یحیی رحیمی

دو اپراتور جدید Rainbow Six Siege به‌طور کامل معرفی شدند

یحیی رحیمی 29 مرداد 1397 1 دیدگاه
2,409 بازدید

چند روز پیش از اپراتور جدیدی به نام Clash در بازی Rainbow Six Siege برایتان گفتیم. دیروز اما اپراتور دیگری به بازی اضافه شد و حالا یوبی‌سافت به‌طور کامل این شخصیت‌های جدید را معرفی کرده است. یکی در فاز حمله قرار دارد و دیگری در فاز دفاعی.

Clash اپراتور دفاعی جدید است که زره بسیار قدرتمندی در اختیار دارد اما سرعت آن بسیار کند است. این اولین اپراتوری است که از سپر مخصوص استفاده می‌کند. این سپر دفاعی، حرکت تیم حریف را کند می‌کند و باعث می‌شود که هم‌تیمی‌هایش به آن‌ها ضربات مهیبی بزنند. همچنین Clash می‌تواند حملات دریافتی را در هم بشکند. توانایی پرتاب شوک الکتریکی او بسیار جالب است و این شوک می‌تواند محیط افراد و بازیکنان را به‌یک‌باره کند و فرصتی برای حمله فراهم سازد.

Clash در فاز دفاعی عمل می‌کند و اپراتور دیگری به نام Maverick در فاز هجومی نیز اضافه‌شده است. Maverick دارای سرعت بسیار بالایی است و البته زره خاصی به تن ندارد و از این بابت کمی ضعیف است. البته سلاحی به نام Blowtorch به دست دارد که می‌تواند درودیوار را به هم بریزد و سوراخ‌های عظیمی در آن ایجاد کند. استفاده از این سلاح صدای زیادی ایجاد نمی‌کند و تنها اگر نزدیک آن باشید، صدا را خواهید شنید.

Maverick از نیروهای Delta Force ایالات‌متحده به بازی اضافه‌شده است و قدرت زیادی درگذشتن از دیوارها دارد. این دو اپراتور بخشی از بسته الحاقی جدیدی به نام Operation Grim Sky هستند. با توجه به اطلاعات جدید منتشرشده می‌توان گفت که سپر محافظتی Clash تمام بدن او را پوشش خواهد داد و در هنگام استفاده از آن، قادر به استفاده از تفنگ نخواهید بود و کمی بازی تیمی برای استفاده از Clash موردنیاز است.

Maverick اما استایل کلاسیک بازی را به همراه دارد. او سرعت بالایی دارد و سلاح دستی او می‌تواند او را از دیوار یا هر سطح نرم دیگری رد کند. تفنگ مورداستفاده او یک AR15.50 است که با دوربین قدرتمندی تجهیز شده است. با استفاده از تفنگ او می‌توانید از سوراخ‌های ایجادشده روی دیوار، بازیکن حریف را به خاک و خون بکشانید. او نقش جدیدی به Rainbow Six Siege اضافه کرده است و برای استفاده از او باید تمامی زیروبم‌های نقشه را بلد باشید.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ممدرضا

    مهمان

    داستان نویسیت خوبه افرین =)

    پاسخ دهید