دانلود بازی Nightingale برای PC
دانلود بازی Nightingale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nightingale برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1402 1 دیدگاه
5,265 بازدید

دانلود بازی Nightingale برای کامپیوتر

بازی Nightingale بازیکنان را به دنیای مسحور کننده Gaslamp Fantasy دعوت می‌کند، جایی که آنها سفری برای بقا و ماجراجویی در قلمروهای مرموز Fae را آغاز می‌کنند. از آنجایی که Realmwalkerهای بی باک به دلیل فروپاشی شبکه پورتال محرمانه، در دنیای ما سرگردان شده‌اند، بازیکنان باید در مناظر خیره کننده و در عین حال خطرناک حرکت کنند، ابزار و سلاح بسازند، پناهگاه طراحی کرده و با دشمنان مهیب مقابله کنند. در این بازی ساخت و ساز و بقا در جهان باز، بازیکنان این آزادی را دارند که در قلمروهای مختلف Fae، از جنگل‌های سرسبز Faewild گرفته تا باتلاق‌های وهم‌آور و بیابان‌های درخشان، کاوش کنند.

هر قلمروی این بازی مجموعه‌ای از چالش‌ها و رمز و رازهای خاص خود را ارائه می‌دهد و بازیکنان را مجذوب می‌کند تا در جستجوی منابع و اسرار به عمق ناشناخته‌ها بپردازند. ابزار بقا یکی از جنبه‌های حیاتی گیم‌پلی است، زیرا بازیکنان منابعی مانند چوب، سنگ معدن و گیاهان را جمع‌آوری می‌کنند تا آیتم، سلاح‌ها و پناهگاه‌های ضروری را بسازند. با آزمایش مواد کمیاب و فناوری‌های مخفی، بازیکنان می‌توانند تجهیزات خود را با خواص جادویی آغشته کرده و شانس بقای خود را در محیط خصمانه Fae Realms افزایش دهند. ارتقا ساختمان‌ها، استخدام کارگران NPC و تشکیل جوامع با سایر بازیکنان به شدت ضروری است.

مشارکت در Nightingale تشویق می‌شود و بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در حالت چندنفره آنلاین برای مقابله با چالش‌ها متحد شوند. چه ساختن ساختمان‌های اشتراکی، چه کشف اسرار قلمروها یا رویارویی با موجودات عظیمی که در اعماق کمین کرده‌اند، کار گروهی کلید موفقیت در این اثر است. مبارزه و اکتشاف جنبه‌های هیجان‌انگیز بازی هستند. کاوش در خرابه‌های متروکه، غارهای زیرزمینی و معماری مرموز Fae به بازیکنان با گنجینه‌های پنهان و بینش‌های ارزشمند در مورد اسرار قلمروها پاداش می‌دهد. این بازی با ترکیبی از کاوش، بقا، گیم پلی مشارکتی و گرافیکی خیره کننده، نوید یک ماجراجویی فراموش نشدنی را می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Enshrouded و Ruins of Majika را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nightingale برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit (see additional notes)
Processor: Intel Core i5-4430
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, Radeon RX 580 or Intel Arc A580
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: Internet connection required to play. SSD required. Windows 10 version 1909 (revision 18363.1350 or greater). Version 2004 (revision 19041.789 or greater). Version 20H2 (revision 19042.789 or greater).

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit (see additional notes)
Processor: Intel Core i5-8600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2060 Super / Radeon RX 5700XT
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 70 GB available space
.Additional Notes: Internet connection required to play. SSD required. Windows 10 version 1909 (revision 18363.1350 or greater). Version 2004 (revision 19041.789 or greater). Version 20H2 (revision 19042.789 or greater)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Nightingale is a PVE open-world survival crafting game played solo or cooperatively with friends. Build, craft, fight and explore as you venture through mystical portals into a variety of amazing and fantastical realms. You are stranded beyond our world, cut off by the collapse of the arcane portal network. This catastrophe has left you fighting to survive in a labyrinth of beautiful and dangerous Fae realms.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 47.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    RezaB

    مهمان

    دوستان کسی بازی کرده
    چجوریه ارزش دانلود داره؟

    پاسخ دهید