یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد: قبل‌ از Brotherhood

یحیی رحیمی 11 تیر 1397 1 دیدگاه
1,921 بازدید

Assassin’s Creed Odyssey از آخرین ساخته‌های یوبی‌سافت است و توانست نگاه‌های زیادی را در رویداد E3 به خود جذب کند. داستان بازی در یونان باستان جریان دارد و اولین بازی این سری است که 400 سال قبل‌تر از Origin را روایت می‌کند و همین موضوع سؤالات زیادی را برانگیخته است. اگر یادتان باشد، Origin نسخه‌ای بود که نحوه شکل‌گیری گروه برادری یا همان Brotherhood را روایت می‌کرد و همچنین داستان به دنیا آمدن رهبر فرقه را. سؤال اینجاست که داستان بازی با توجه به مسائل بیان‌شده چگونه خواهد بود؟

Scott Philips که کارگردان این سری از Assassin’s Creed است در حاشیه مراسم E3 امسال به این سؤال طرفداران پاسخ داده است. به نظر می‌رسد که تغییرات ایجادشده در بازه زمانی بازی، دیگر فرقه اصلی بازی را حذف کرده است و از این به بعد بازیکن توسط دستورات این فرقه به‌پیش نخواهد رفت و داستان این دفعه کاملاً تغییر کرده است. او در این مورد بیان کرده است:

ما به‌صورت مستقیم به اتفاقات داستان نسخه Origin متصل نیستیم. 400 سال قبل از Assassin’s Creed Origins هستیم و درنتیجه فرقه برادری هنوز شکل نگرفته است. این موضوع به ما اجازه داده است که داستان را بر اساس انتخاب شما پیش ببریم. شما توسط فرقه قاتلان هدایت نمی‌شوید و شما طریقت و روش خود را به کار می‌برید. دنیای بازی نیز در صورت کشتن و دروغ گفتن و دزدیدن، دقیقاً همین را به خودتان بازمی‌گرداند. دنیا به شما دشمنانی می‌فرستد و با دیدن آن‌ها دقیقاً تأثیر تصمیم‌گیری‌های خود را خواهید فهمید.
تصمیم‌گیری‌های شما روی داستان اصلی نیز تأثیرات جدی خواهد داشت؛ مانند همیشه زمان حال را نیز خواهیم داشت و بیدار شدن و بازی در قرن جدید را نیز پیش روداریم. بازی روند فلسفی نظم در مقابل هرج‌ومرجی که در سری‌های پیشین بود را ادامه خواهد داد. چیزهای زیادی برای طرفداران وجود دارد. به نظرم بازیکنانی که Assassin’s Creed را دوست دارند، حتماً از Odyssey نیز خوششان می‌آید.

صحبت‌های گفته‌شده جالب به نظر می‌رسد و ما ویژگی‌های جدیدی را پیش روداریم که در هیچ‌کدام از نسخه‌های پیشین وجود نداشته است. کشتن مردم شهری همانند GTA در این نسخه از بازی وجود خواهد داشت. Assassin’s Creed Odyssey دارای یک سیستم Wanted و دستگیری خواهد بود و جذابیت را به بازی اضافه خواهد کرد. نظر شما در مورد داستان بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ebrahim

    مهمان

    بنظره من بازی خیلی جذاب تر از قبل شده و آزادی عمل بیشتری در این بازی وجود داره مخصوصا انتخاب دیالوگ ها که مانند بازی Witcher 3 میشه انتخاب کرد.امیدوارم این بازی موفق عمل کنه که البته از الان هم معلوم هست.

    پاسخ دهید