دانلود برنامه yuzu Emulator
مرتضی بحرینی

دانلود برنامه yuzu Emulator برای اندروید

مرتضی بحرینی 1 آبان 1402 بدون دیدگاه
8,239 بازدید

دانلود برنامه yuzu Emulator برای اندروید

yuzu Emulator یک برنامه قدرتمند و همه کاره برای اندروید است که به شما امکان می دهد بازی‌های مورد علاقه نینتندو سوییچ خود را به دستگاه تلفن همراه خود بیاورید. این شبیه ساز که توسط تیم yuzu ایجاد شده است، با دادن آزادی انجام بازی‌های جدیدترین کنسول کمپانی نینتندو در گوشی هوشمند خود، جانی تازه را به دنیای بازی‌های کنسولی می‌بخشد. yuzu دارای سازگاری با هزاران بازی Nintendo Switch است. فرقی نمی‌کند به ماجراجویی‌های اکشن، پلتفرمرهای رنگارنگ یا بازی‌های RPG و حتی استراتژیک علاقه‌مند باشید، در دنیای عظیم این برنامه، دایره‌ای وسیع از عناوین خیره کننده و اعتیادآور برای کاوش و لذت خواهید یافت. بازی‌های مورد علاقه خود را با جزئیات خیره کننده با تنظیمات گرافیکی پیشرفته yuzu تجربه کنید. می‌توانید رزولوشن را افزایش دهید و از فیلتر نرم کردن تصویر استفاده کنید تا تجربه بازی‌تان را فراگیرتر و از نظر بصری جذاب‌تر کنید. خلاقیت خود را آزاد کنید و تجربه بازی خود را با شیرجه زدن در دنیای مادینگ بازی‌ها افزایش دهید. شخصیت‌ها، مراحل و مکانیک‌های گیم پلی بازی‌های گوناگون را سفارشی سازی کنید تا ماجراجویی‌های سرگرم کننده منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. این برنامه شبیه ساز سازگاری فوق‌العاده‌ای با سخت افراهای مختلف گوشی‌ها دارد؛ با این حال برای تجربه بهتر، از گوشی‌های جدید استفاده کنید.

برای یک تجربه واقعی بازی‌های کنسول سوییچ، شبیه ساز yuzu از اتصال گیم پد خارجی پشتیبانی می‌کند. با کنترلر دلخواه خود بازی کنید و احساس کنید که یک نینتندو سوییچ را در دست دارید. از ویژگی‌های داخلی مانند کنترل‌های لمسی، تجربه چندنفره اسپلیت‌اسکرین و همکاری مولتی پلیر بهره ببرید که همگی لایه‌ای از هیجان را به بازی‌های شما اضافه می‌کنند. در حالی که yuzu به صورت رایگان برای همه در دسترس است، توسعه دهندگان یک نسخه پولی اختیاری به نام yuzu Early Access ارائه می‌دهند. با ارتقاء به دسترسی زودهنگام، به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی پیدا می‌کنید، از به‌روزرسانی‌های جدید لذت می‌برید، پشتیبانی اولویت‌بندی شده را دریافت می‌کنید و به حفظ تاریخچه بازی‌های ویدئویی کمک می‌کنید. پشتیبانی شما به تیم کمک می‌کند تا به طور مداوم شبیه ساز yuzu را برای جامعه بازی بهبود بخشد. لازم به ذکر است که برنامه yuzu شامل هیچ بازی یا فایلی که دارای حق کپی رایت است نمی‌شود. برای استفاده قانونی از yuzu، باید بازی‌های Nintendo Switch خود را به برنامه منتقل کنید. برنامه yuzu یک پروژه مستقل است و به هیچ شرکتی که کنسول‌های بازی را تولید می‌کند، وابسته، مرتبط، مورد تأیید یا به طور رسمی مربوط نیست. پس همین حالا دست به کار شده و برای کسب یک تجربه کنسولی بی نظیر، این برنامه بی نظیر را دانلود کنید.

ویژگی‌های بازی  yuzu Emulator

  1. نینتندو سوییچ در تلفن شما
  2. یک تجربه منحصر به فرد
  3. سازگاری با انواع گوشی‌ها
  4. گرافیک خیره کننده موبایلی
  5. پشتیبانی از شخصی سازی
  6. امکان اتصال گیم پدها

yuzu Emulator به عنوان جامع‌ترین و قدرتمندترین شبیه‌ساز برای نینتندو سوییچ است که توسط همان تیم پشت Citra توسعه یافته است. دقت، سازگاری و مهارت آن، این برنامه را به پلتفرمی مناسب برای تجربه بازی‌های نینتندو سوییچ در دستگاه اندرویدی شما تبدیل کرده است. چه در حال تجربه عناوین مورد علاقه خود باشید و چه در حال کاوش در ماجراهای جدید، شبیه ساز yuzu دنیای بازی‌های نینتندو سوییچ را به نوک انگشتان شما می‌آورد و تضمین می‌کند که سرگرمی هرگز متوقف نمی‌شود. این برنامه شامل هیچ عنوانی نبوده و شما خود باید فایل‌های بازی‌های نینتندو سوییچ را پیدا کرده و سپس به برنامه برای اجرای موفق وارد کنید.

برنامه yuzu Emulator هم‌اکنون در پلی استور منتشر شده است. اگر به این سبک برنامه‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌های BlueStacks و Steam را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود برنامه yuzu Emulator برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

yuzu Emulator
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Team yuzu | citra
  • سبک : شبیه ساز
  • نسخه : v2921a2426
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 10+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • حجم : 35 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64 – بیشتر بازی‌های امروزی
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu – منصوخ شده

طریقه نصب بازی های بدون دیتا :

  1. فایل apk بازی را دانلود نمایید.
  2. آن را روی گوشی خود نصب کنید.
  3. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

طریقه نصب بازی های دیتادار :

  1. فایل Apk را دریافت و نصب نمایید اما اجرا نکنید.
  2. فایل دیتا بازی را که با فرمت Zip یا RAR دانلود کرده ای را به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید. به یک پوشه دست خواهید یافت. پوشه به دست آمده را به مسیر Android / Obb در بخش فایل منیجر گوشی خود منتقل کنید
  3. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

طریقه نصب بازی های تک فایل با فرمت Zip یا Xapk یا APKs :

  1. فایل zip یا xapk را دریافت کنید.
  2. برنامه Split-APKs-Installer را دانلود و نصب نمایید و سپس اجرا کنید.
  3. در صفحه اصلی برنامه گزینه Install APKs رو انتخاب کنید و سپس گزینه Internal file picker را انتخاب کنید.
  4. در صفحه جدید باید فایل zip یا xapk را انتخاب کنید تا برنامه آن را برای شما نصب کند.
  5. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

نکته : در صورتی که بازی شما در لودینگ گیر کرد، نیاز به برنامه گذر از تحریم های اینترنتی دارید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.