بازی Metroid Prime 4 متروئید پرایم 4
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Metroid Prime 4 در پایان 2024 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 4 اسفند 1402 بدون دیدگاه
64 بازدید

شرکت نینتندو مدت‌هاست هیچ خبر تازه‌ای در مورد بازی Metroid Prime 4 منتشر نکرده است. شایعه تازه‌ای مطرح شده و طبق آن بازی چهارم مجموعه متروئید پرایم در پایان سال 2024 منتشر خواهد شد. این شایعات بر این مبنا هستند که کنسول جدید نینتندو تا اوایل 2025 عرضه نمی‌شود و در نتیجه نینتندو می‌خواهد آخرین انحصاری‌اش را برای کنسول سوییچ ارائه کند.

جف گراب، افشاگر و ژورنالیست مشهور در پادکست جدید Giant Bomb در مورد تصمیمات اخیر نینتندو صحبت کرد. او گفت که معرفی بازی Epic Mickey Rebrushed توسط منبعی به اطلاع او رسیده بود و این منبع در مورد متروئید پرایم 4 نیز اظهار نظر کرده است. ریمیک بازی میکی ماوس در قسمت جدید برنامه نینتندو دایرکت معرفی شد. این منبع که اسم او برده نشده، مدعی است که بازی Metroid Prime 4 در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد.

نینتندو طبق گزارش‌ها دستور داده تا بافت‌های گرافیکی بازی تا ماه مه 2024 آماده شوند و به‌عبارت‌دیگر، تولید بازی وارد مرحله پایانی شود. شایعات زیادی در مورد آماده بودن متروئید پرایم 4 منتشر شده است. ماه گذشته شنیدیم که جلسات تست و بررسی بازی از مارس 2023 شروع شده و در نتیجه معرفی کامل بازی نزدیک‌تر از آن است که فکر می‌کنیم. شایعه دیگری در ماه دسامبر پخش شد و طبق آن، کیفیت کات‌سین یا صحنه‌های سینمایی باب میل نینتندو نبوده و در نتیجه تاریخ انتشار تغییر یافته است.

بازی Metroid Prime 4 متروئید پرایم 4انتشار Metroid Prime 4 برای نینتندو سوییچ

بدون شک انتشار بازی Metroid Prime 4 باعث می‌شود تا فروش نینتندو سوییچ ادامه پیدا کند. این شرکت ژاپنی هیچ بازی انحصاری بزرگی برای نیمه دوم سال میلادی ندارد. از آنجایی که عرضه کنسول جدید تأخیر خورده، متروئید پرایم 4 می‌توانند مالکان سوییچ را سرگرم کند. این بازی همچنان برای سوییچ منتشر می‌شود و احتمال آنکه نسخه ارتقاءیافته برای سوییچ 2 منتشر شود وجود دارد. بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild ابتدا برای Wii U منتشر شد و بعدها نسخه نینتندو سوییچ آن، طرفداران بیشتری پیدا کرد.

برنامه‌هایی برای انتشار ریمستر دو بازی دیگر متروئید پرایم هم وجود دارد. بازی Metroid Prime 1 سال گذشته ریمستر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. ریمستر بازی کیفیت عالی داشت و نشان داد که این اثر همچنان در سال 2023، تازه و پر از ایده‌های عالی است. کیفیت بازی‌های دوم و سوم طبق گفته طرفداران افت پیدا کرد و باید دید ریمستر آنها چه زمانی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد شماره چهارم مجموعه متروئید پرایم چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.