دانلود بازی Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble برای PC
دانلود بازی Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble برای PC

پارسی گیم 13 دی 1402 بدون دیدگاه
4,086 بازدید

دانلود بازی Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble برای کامپیوتر

فصل جدیدی از فتوحات حماسی را با Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble آغاز کنید. این محتوا در اصل یک بسته الحاقی قابل توجه است که جان تازه‌ای به دنیای غوطه ور بازی اصلی می‌دهد. این به‌روزرسانی ویژگی‌های زیادی را معرفی می‌کند که گیم‌پلی را بهبود بخشیده، استراتژی‌ها را متنوع می‌کند و تجربه کلی بازی را غنی‌تر خواهد کرد. در پاسخ به بازخورد بازیکنان، DLC روند انتخاب جناح را ساده می‌کند. بازیکنان اکنون می‌توانند انتخاب کنند که از همان ابتدا به یک جناح قدرتمند بپیوندند. مستقیماً به قلب درگیری شیرجه بزنید و اتحادهایی ایجاد کنید که سرنوشت حکومت سه پادشاهی را رقم خواهد زد.

برای ملاقات با 24 ژنرال برجسته آماده شوید که هر کدام با نمادهای متمایز تزئین شده اند که نشان دهنده شخصیت و مهارت آنهاست. این ژنرال‌ها پویایی تازه‌ای را به بازی می بخشند و هر کدام مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود را در میدان جنگ سهیم می کنند. از تاکتیک‌های چیره دستانه گرفته تا جنگجویان ترسناک، تیم رویایی خود را جمع کنید و آنها را به سوی شکوه هدایت کنید. این DLC با معرفی مهارت های انحصاری برای هر ژنرال جدید، تجربه گیم پلی را ارتقا می‌دهد. این توانایی های قدرتمند را باز کنید و شاهد تاثیر آنها در میدان نبرد باشید. بازی دارای پاداش هایی است که باعث ایجاد عمق استراتژیک میشوند.

بسته الحاقی Heroes Assemble گواهی بر تعهد Three Kingdoms: The Last Warlord به تکامل و غنی سازی تجربه بازی شما و برای فرماندهان باتجربه و تازه واردان به این دنیا است. با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و چالش‌های جدید که در انتظار تسلط استراتژیک شما هستند، در هرج و مرج سه پادشاهی شیرجه بزنید. ژنرال‌ها را متحد کنید، مجموعه‌های قدرتمند را فعال کنید و میراثی را به عنوان آخرین جنگ سالار افسانه‌ای بسازید. درگیر جنگ‌های عظیم بدون ناامیدی از تجربیات تکراری باشید. این بسته الحاقی اطمینان می‌دهد که غنیمت شما پس از برنده شدن در نبرد واقعاً منحصر به فرد خواهد بود و تکرار در بازی وجود ندارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War Three Kingdoms A World Betrayed و Total War Three Kingdoms را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Three Kingdoms The Last Warlord Heroes Assemble برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7sp1 or Windows 10
Processor: Intel Core2 Duo E6550 or AMD equivalent or above
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GT440(512M)or AMD Radeon equivalent or above
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7sp1 or Windows 10
Processor: I3 or AMD equivalent or above
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX560se or AMD Radeon equivalent or above
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Three Kingdoms: the Last Warlord is a turn-based SLG, where you are the ruler, produced by Chengdu LongYou Game studio. It is a brand new Three Kingdoms world built with Chinese people’s new thinking style of the Three Kingdoms. The game deeply delineates the difference in cities terrain and each officer’s abilities, highlights the battle spirit of timing, place and human allocation.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.12 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.