دانلود بازی Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged برای PC
دانلود بازی Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1402 بدون دیدگاه
3,931 بازدید

دانلود بازی Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged برای کامپیوتر

Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged یک بازی مسابقه‌ای آرکید هیجان‌انگیز است که هیجان‌های پرسرعت، لذت نوستالژیک جمع‌آوری ماشین‌های Hot Wheels از دوره‌های مختلف حضورشان در بازار و تلاش خلاقانه برای ساخت مسیرهای مسابقه منحصر به فرد خود را در اولویت قرار می‌دهد. در حالی که ممکن است تنوع آهنگ‌ها برای تازه نگه داشتن تجربه خوب نبوده و حالت داستانی آن نیز خیلی پیشگامانه نباشد، همچنین شاهد یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای آرکید در سال جاری هستیم. این بازی با طراحی‌های بسیار خاص مراحلش، ساعت‌ها سرگرمی را به طرف‌داران این سری قول داده است.

جذابیت Turbocharged در توانایی آن برای بردن شما به سفری در مکان‌های تخیلی در دنیای واقعی مانند حیاط خلوت و زمین‌های گلف نهفته است. این مکان‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا زمانی که می‌توانید مسیر خود را رؤیاپردازی کنید و آن را در هر کجا که می‌خواهید قرار دهید، خاطرات دوران کودکی‌تان را زنده کنند. حلقه‌های آتشین، توپ‌های گلف و عنکبوت‌های غول‌پیکر، تجربه‌ای لذت‌بخش را به گیم پلی در حال تغییر و پیشرفت بازی اضافه می‌کنند. در هسته خود، Turbocharged حول محور سرعت می‌چرخد و مسابقات را به ماجراجویی‌های سریع و خارق‌العاده‌ای تبدیل می‌کند که نمی‌توانید در بازی‌های مشابه سال جاری پیدا کنید.

شما باید در انواع مختلف مسابقه، از جمله مسابقات استاندارد، مسابقات با موانع، مسابقات باس و بتل رویال هیجان انگیز، بر قدرت ماشین خود مسلط شوید. مسابقات بتل رویال به عنوان یک حالت مورد علاقه طرف‌داران برجسته می‌شوند، زیرا باید امتیاز خود را حفظ کنید تا زمانی که ماشین شما آخرین ماشین بر روی خط باشد. مکانیک تقویت کننده نقش اساسی در بازی ایفا می‌کند. شما از آن برای انجام پرش‌های بزرگ و نمایشی استفاده می‌کنید. تقویت از طریق دریفت به دست می‌آید، و مکانیک بخشنده و نسبتاً آسانی را در اختیارتان قرار می‌دهد. ماشین‌های مختلف با قابلیت‌های تقویت متفاوتی عرضه می‌شوند که بر استراتژی مسابقه تأثیر می‌گذارد.

بازی شامل یک حالت داستانی است که با نام Creature Rampage است که روایتی تا حدودی فراموش شدنی دارد. هیولاهای غول پیکر در حال رها شدن هستند و شما باید برای نابود کردن آنها در حالی که ماشین‌هایی را انتخاب می‌کنید مسابقه می‌دهید. داستان در سبک کمیک پیش می‌رود و عنصری از روایت را به تجربه اضافه می‌کند. اگرچه روایت ممکن است یک نکته برجسته نباشد، اما لذت بردن از مسابقات و پیگیری جوایز بازی را مختل نمی‌کند. حالت داستانی بازیکنان را تشویق می‌کند تا ماشین‌های مختلف را کشف کنند. آنها برای مسیرهای خاص و چالش‌ها مناسب‌تر هستند و شما را مجبور می‌کنند تا انتخاب ماشین خود را متنوع کنید.

Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged یک تجربه مسابقه‌ای لذت بخش و آرکید را ارائه می‌دهد که از لذت نوستالژیک ساخت مسیرهای مسابقه برای ماشین‌های اسباب بازی شما بهره می‌برد. این بازی در تسخیر ماهیت تخیل کودک بودن عالی است و زمین بازی گسترده‌ای را برای شخصی سازی و خلاقیت ارائه می‌دهد. مسابقه‌های سریع، حالت‌های متنوع بازی و هیجان سرعت تضمین می‌کند که بازی بدون یکنواخت شدن جذاب باقی بماند. پس دانلود و تجربه آن را به تمام عاشقان این سری توصیه می‌کنیم. حتی اگر از طرف‌داران سرسخت Hot Wheels نباشید، خلاقیت، سرعت و گزینه‌های شخصی‌سازی بازی شما را جذب می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hot Wheels Unleashed Game of the Year Edition و Hot Wheels Unleashed Looney Tunes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hot Wheels Unleashed 2 Turbocharged برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit or later
Processor: Intel Core i5-4590 or equivalent / AMD FX-4350 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 / Radeon RX 460
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit or later
Processor: Intel Core i9-9900k or equivalent / AMD Ryzen 7 2700X or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2070 Super / Radeon RX 6800 XT
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

If you thought the first chapter was awesome, well, buckle up because we are going to blow you away with incredible new features! First things first: make room on your virtual shelf because you can access more than 130 vehicles, and even more varieties! Yes, not only Hot Wheels™ Originals, but also Hot Wheels™ Monster Trucks and vehicles from the entertainment world. Now you can also ride motorbikes and ATVs, each with their own unique racing style to take on every track in the most strategic way! A brand new system will define the vehicles’ category, which can be upgraded with the dedicated skill tree that will directly affect their performance. Watch your car become unstoppable!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.