سازنده Hitman
ارحام ادبخواه

بازی جدید سازنده Hitman به داستان اولین جیمز باند می‌پردازد

ارحام ادبخواه 17 مرداد 1402 1 دیدگاه
274 بازدید

بازی جدید سازنده هیتمن که با نام Project 007 شناخته می‌شود، در دنیای معروف جیمز باند قرار دارد. حال با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی استودیو IO Interactive، این بازی جدید قرار است به داستان اولین مامور 007 بپردازد.

رویداد Gamelab 2023 که در کشور اسپانیا برگزار شده، جمعی از بهترین بازیسازهای دنیا را گرد هم آورده است. یکی از این بازیسازهای مشهور، به تیم سازنده هیتمن یا استودیو IO Interactive مربوط می‌شود که در حال حاضر روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها نه تنها در حال ساخت یک بازی فانتزی بزرگ برای ایکس باکس هستند، بلکه بخش بزرگی از تمرکز خود را نیز روی بازی James Bond گذاشته‌اند.

حال رسانه Gamereactor که در رویداد ذکر شده حضور داشته، مصاحبه‌ای با دو نفر از اعضای کلیدی تیم IO Interactive انجام داده است. این مصاحبه که به پروژه‌های آینده تیم سازنده بازی 3 Hitman می‌پردازد، اطلاعات جالبی در خود دارد. کریس وگا که تهیه کننده اجرایی این استودیو به شمار می‌رود، در مورد بازی جدید جیمز باند یا Project 007 این گونه می‌گوید:«پروژه 007 در دست توسعه قرار دارد و خیلی باحال به نظر می‌رسد. این بازی قرار است به داستان اولین جیمز باند بپردازد و بگوید که او چگونه به یک مامور مخفی تبدیل شده. ولی بیش از این نمی‌توانم چیزی به شما بگویم.»

بازی Project 007 اولین بار در نوامبر سال 2020 معرفی شد؛ اما جزئیات زیادی درباره آن به دست گیمرها نرسید. اما رفته رفته تصویر واضح‌تری از بازی جدید جیمز باند به وجود آمد تا آن را بهتر بشناسیم. برای مثال، می‌دانیم که تیم سازنده Hitman قرار است یک داستان اورجینال را تعریف کند و اقتباس مستقیمی از فیلم‌های جیمز باند نخواهد داشت. علاوه بر این، لیست موقعیت‌های شغلی این بازی به یک ویدیو گیم اکشن سوم شخص اشاره می‌کنند که عناصر سندباکس دارد.

سازنده Hitman

Project 007 به داستان اولین جیمز باند می‌پردازد

اما علاوه بر پروژه 007، رسانه Gamereactor اطلاعات بیش‌تری در مورد پروژه دیگر استودیو IO Interactive نیز به دست آورد. این بازی که با نام Project Fantasy شناخته می‌شود، همین چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد (هرچند که اطلاعات خیلی کمی در مورد آن وجود دارد). با توجه به شایعات پخش شده، این بازی فانتزی قرار است در انحصار ایکس باکس باشد و به عنوان یک ویدیو گیم آنلاین منتشر شود.

اما اعضای تیم سازنده Hitman نظری در مورد انحصاری بودن این پروژه فانتزی ندادند و سعی کردند زیاد در مورد آن صحبت کنند. با این حال کریس وگا توضیح داد که این بازی فاصله زیادی تا انتشار دارد و بهتر است به این زودی‌ها منتظر آن نباشیم.

او در ادامه شرح داد:«بله، Project Fantasy یک بازی نقش آفرینی آنلاین و چندنفره به شمار می‌رود که مانند سایر ساخته‌های استودیو IOI است. این بازی احتمالا برای کنسول‌ها و پی سی منتشر می‌شود، اما هنوز چیزی قطعی نیست. ما فعلا فاصله زیادی تا زمان نشر آن داریم.»

استودیو سازنده مجموعه هیتمن در چند وقت اخیر خود را گسترش داده تا بتواند جاه طلبی‌های مدیران خود را به شکل موثرتری پیاده کند. آن‌ها در سال 2023 دو استودیو جدید در دو شهر استانبول و برایتون تاسیس کردند تا تعداد کارمندان خود را بیش از پیش افزایش دهند. البته که این پایان کار نیست و سران استودیو IOI قرار است به این روند سعودی در گسترش تیم خود ادامه دهند.

راستی با توجه به گزارش‌های داخلی شرکت مایکروسافت، تیم سازنده Hitman ممکن است در آینده توسط ردموندی‌ها خریداری شود و به تیم ایکس باکس بپیودند. اما فعلا باید منتظر بمانیم و برای اطلاعات بیش‌تر صبر کنیم.

نظر شما در مورد بازی جدید جیمز باند چیست؟ نظرات خود را در مورد پروژه‌های سازنده هیتمن با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Parham

    مهمان

    آخه جیمز باند چه ربطی به هیتمن داره بیخیال بابا…
    حتیوفلسفه‌شونم فرق دارهَ اون قاتل قراردادی واسه یه شرکت سازمان یافته کار میکنه، اون جاسوس بازی و واسه سازمان اطلاعات کار میکنه… نکنید?

    پاسخ دهید