دانلود بازی The Forgotten Tapes Twisted Forms برای PC
دانلود بازی The Forgotten Tapes Twisted Forms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Forgotten Tapes Twisted Forms برای PC

پارسی گیم 28 بهمن 1402 بدون دیدگاه
3,159 بازدید

دانلود بازی The Forgotten Tapes Twisted Forms برای کامپیوتر

قسمت دوم مورد انتظار سری The Forgotten Tapes با عنوان Twisted Forms، بازیکنان را به کاوشی هیجان انگیز درباره موضوع خشونت و ترس دعوت می‌کند. این مجموعه دارای هشت بازی ترسناک متمایز است که توسط فهرستی از توسعه‌دهندگان جدید و تثبیت شده ساخته شده‌اند که هر کدام با روایت، دید و سبک منحصر به فرد خود درباره ترس‌های سردخانه‌ای شکل می‌گیرند. با مجموعه بازی های جدید در داخل یک سردخانه تعاملی، خود را در یک تجربه واقعاً وحشتناک غوطه ور کنید. مسلح به چاقوی جراحی و اره استخوانی خود، باید با ناشناخته‌ها روبرو شوید و در داستان‌های فراموش شده در طول این سری کاوش کنید.

سردخانه به عنوان مرکز اصلی عمل می‌کند و یک محیط جوی و تعاملی را ارائه می‌کند که شما را در طول سفرتان سرپا نگه می‌دارد. این بازی از مفهوم خشونت بصری الهام گرفته و به کاوش در چیزهای عجیب و غریب و مخوف می‌پردازد. هر یک از بازی‌های این مجموعه با استفاده از یک ارگانیسم مهاجم، به جنبه‌های وحشتناک دگرگونی بدن و ناشناخته‌های انسان می‌پردازد. با یک دنیای تعاملی ارتباط داشته باشید؛ جایی که می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید کاوش کنید، نوارهای VHS را کشف کنید و رمز و راز 8 روح گمشده را باز کنید. این بازی بدون شک شما را ساعت‌ها درگیر موقعیت‌های ترسناکش می‌کند.

هر هشت بازی را از ابتدا، به هر ترتیبی که انتخاب می‌کنید، با مجموعه‌ای از پازل‌های کوچک برای حل در طول مسیر کشف کنید. از ترس‌ها، تنش بالا و در مجموع یک محصل عالی لذت ببرید. همان‌طور که در داستان‌های کابوس‌واری که توسط توسعه‌دهندگان مختلف و با خلاقیت نامحدود ساخته شده‌اند، لذت ببرید. این بازی وعده می‌دهد که یک سفر درونی و فراموش نشدنی در تاریک‌ترین زوایای وحشت بدن انسان باشد که ترکیبی از داستان پردازی جذاب، گیم پلی خلاقانه و خلاقیت بی حد و حصر توسعه دهندگان جدید است. آیا آماده رویارویی با اشکال پیچ خورده‌ای هستید که در سایه‌های سردخانه پنهان شده‌اند؟ پس سریعاً بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Sinking City Merciful Madness و Lethal Company را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Forgotten Tapes Twisted Forms برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel G4560 or newer
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050ti or AMD RX 560 4GB
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Onboard Audio
VR Support: n/a

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 7500 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060 6GB or AMD RX 480 8GB
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Onboard Audio
VR Support: n/a

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Forgotten Tapes is back! This time with a new collection of horror games set to make your body shake. Once again, The Forgotten Tapes is based on a central theme, with new and existing developers all with their own stories to tell. The game will once again allow you to play from a series of VHS tapes that have been found during your night shift at the morgue. But what has brought these 8 lost souls to your door? Not only will you get to experience 8 new stories, but you will also need to experiment, conduct autopsies, and manage your surroundings whilst trying to figure out what is going on. The Forgotten Tapes: Twisted Forms, will spook and scare you along with its new launcher, set inside an interactive morgue. So grab your scalpel, grab your bone saw, and be prepared to discover what lies within “The Forgotten Tapes”.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.