بازی فوتبالی EA FC Tactical
ارحام ادبخواه

بازی فوتبالی EA FC Tactical معرفی شد

ارحام ادبخواه 21 مهر 1402 بدون دیدگاه
451 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز از یک بازی فوتبالی جدید برای موبایل‌های هوشمند رونمایی کرد که شامل گیم‌پلی نوبتی می‌شود. بازی فوتبالی EA FC Tactical در واقع یک نسخه فرعی از شبیه‌ساز فوتبال این شرکت که فقط در دسترس کاربران موبایل قرار می‌گیرد.

شرکت الکترونیک آرتز به صورت ناگهانی از بازی EA FC Tactical رونمایی کرد که تفاوت زیادی با آنچه که به آن عادت کرده‌ایم دارد. این بازی فوتبالی که با محوریت گیم پلی نوبتی طراحی شده، در اوایل سال 2024 میلادی در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار می‌گیرد و تفاوت‌های زیادی با شبیه‌سازهای فوتبالی همیشگی دارد. از آنجایی که اکثر توسعه دهندگان بازی‌های خود را بیش‌تر به سمت گیم‌پلی همزمان می‌برند و از حالات نوبتی (Turn Based) فاصله می‌گیرند، اتخاذ این تصمیم از طرف EA کمی عجیب به نظر می‌رسد.

به گفته شرکت سازنده این بازی اکثر تمرکز خود را روی استراتژی‌های فوتبالی مانند مدیریت انرژی بازیکنان و مهره‌های تیم می‌گذارد. توضیحات رسمی بازی فوتبالی EA FC Tactical چنین می‌گویند:«مسابقات این بازی نوعی شبیه‌ساز هستند که موقعیت کارهایی نظیر دفاع، حمله، مهارت‌های فردی و شوت زدن را به صورت نوبتی در اختیارتان قرار می‌دهند. این‌ها منجر به یک عملکرد فوتبالی جذاب شده است که هرگز مانند آن را ندیده‌ایم.»

حال جالب است بدانید که این ویدیو گیم موبایلی شامل بیش از 5,000 بازیکن واقعی می‌شوند که در 10 لیگ معتبر دنیا به توپ زدن می‌پردازند. از جمله این لیگ‌ها می‌تواند به لیگ برتر انگلستان، لالیگا اسپانیا، بوندس لیگا آلمان، لیگ 1 فرانسه و سری آ ایتالیا اشاره کرد. علاوه بر این‌ها باید بدانید که بازی EA FC Tactical شامل حالت‌های مختلفی می‌شود تا بتوانید با شرایطی متنوع به یک تجربه فوتبالی جدید برسید.

بازی فوتبالی EA FC Tactical

بازی EA FC Tactical گیم‌پلی نوبتی دارد

با توجه به توضیحاتی که خود شرکت الکترونیک آرتز ارائه داده، شما هم می‌توانید در قالب مسابقات دوستانه در مقابل دوستان‌تان قرار گیرید یا در حالتی جدی‌تر، خیلی مصمم وارد رقابت حساس با سایر گیمرها شوید. این رقابت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر تصمیم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد و نتیجه نهایی را به طور کامل تغییر دهد. البته به غیر از تصمیم‌های گرفته شده در حین مسابقه، روش‌هایی که بیرون از زمین هم اتخاذ می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

درست مانند آنچه که در بازی EA FC 24 دیده‌ایم، بازی EA FC tactical هم به شما اجازه می‌دهد موارد مختلفی را شخصی‌سازی کنید و تیم‌تان را همان‌طور که در ذهن دارید کنار یکدیگر قرار دهید. حال این شخصی‌سازی می‌تواند مربوط به ارتقا مهارت‌های فردی بازیکنان باشد یا تغییر آیتم‌های ظاهری نظیر استادیوم‌ها، لباس‌ها و توپ‌ها. شما می‌توانید از همین الان در فروشگاه‌های App Store و Play Store به پیش ثبت نام این بازی بپردازید تا در زمان عرضه زودتر از هر کس دیگری به سراغ آن بروید.

با به اتمام رسیدن قرارداد شرکت EA با فدراسیون جهانی FIFA، به نظر می‌رسد که این شرکت قدم‌های جدیدی بر می‌دارد و می‌خواهد محصولات خود را بیش از هر زمان دیگری گسترش دهد. البته که این گسترش به نتیجه هم نشسته و اعتنا به اطلاعات منتشر شده بازی EA FC 24 تا این لحظه فروش بهتری را نسبت به سایر نسخه‌های FIFA تجربه کرده است.

نظر شما در مورد بازی فوتبالی EA FC Tactical و جزئیات مربوطه چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicles

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.