دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 Off Road برای PC
دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 Off Road برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 Off Road برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1402 بدون دیدگاه
3,150 بازدید

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 Off Road برای کامپیوتر

Autobahn Police Simulator 3 Off Road جدیدترین بسته الحاقی از سری محبوب شبیه سازی پلیس است که به بازیکنان امکان می‌دهد زندگی یک افسر پلیس در حال گشت زنی در اتوبان‌های آلمان را تجربه کنند. در حالی که بازی عناصر اصلی کار پلیس و تعقیب و گریز خودروها را حفظ می‌کند، ویژگی‌های جدید و مکانیک‌های گیم پلی هیجان انگیزی را معرفی می‌کند که آن را از بازی‌های قبلی خود متمایز می‌کند. در این حالت داستانی، بازیکنان مأموریت‌های جدیدی را انجام می‌دهند که مهارت‌های کارآگاهی آنها را به چالش می‌کشد. یکی دیگر از موارد مهم، بررسی شواهد است که لایه‌ای از واقع گرایی را به بازی اضافه می‌کند. به عنوان یک افسر پلیس، باید شواهد را با دقت بررسی کنید تا پرونده‌ها را بشکنید و مجرمان را به دست عدالت بسپارید.

حالت خارج از جاده به مناطق دورافتاده، دور از بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر معمولی عمل می‌کند. در اینجا، باید مجرمانی را که جرئت فرار به طبیعت را دارند، با کمک وسیله نقلیه پلیس جدید خود که برای ناوبری خارج از جاده طراحی شده است، تعقیب کنید. این تعقیب و گریزهای طولانی با ماشین‌های خارج از جاده، پیچ و تاب هیجان انگیزی را به گیم پلی بازی اضافه می‌کند، زیرا در زمین‌های چالش برانگیز مانور می‌دهید تا مظنونانی را که تلاش می‌کنند از قانون فرار کنند، دستگیر کنید. یکی از هیجان‌انگیزترین موارد اضافه شده به بازی، معرفی یک همراه وفادار سگ است. شما در کنار شریک چهارپای خود که دارای حس بویایی قوی و توانایی‌های ردیابی است، کار خواهید کرد. پس اگر به شبیه سازی پلیس علاقه دارید، بدون شک این بازی برای شما است.

Autobahn Police Simulator 3 Off Road برداشتی متمایز از ژانر شبیه سازی پلیس ارائه می‌دهد. بازی جدیت اجرای قانون را با طنز غیرمنتظره ترکیب می‌کند و عناصر گیم پلی خلاقانه‌ای مانند تعقیب و گریز خارج از جاده و کمک سگ را معرفی می‌کند. بازی تجربه‌ای شاداب و سرگرم‌کننده را برای کسانی که آماده مقابله با چالش‌های حفظ نظم در اتوبان هستند، ارائه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Autobahn Police Simulator 3 و Police Simulator Patrol Officers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 Off Road برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 ti (3 GB) or AMD Radeon R9 570 (4GB)
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Stereo
Additional Notes: SSD

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take on new missions in the expanded story mode and crack your cases with new gameplay mechanics such as evidence checks. In addition to the new story mode missions, „Off-Road“ features an expanded free play mode with a variety of new accidents to respond to. Chase down criminals in remote terrains with the help of your new team member: a dog! The keen sense of your loyal four-legged partner will help you to track down suspects and bring them to justice.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.