فایترهای Mortal Kombat 1
یحیی رحیمی

فهرست کامل فایترهای بازی Mortal Kombat 1‌ فاش شد

یحیی رحیمی 15 شهریور 1402 بدون دیدگاه
8,255 بازدید

فردی که زودتر از بقیه به نسخه نینتندو سوییچ بازی Mortal Kombat 1 دسترسی پیدا کرده است، فهرست کاملاً فایترهای بازی را فاش کرد. یک کاربر ردیت با نام کاربری rearisen دو تصویر از فایترهای بازی مورتال کامبت 1 منتشر کرده است. اولی مربوط به Roster کامل است و دومی نیز Kameoها یا فایترهای پشتیبانی هستند. به نظر می‌رسد که چند کاراکتر قدیمی این سری قرار نیست در بازی جدید حضور داشته باشند و بلکه کاراکترهای دوران سه‌بعدی بازگشته‌اند.

گفتنی است تصاویر مربوط به فایترها در ادامه مطلب قرار داده شده‌اند. در صورتی که می‌خواهید بازی برایتان اسپویل یا فاش نشود، به هیچ عنوان تصاویر را نگاه نکنید. همچنین به دلیل احتمال لو رفتن بازی از ذکر اسم این کاراکترها خودداری می‌کنیم. تنها می‌توانید این فایترها را از روی عکس تشخیص دهید و اگر می‌خواهید تجربه بازی کاملاً دست‌نخورده بماند، مطالعه ادامه مطلب به شما پیشنهاد نمی‌‌شود.

فردی که تصاویر را به اشتراک گذاشته است، می‌گوید که نسخه نینتندو سوییچ وضعیت خوبی ندارد. این فرد مدعی است که لگ و افت فریم قابل توجهی در هنگام پخش کات‌سین یا صحنه‌های سینمایی دریافت کرده است. او در این مورد نوشت:‌ «نسخه زودهنگام بازی را در اختیار دارم و باید بگویم که از پرداخت هفتاد دلار برای این بازی به دلیل عملکرد نامناسبش خودداری خواهم کرد. لگ‌های شدید در حین جابه‌جایی پیش می‌آید. همچنین گلیچ‌های عجیبی به‌طور مداوم ظاهر می‌شوند.»

فایترهای Mortal Kombat 1فهرست فایترهای Mortal Kombat 1

حدود دو هفته تا انتشار Mortal Kombat 1 باقی مانده است و واضح است که آپدیت‌های هنگام انتشار، مشکلات را برطرف می‌کنند. البته ممکن است نسخه‌ای که در اختیار این فرد است با نسخه نهایی تفاوت زیادی داشته باشد. این فرد در ادامه نوشت که کاهش وضوح بازی باعث شده تا پیکسل‌های تصویر کاملاً به چشم بیایند. از آنجایی که مورتال کامبت 1 از دنوو استفاده می‌کند، باید دید آیا این قفل روی تجربه کاربری تأثیر می‌گذارد یا خیر.

طبق تصاویر فاش‌شده، شاهد 24 فایتر و همچنین 16 کامئو یا فایتر فرعی خواهیم بود. قرار است کاراکترهای بیشتری پس از انتشار در دسترس قرار گیرند. اولیه بسته الحاقی Mortal Kombat 1 شامل کاراکترهای تازه‌ای مانند هوملندر، پیس میکر و کوان چی است. چندین فرد دیگر تصاویری از نسخه نینتندو سوییچ را منتشر کرده‌اند و نوشته‌اند که وضع گرافیکی و فنی آن به هیچ عنوان خوب نیست و کاراکترها به‌طور مداوم دچار گلیچ می‌شوند. البته افشاگر بازی استارفیلد هم قبل از انتشار چنین ادعاهایی مطرح کرد که در نهایت واقعیت نداشتند.

سرقت نسخه‌هایی از مورتال کامبت به یک امر عادی در هر نسل تبدیل شده است. فردی هنگام انتشار Mortal Kombat 11، نسخه‌ای غیرقانونی به دست آورد و اعلام کرد که شخصیت Frost به‌عنوان فایتر اضافه در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.