قیمت کارت گرافیک‌های غول بانی نو
بخش تبلیغات

قیمت کارت گرافیک‌های غول بانی نو + بهترین ها، ویژه رندرهای سنگین سینمایی

بخش تبلیغات 31 مرداد 1402 بدون دیدگاه
66 بازدید

کارت گرافیک، نقشی پررنگ و مهم در سیستم دارد. فرقی نمی‌کند که کارت گرافیک برای گیمینگ بخواهید و یا کارهای سنگین مثل رندهای سینمایی. در هر صورت در زمان خرید یک سیستم و یا جمع کردن آن، مهم‌ترین قطعات پردازنده و کارت‌های گرافیک هستند که باید از بهترین نوع خریداری شوند. به ویژه اگر کارهای سنگین با سیستم انجام می‌دهید. در این بخش قصد داریم در مورد کارت گرافیک مخصوص رندهای سنگین سینمایی صحبت کنیم.

رندر ویدیو Render چیست؟

قبل از معرفی کارت گرافیک‌های غول مخصوص رندرهای سنگین سینمایی، بد نیست ابتدا با معنی رندر ویدیو آشنا شوید. رندر ویدیو در واقع شامل فرآیندی‌ست که سیستم به پردازش داده‌های کدگذاری شده می‌پردازد. هدف از انجام این کار در نهایت نمایش تصاویر صحیح با توجه به اطلاعات پردازش شده است. در واقع این اتفاق زمانی در حال وقوع است که تدوین‌گر با استفاده از نرم‌افزارهای موردنظر در حال ایجاد تغییرات در تصاویر است. در واقع برخی از ویدیو افکت‌ها بدون انجان رندر قابل مشاهده نخواهد بود.

به طور کلی می‌توان گفت معمولا هیچ فردی به عنوان یک تدوین‌گر تمایلی به کند بودن ویدیو و از بین رفتن تغییرات ایجاد شده ندارد. بنابراین رندر ویدیو باعث می‌شود تا ویدیو با سرعت مناسب و روان پخش شود. در واقع کار رندر نمایش عادی پیکسل‌ها بر اساس تغییرات اعمال شده است. لازم به ذکر است نمایش یک ویدیو به حالت عادی بر اساس تغییرات ایجاد شده، به عوامل متعدد دیگری از جمله سخت‌افزار و نرم‌افزارهای سیستم نیز بستگی دارد.

چگونه با سرعت بالاتری رندر بگیریم؟

در حالت کلی می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای هر تدوین‌گری از اهمیت بالا برخوردار است سرعت رندر گرفتن است. از آن جایی که این مسئله بارها و بارها در کار فرد تکرار می‌شود، بنابراین سرعت آن تاثیر بسزایی دارد. همین مسئله سبب می‌شود تا به این سوال برسیم که چگونه با سرعت بالاتری رندر بگیریم؟ در ادامه راه‎کارهایی برای افزایش سرعت رندر در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • اولین قدم برای افزایش سرعت رندر گرفتن انتخاب پردازنده مناسب است. بنابراین لازم است یک پردازنده با سرعت بالا و قوی انتخاب کنید.
  • انتخاب بهترین کارت گرافیک برای رندر از نقش مهمی برخوردار است. چرا که بیشتر کارها توسط این بخش انجام می‌شود.
  • حتما از کارت حافظه‌های پرسرعت استفاده کنید.
  • مراقب باشید سیستم عامل شما عاری از هر نوع ویروس باشد.
  • حتما نسخه نرم‌افزار را دائما بروز کنید. پآآپدیت بودن از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • با خطا و مشکلاتی که ممکن است برای نرم‌افزار ایجاد شود شناآشنا شوید تا در صورت نیاز آن را رفع کنید.

راهنمای خرید کارت گرافیک کامپیوتر

راهنمای خرید کارت گرافیک کامپیوتر

برای خرید کارت گرافیک لازم است به نکاتی توجه کنید تا خریدی مناسب را تجربه کنید. بنابراین در این بخش قصد داریم برخی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید کارت گرافیک کامپیوتر را بیان کنیم.

برند کارت گرافیک؛ AMD  یا NVIDIA ؟

اولین فاکتور، توجه به برند کارت گرافیک است. دو برند معروف تولیدکننده کارت گرافیک AMD و NVIDIA است. در یک مقایسه کلی باید گفت هر دوی این برندها از ویژگی و مزایای مطلوبی برخوردارند و انتخاب آن بستگی به بودجه شما دارد.

نوع بازی یا نرم‌افزار

اگر برای گیمینگ می‌خواهید نوع بازی و اگر برای رندرهای سنگین سینمایی می‌خواهید به نوع رندر و کارایی توجه کنید و بر اساس درصد سنگینی برنامه انتخاب کنید.

رزولوشن نمایشگر

به طور کلی قدرت پردازش و نمایش داده‌های گرافیکی به رزولوشن نمایشگر بستگی دارد. به مانیتور توجه کنید و بر اساس آن کارت گرافیک را انتخاب کنید.

سرعت رفرش مانیتور

علاوه بر رزولوشن توجه به سرعت رفرش تصاویر نیز اهمیت دارد. در واقع منظور از سرعت رفرش نرخ نوسازی تصاویر در مانیتور شما در یک زمان است. در صورتی که این نرخ بالاست لازم است به خرید یک کارت گرافیک قوی فکر کنید.

معرفی کارت گرافیک‌های PNY در بانی نو

معرفی کارت گرافیک‌های PNY در بانی نو

از جمله قوی‌ترین کارت‌های گرافیک مخصوص کمپانی PNY است. در واقع می‌توان گفت مناسب‌ترین گزینه برای رندرهای سنگین سینمایی و ورک استیشن، همین کارت‌هاست. در فروشگاه بانی نو می‌توانید انواع کارت گرافیک‌ PNY را خریداری کنید.

بهترین کارت گرافیک PNY تا قیمت 20 میلیون

کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA NVIDIA T600  یک انتخاب مناسب برای افرادی‌ست که تا 20 میلیون بودجه برای خرید کارت گرافیک دارند. حافظه GDDR6 با حجم 4 گیگابایت، مدل پردازنده T600 و هسته 640 واحد از مشخصات اصلی این کارت است.

بهترین کارت گرافیک PNY تا قیمت 40 میلیون

کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA Quadro RTX A2000  انتخابی هوشمندانه برای افرادی‌ست که تا سقف 40 میلیون می‌خواهند هزینه کنند. حافظه 12 گیگابایت از نوع GDDR6، سرعت حافظه 6001، پردازنده QUADRO A2000 از مشخصات فنی این کارت است.

بهترین کارت گرافیک PNY تا سقف 200 میلیون

کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA Quadro RTX5000 یکی از قوی‌ترین کارت گرافیک‌های این کمپانی است. اگر به دنبال بهترین کارت گرافیک برای رندرهای سنگین سینمایی هستید، توصیه می‌کنیم این کارت با مشخصات فنی مناسب از جمله رزولوشن 4320×7680 ، حجم حافظه 16 گیگابایت، پردازنده انویدیا و سرعت حافظه 140000 گیگابایت را خریداری کنید.

بهترین کارت گرافیک PNY تا سقف 500 میلیون

کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA RTX 6000 Ada Generation 48GB همان کارتی‌ست که در قدرت آن هیچ شکی نیست. این کارت با حافظه GDDR6 48 گیگابایتی، خنک‌کننده هیت سینک و فن، نسل پردازنده Ada Lovelace و… انتخابی فوق‌العاده برای ورک استیشن است.

جمع‌بندی

در این بخش با مشخصات یک کارت گرافیک خوب و مدل‌های متنوع در خصوص رندرهای سنگین سینمایی آشنا شدید. اگر قصد خرید انواع کارت گرافیک‌های قوی از کمپانی PNY را دارید، در سایت بانی نو می‌توانید انواع آن‌ها را در رنج قیمتی مختلف خریداری کنید. جهت مشاهده مشخصات فنی، قیمت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانی نو مراجعه کنید و یا با شماره 43000017-021 تماس بگیرید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.