یحیی رحیمی

فهرست فروش بازی‌های هفتگی: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در صدر

یحیی رحیمی 19 تیر 1397 بدون دیدگاه
830 بازدید

مانند همیشه فهرست فروش بازی‌های ویدیویی نیز منتشر شد و شاهد اتفاقات جالبی بودیم. بازی جدید کمپانی Activision Blizzard به نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به موفقیت خوبی دست پیدا کرده است و صد جدول را همانند هفته پیش به دست آورده است. این جدول تا پایان 7 ژوئیه را شامل می‌شود و بر این اساس Jurassic World: Evolution رقابت را به Crash باخته است و موفق به کسب مقام دوم شده است.

اگر به فهرست فروش این هفته نگاه بیندازیم، خواهیم دید که یوبی‌سافت با دو بازی The Crew 2 و Far Cry 4 حضور پررنگی دارد و این بازی‌ها به ترتیب در مقام‌های سوم و هشتم جدول قرارگرفته‌اند. FIFA 18 که یار جدانشدنی این فهرست است نیز مقام چهارم را در دست دارد. البته نباید از جام جهانی نیز غافل شویم و دلیل این فروش بالا نیز می‌تواند جام جهانی باشد.

God of War که از آخرین ساخته‌های سونی است نیز دوازدهمین هفته پیاپی است که در بین 10 بازی پرفروش قرار دارد و این هفته نیز کار خود را در مقام هفتم جدول پایان داده است. از سری بازی‌های ماریو به نام Mario Tennis Aces نیز جایگاه خوبی به دست آورده است و مقام چهارم شایسته آن است. Mario Kart 8 Deluxe در مقام هفتم جدول این هفته قرار دارد و آخر جدول نیز توسط بازی‌های Fallout 4 و Star Wars Battlefront 2 اشغال‌شده است.

در زیر می‌توانید 10 بازی پرفروش این هفته انگلستان را مشاهده کنید. همچنین دقت داشته باشید که آمار زیر تنها مربوط به فروش فیزیکی بازی‌ها است و فروش دیجیتالی مطرح نیست.

1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
2. Jurassic World: Evolution
3. The Crew 2
4. FIFA 18
5. Mario Tennis Aces
6. God of War
7. Mario Kart 8 Deluxe
8. Far Cry 5
9. Star Wars Battlefront 2
10. Fallout 4

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.