اساسینز کرید پلی استیشن پلاس
ارحام ادبخواه

13 بازی اساسینز کرید را با پلی استیشن پلاس رایگان دانلود کنید

ارحام ادبخواه 5 شهریور 1402 بدون دیدگاه
1,462 بازدید

دو شرکت یوبیسافت و سونی رابطه خوبی با یکدیگر برقرار کرده‌اند و این موضوع در رابطه با سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس مشهود است. در واقع شما می‌توانید در حال حاضر 13 بازی مختلف از مجموعه اساسینز کرید را از طریق اشتراک PS Plus دانلود و تجربه کنید.

اگر جزو طرفداران مجموعه Assassin’s Creed هستید یا می‌خواهید به سراغ یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای دنیای ویدیو گیم بروید، رفتن به سراغ سطوح مختلف پی اس پلاس می‌تواند منطقی باشد. اما چرا؟ در حال حاضر 13 نسخه مختلف از اساسیز کرید (اعم از نسخه‌های اصلی و فرعی) در سرویس پلی استیشن پلاس به چشم می‌خورند تا گیمرها بتوانند به سراغ آن بروند.

اما باید اشاره داشته باشیم که تنها مشترکین دو سطح پی اس پلاس اکسترا و پی اس پلاس پریمیوم به این 13 بازی دسترسی دارند و کاربران سطح اسنشال، از این قابلیت محروم هستند. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که جدیدترین و قدیمی‌ترین نسخه‌های مجموعه، در حال حاضر در لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس به چشم نمی‌خورند. بنابراین اگر بخواهید به تجربه دو بازی Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed 1 بپردازید، باید آن‌ها را به صورت جداگانه بخرید.

نکته دیگری که ممکن است در این لحظه برای‌تان مجهول باشد، وضعیت بازی جدید اساسینیز کرید است که مدت زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. بازی Assassin’s Creed Mirage که در تاریخ 3 آبان 1402 به دست گیمرها می‌رسد، جزئی از بازی‌های PS Plus نخواهد بود. با این حال از آنجایی که دو شرکت سونی و یوبیسافت رابطه خوبی با یکدیگر دارند، شاید در آینده شاهد اتفاقات متفاوتی باشیم.

اساسینز کرید پلی استیشن پلاستجربه اساسینز کرید با پلی استیشن پلاس

با گذر از این بحث باید در نظر داشته باشید که بازی‌های مجموعه مورد بحث صرفا عضوی از سرویس پلی استیشن پلاس هستند. به عبارتی دیگر، شما نمی‌توانید آن‌ها را به حساب خود اضافه کنید. اگر هم بازی‌های Assassin’s Creed روزی از سرویس اشتراکی پلی استیشن خارج شوند، قادر به تجربه آن‌ها نخواهید بود (مگر اینکه آن‌ها را جداگانه بخرید). حال اینکه این بازی‌ها تا چه زمانی در PS Plus می‌مانند و در چه موقعی خارج می‌شوند، هنوز مشخص نیست.

پس اگر بازی دیگری برای تجربه ندارید، قبلا از رخ دادن اتفاق خاصی بهتر است به تجربه آن‌ها بپردازید.

در ادامه می‌توانید لیست 13 بازی Assassin’s Creed موجود در پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم را مشاهده کنید:

  • بازی Assassin’s Creed III Remastered
  • بازی Assassin’s Creed Chronicles: China
  • بازی Assassin’s Creed Chronicles: India
  • بازی Assassin’s Creed Chronicles: Russia
  • بازی Assassin’s Creed: Freedom Cry
  • بازی Assassin’s Creed: Odyssey
  • بازی Assassin’s Creed: Origins
  • بازی Assassin’s Creed: Rouge Remastered
  • بازی Assassin’s Creed: Syndicate
  • بازی Assassin’s Creed: The Ezio Collection (شامل سه نسخه 2، Revelations و Brotherhood)
  • بازی Assassin’s Creed Unity

شرکت سونی در یک سال اخیر نشان داده که برای سرویس پلی استیشن پلاس ارزش بالایی برخوردار است و آن را به همین شکل رها نمی‌کند. حال صرفا باید صبر کرد و دید که چه اتفاقات هیجان انگیزی در آینده رخ می‌دهد. نظرات خود را در این باره با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.