود بازی Iris Fall برای کامپیوتر

Iris Fall یک بازی پلتفرمر است که پازل‌های درگیر کننده و داستانی مرموز و تا حدودی ترسناک را برای شما روایت می‌کند. محیط‌های بازی، بسیار تیره و Gothic هستند و بخش‌هایی از بازی، ژانر وحشت نیز تا حد کمی در بازی خود را نشان می‌دهد. دوربین بازی دوبعدی است و رنگ‌آمیزی نه چندان رنگارنگ، باعث می‌شود تا تجربه‌ای تیره اما لذت‌بخش را از یک بازی پلتفرمر، تجربه کنید. این بازی مستقل، توسط NEXT Studios توسعه یافته و روانه‌ی بازار شده است. این بازی را تنها به صورت تک‌نفره می‌توانید تجربه کنید و بخش دو نفره‌ای ندارد.

داستان بازی و محیط‌های آن، به شدت مفهومی و پرمعنا هستند و اگر به آن‌ها با دقت زیادی توجه کنید، رازهای جذابی را از شخصیت اصلی و داستان بازی به دست می‌آورید. بعد از بیدار شدن از خواب، Iris، شخصیت اصلی بازی، یک گربه‌ی سیاه را دنبال می‌کند و به بخش‌های مختلفی از یک تئاتر بزرگ سر می‌زند. با پیشرفت در بازی، متوجه می‌شوید که تمام محیط‌ها و پازل‌های بازی، ربطی به شخصیت Iris دارد و داستان این شخصیت را برای شما روشن‌تر می‌کند. داستان و پازل‌های بازی، ربط زیادی به نور و تاریکی دارد و شما از این دو عنصر برای حل بسیار از معماهای بازی استفاده خواهید کرد. تاریکی و روشنایی، در بخش‌هایی از بازی، معرف شخصیت Iris است و ویژگی‌های شخصیتی او را برای شما روشن‌تر می‌کند. اکثر بخش‌های بازی، به صورت سیاه و سفید رنگ‌آمیزی شده‌اند و شما رنگ‌های متنوعی را در بازی نخواهید دید اما بازی به طور یک دست مانند Limbo سیاه و سفید نیست. شما بازی را در دو دنیای مختلف تاریکی و روشنایی تجربه خواهید کرد که بسته به دنیایی که در آن هستید، زاویه‌ی دوربین بین دوبعدی و سه بعدی تغییر خواهد کرد. این مسئله باعث می‌شود تا تنوع بسیار زیادی در گیم‌پلی و معماهای بازی به وجود آید و مانع از خسته کننده شدن بازی شود.

اگر به یک دنبال بازی پلتفرمر تاریک با داستانی مرموز و پازل‌های جذاب هستید، Iris Fall یکی از بهترین پلتفرمرهای امسال است که می‌توانید پیدا کنید. این بازی با نوآوری‌های زیاد در بخش پازل‌ها و گیم‌پلی بازی، تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی را به شما ارائه می‌دهد که تجربه‌ی بازی را برای دوست‌داران این سبک، اجباری می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i3-4160 CPU@3.6GHz or AMD FX-6100 CPU@3.3GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9-270
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i5-4590 CPU@3.3GHz or AMD FX-8350@4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 or AMD Radeon R9-280
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Solve clever puzzles and uncover an intriguing story full of mystery and wonder. With “light and shadow” as a core concept, Iris Fall takes players on a monochrome adventure unlike any other.After awakening from a dream, Iris follows a black cat into a dilapidated theater, traveling back and forth through a strange labyrinth of light and shadow. As the story unfolds, Iris begins to realise that everything in this theater seems to have some kind of hidden connection to herself.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    میومیو

    مهمان

    salam tu marhale 3 moshkele gerafiki dare az peleha bala nmire

    پاسخ دهید
  • Avatar

    shahram

    مهمان

    سلام خسته نباشید بازی Battlefield V کرک شده لطفا قرار بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به shahram

      پشتیبانی

      سلام
      در حال اپلود هستیم به زودی برای دانلود قرار میگیره