بازی Spyro the Dragon 4 اسپایرو
یحیی رحیمی

بازی Spyro 4 طبق گزارش‌ها در حال ساخت است

یحیی رحیمی 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
53 بازدید

منبع معتبری که در حوزه بازی‌های کرش باندیکوت فعالیت می‌کند، ساخت بازی Spyro 4 را تائید کرد. استودیو Toys for Bob که ماه گذشته از مایکروسافت جدا شد، مشغول توسعه بازی چهار مجموعه اسپایرو است. این استودیو تصمیم گرفته تا همکاری با مایکروسافت را به‌منظور تأمین بودجه بازی و استفاده از حق امتیاز اثر ادامه داد، اما فعالیت‌های آنها کاملاً مستقل خواهد بود و از ردموندی‌ها دستوری دریافت نخواهند کرد.

زمان زیادی از انتشار آخرین بازی مجموعه Spyro می‌گذرد. ریمستر سه‌گانه این مجموعه به نام Spyro: Reignited Trilogy چند سال پیش منتشر شد و توانست علاقه‌ها را به اژدها دوست‌داشتنی زنده کند. طرفداران مدت‌هاست درخواست ساخت بازی بعدی را دارند و بسیاری معتقد بودند که ساخت بازی جدید توسط استودیو Toys for Bob انجام می‌شود. خبر مستقل شدن استودیو موجب ناامیدی طرفداران شد، اما خبرهای خوبی برای آنها در راه است.

افشاگر بازی‌های کرش باندیکوت به نام Canadian Guy Eh مدعی است که تویز فور باب با همکاری مایکروسافت در حال کار روی بازی Spyro 4 است. او در ویدیو تازه‌ای اعلام کرد که در طی کنفرانس PAX East با منابع مختلفی صحبت کرده و آنها به اطلاعش رسانده‌اند که ساخت بازی جدید اسپایرو آغاز شده است. استودیو سازنده اگرچه از مایکروسافت جدا شده، اما ترجیح داده تا همکاری با آنها را به شکل دیگری ادامه دهد. گفتنی است مایکروسافت مالک مجموعه‌های مهم مانند کرش باندیکوت و اسپایرو است و تویز فور باب، مالک آنها نیست.

بازی Spyro the Dragon 4 اسپایروساخت بازی Spyro the Dragon 4

منابع دیگری از جمله ویندوز سنترال، همکاری مایکروسافت و Toys for Bob برای توسعه یک پروژه جدید را تائید کرده‌اند. این گزارش باعث شد تا منابعی که اسامی آنها پنهان مانده، ساخت بازی Spyro the Dragon 4 را فاش کنند. گفتنی است این افشاگر تابه‌حال اطلاعات درستی از بازی‌های کرش و اسپایرو فاش کرده است، اما باید منتظر تائید رسمی خبر و معرفی آن ماند. به نظر می‌رسد که معرفی بازی به این زودی‌ها صورت نمی‌‌گیرد و این اثر در مراحل اولیه تولید و توسعه قرار دارد.

افشاگر گفته‌شده مدعی است که ساخت بازی Spyro 4 در ژانویه 2024 آغاز شده و در نتیجه هنوز تا تائید و انتشار بازی زمان زیادی باقی مانده است. باید گفت که شایعات ساخت بازی چهارم هنگام انتشار بازی Crash Bandicoot 4 شنیده شد و عجیب است که در این چند سال، هیچ پیشرفتی در توسعه بازی صورت نگرفته است. البته این استودیو برای توسعه بازی کالاف دیوتی به خدمت گرفته شده بود و اکتیویژن، اجازه دنبال کردن پروژه‌های مستقل را نمی‌داد. نظر شما چیست؟‌ آیا برای بازی اسپایرو 4 هیجان‌زده‌اید؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.