دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC
دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1397 24 دیدگاه
31,750 بازدید

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای کامپیوتر

Mark of the Ninja یک بازی در سبک پلتفرمر است که خشونت زیادی را همراه با گیم‌پلی دو بعدی خود به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی توسط Klei Entertainment توسعه داده شده است و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن برای نسل هشتم روانه‌ی بازار شده است. مخفی‌کاری بخش بسیار مهمی از این بازی است و مهارت‌های شما به عنوان یک نینجا محک زده خواهد شد.

شما به عنوان یک نینجا در بازی قرار خواهید گرفت که به دلیل یک خال‌کوبی نفرین شده، قدرت‌های حسی بسیار بالایی دارید. شما باید به صورت مخفی‌کاری مراحل بازی را پیش ببرید اما برای پیش بردن مراحل انتخابی مهم بر سر راه شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید مانند یک روح، کاملاً مخفیانه بدون آنکه یک نفر از حضورتان با خبر شود مراحل بازی را تمام کنید یا به صورت مخفیانه به کشتن تک‌تک دشمنانی که در مقابل شما قرار خواهد گرفت بپردازید. کشتن یا نکشتن دشمنان کاملاً به شما بستگی دارد اما رد کردن مراحل بازی بدون کشتن دشمنان، چالش بسیار بیشتری را مقابل شما قرار خواهد داد. البته شما می‌توانید به صورت مستقیم با دشمنان بازی به مبارزه بپردازید و با خلع سلاح کردن، آن‌ها را از بین ببرید اما ریسک کشته شدن یا خلع سلاح شدن شما توسط دشمنان در مبارزات رو در رو بسیار بالا است علاوه بر اینکه دشمنان دیگری ممکن است متوجه حضور شما شوند که پیروز شدن در مبارزات را تقریباً غیرممکن می‌کند. شما می‌توانید با روش‌های متفاوتی از جمله پرت کردن جنازه‌ی یک نفر به سمت دشمنان، آن‌ها را به شدت بترسانید. با این کار دشمنان نظم خود را از دست می‌دهند و شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و بخش قابل توجهی از مرحله را به راحتی پیش ببرید.

نسخه‌ی ریمستر بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند که گرافیک و صحنه‌‌های چشم‌نواز بازی را زیباتر می‌کند. مدل شخصیت‌ها پیشرفت بیشتری کرده‌اند و جزئیات محیط بازی نیز بیشتر شده است که حس و حال بهتری نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی را به بازی باز ارائه می‌دهد. برخی از صحنه‌های سینماتیک بازی نیز از ابتدا ساخته شده‌اند تا جزئیات بهتر و گرافیک قوی‌تری را به نمایش بگذارند. در نسخه‌ی ریمستر بازی، یک بخش جدید قرار داده شده است و بازیکن را در نقش یک نینجای جوان به نام Dosan قرار می‌دهد که مأموریت‌ها و قدرت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

اگر Mark of Ninja را تجربه نکرده‌اید، نسخه‌ی ریمستر بازی فرصت خوبی است تا یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری در سبک پلتفرمر را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz processor (E6600)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT720 or AMD Radeon R7770 (1 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In Mark of the Ninja, you’ll know what it is to truly be a ninja. You must be silent, agile and clever to outwit your opponents in a world of gorgeous scenery and flowing animation. Marked with cursed tattoos giving you heightened senses, every situation presents you with options. Will you be an unknown, invisible ghost, or a brutal, silent assassin?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.9 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    چرا میگه باید استیم باز باشه تا بازی بیاد چکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      hadi در پاسخ به محمد

      مهمان

      سلام عرض ادب
      دوستان عزیز کمی وقت بزارن وبجای سوالات تکراری که وقت پشتیبانی رو میگیره نظرات رو بخونن شاید مشکلشون رو پیدا کنن.دوست عزیز من هم همین مشکل رو داشتم محتویات پوشه codex رو در محل نصب برنامه انتقال بده مشکل حل خواهد شد

  • Avatar

    emi

    مهمان

    این بازی از همه لحاظ عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام من این بازی رو دانلود کردم و سالم دانلود شدن ولی وقتی میخوام اکسترک کنم هر پارتی که اکسترک میشه یه ارور میده و مینویسه ! CODEX-Par30Game.Net.part2.rar: Packed data checksum error in Mark.of.the.Ninja.Remastered-CODEX-Par30Game.Net\setup-1.bin. The volume is corrupt
    و اینکه این مشکل در هر بازی ای هست و وقتی میخوام اکسترکت کنم همین پیغامو براشون میده مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنین خیلی ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      حتما از آخرین نسخه نرم افزار وینرار استفاده کنید
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپر شده را اکسترکت نمایید

    • Avatar

      محمد در پاسخ به امیر

      مهمان

      جدیدترین نسخه win rar رو دانلود کن شاید درست بشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه