دانلود بازی Light Fall برای PC
دانلود بازی Light Fall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Light Fall برای PC

پارسی گیم 24 خرداد 1397 بدون دیدگاه
7,765 بازدید

دانلود بازی Light Fall برای کامپیوتر

سرزمین نامبرا، زادگاه قهرمانان بزرگی بوده است. داستان ما درباره پسری است که دوستش در تاریکی ناپدید گشته. پسر داستان از سراسر این سرزمین می‌گذرد و با دشمنان و جنگجویان زیادی رو به رو می‌شود تا بتواند یک بار دیگر در کنار دوستش باشد. داستانی از شجاعت که نشانه‌ای از روشنایی در تاریک‌ترین دوران خواهد بود.

مسیر خود را در بازی Light Fall بسازید. این بازی پلتفرمر 2 بعدی است. شما می‌توانید در آن از قدرت‌های خود استفاده کنید تا جهان گمشدهٔ نامبرا را بگردید و این سرزمین را از دست موجودات تاریک نجات دهید. آیا شهامت زنده ماندن و مبارزه در نامبرا را دارید؟

در بازی Light Fall ساخت شرکت Bishop Games شما با جهانی تاریک رو به رو هستید. با کنترل مکعب‌های که هستهٔ سایه‌ها هستند، راه خود را آن‌طور که دوست دارید بسازید. می‌توانید با چرخاندن مکعب‌ها در زیر پایی خود در هوا معلق بمانید و سرعت بیشتری حرکت کنید. با کمک این مکعب‌ها به راحتی مسیر خود را پیدا کرده و دشمنان را از پایی در خواهید آورد.

این بازی در سبک اکشن، ماجراجویی، پلتفرمر و Indie ساخته شده است. در این بازی به سفری طول و دراز پا خواهید گذاشت. سفری به درون تاریکی برای پیدا کردن روشنایی. در این سفر Stryx، جغد پیر و ترشرویی شما را همراهی خواهد کرد و البته روایی بازی خواهد بود. جغد داستان دمدمی مزاج است و نسبت به حالش، ممکن است نصیحت خوبی به شما بکند یا برعکس به خاطر شکست‌هایتان شما را مسخره کند.

فضای بازی بسیار بزرگ است، همان‌طور که گفته شد با کمک مکعب‌ها می‌توانید به بالاترین نقطه برسید و از آنجا جهان نامبرا را بررسی کنید. از دشت سیاره‌ها، تالاب‌های غم، جنگل ویپرا بگذرید. هزاران مسیر اصلی و میانبر برای شما وجود دارد. با پیدا کردن هر مسیر میانبر امتیازات ویژهٔ در انتظار شما خواهد بود.

این بازی شما را به چالش «Speedrun» دعوت می‌کند. با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت بپردازید و نشان دهید از آن‌ها سریع‌تر هستید. گرافیک بازی فضایی مانند Limbo را دارد و تم اصلی آن تاریک است. اگر شما نیز از این سبک لذت می‌برید، این بازی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید. آیا شما شجاعت کافی برای پا گذاشتن به نامبرا را دارید؟

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.