Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

یک فرد نابینا در بازی Call of Duty: WWII موفق به کشتن 7600 نفر شده است

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,426 بازدید

اتفاق نادر و جالبی در بازی‌های ویدیویی رخ‌داده است. یک یوتوبر معروف به نام tj the Blind gamer، اخیراً پستی در مورد موفقیت به‌دست‌آمده خود در وب‌سایت Reddit قرار داده است. او موفق به کشتن 7600 نفر در بازی Call of Duty WWII شده است. این فرد بدون دیدن یک‌لحظه از بازی موفق به انجام این کارشده است.

این فرد که با مشکل بینایی مواجه است در Reddit این موضوع را توضیح داده است. او تنها از صداهای داخل بازی استفاده کرده است و رکورد خوبی در هر دو نسخه World War 2 و Black Ops 3 دارد. او در حساب یوتیوب خود توضیحات بیشتری در این مورد بیان کرده است و نحوه استفاده از صدا در مپ زامبی را تشریح کرده است. برای نمونه او از صداهایی همچون تیربار و یا لامپ‌های بالاسر یادکرده است.

وب‌سایت Kotaku برای آشنایی بیشتر با این فرد تماس گرفته است. او 19 سال دارد و در ایالت Utah آمریکا زندگی می‌کند. او گفته است که همیشه از طرفداران Call of Duty بوده است و این بازی کمک زیادی به او کرده است. او اولین بار با World at War Zombies Mode شروع کرده است. TJ در آن زمان تنها 8 سال داشته است. او بعدها علاقه زیادی به Call of Duty: Modern Warfare 2 پیدا می‌کند. او در آن زمان بینایی چشم راستش را داشته است و مجبور به استفاده از عینک بوده است.

با شروع Black Ops 3 او کاملاً بینایی خود را از دست می‌دهد. بیماری نادری که جوان 19 ساله را زمین‌گیر نکرده است و هنوز هم به علاقه خود ادامه داده است. او بیان کرده است که بازگشت به Call of Duty و بدون دیدن هیچ‌چیزی واقعاً سخت بوده است. هدستش رفیق او در این مسیر سخت بوده است. او گفته است که حس ششم باعث می‌شود که افکت صدا واضح‌تر به گوش برسد و همچنین گزینه‌های بازی برای افراد معلول نیز به او کمک کرده است.

سرویس صوتی Alexa نیز کمک زیادی به او کرده است. این سرویس می‌تواند گیم پلی و میزان پیشرفت بازیکن را برایش بازگو کند و همچنین می‌تواند به او بگوید که کدام‌یک از بازیکنان آنلاین هستند. او پیشنهادهایی برای Activsion نیز داشته است. باور دارد که باید صداهای بیشتری در بازی استفاده شود و مأموریت‌های مختلف نیز دارای صدای مخصوص خود باشند که آن‌ها را بتوان از هم تفکیک کرد.

او همچنین درخواست یک بازگوکننده صفحه را نیز برای Call of Duty کرده است که بتواند تمامی متون بازی را با صدای بلند بخواند. در حال حاضر بازیکنان باید از فرد دیگری برای فهمیدن نام تفنگ و نقشه‌ها بهره بگیرند. او امیدوار است که راه خود را با وقت ادامه دهد و بتواند رکورد خود را ارتقا بخشد.

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.