دانلود بازی Front Mission 1st Remake برای PC
دانلود بازی Front Mission 1st Remake برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Front Mission 1st Remake برای PC

پارسی گیم 6 مرداد 1402 بدون دیدگاه
3,235 بازدید

دانلود بازی Front Mission 1st Remake برای کامپیوتر

Front Mission 1st Remake، نقش آفرینی تاکتیکی کلاسیک دوست داشتنی را به نسل جدیدی از گیمرها می‌آورد و تجربه‌ای همه‌جانبه را در دنیایی که دنیا از هم پاشیده و تحت تسلط ماشین‌های جنگی عظیم معروف به Wanzers است، ارائه می‌دهد. این بازسازی با گرافیکی تازه، موسیقی متن بازسازی شده و روایتی دقیق و عمیق، جان تازه‌ای به مجموعه نمادین Front Mission می‌بخشد. به جای خلبانان شجاع قدم بگذارید و نیروهای خود را در میدان‌های جنگ ترسناک هدایت کنید، جایی که مانور استراتژیک کلید پیروزی است. این بازی دو کمپین جذاب را ارائه می‌دهد که به بازیکنان امکان می‌دهد هر دو O.C.U و U.C.S را تجربه کنند. سطوح دشواری به بازیکنانی با مهارت‌های مختلف پاسخ می‌دهد و تجربه‌ای ساده و در عین حال چالش‌برانگیز را تضمین می‌کند.

Front Mission 1st Remake یک حالت گیم پلی مدرن و کلاسیک را ارائه می‌دهد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با مکانیک‌های به روز شده بازی کنند یا نوستالژی نسخه اصلی را زنده کنند. طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی سازی را برای Wanzers و خلبانان به نمایش می‌گذارد. واحدهای خود را متناسب با سبک بازی استراتژیک خود تنظیم کنید، توانایی‌های آنها را افزایش دهید و آنها را با انواع سلاح‌ها و تجهیزات مسلح کنید. این سطح از سفارشی‌سازی عمق و شخصی‌سازی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های منحصربه‌فردی را برای غلبه بر چالش‌هایی که در میدان جنگ با آن‌ها روبرو هستند توسعه دهند. پس عاشقان بازی‌های استراتژیک تاکتیکال، نباید تجربه این اثر بی نظیر را به هیچ وجه از دست بدهند.

Front Mission 1st Remake با موفقیت RPG تاکتیکی کلاسیک را احیا می‌کند و تجربه‌ای جذاب را هم برای طرف‌داران قدیمی و هم برای تازه‌واردان ارائه می‌کند. این بازی با خط داستانی جذاب، گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده و مکانیک‌های گیم‌پلی استراتژیک، سفری درگیرکننده را در دنیایی که درگیر درگیری است، ارائه می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fire and Maneuver و Triangle Strategy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Front Mission 1st Remake برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIN7-64 bit
Processor: Intel I5-2300 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

FRONT MISSION 1st: Remake is an immersive, tactical turn-based RPG, placing you in command of the awe-inspiring Wanzers – powerful military machines. Assume the role of valiant pilots navigating treacherous battlefields, where the true realities of war come alive with every strategic maneuver. With a meticulously crafted narrative that surprises at every turn, the game showcases an extensive combat and battle system. Enjoy all these features through refreshed graphics and a reorchestrated soundtrack, elevating the gaming experience of the classic Front Mission series. In the year 2090, the world’s conflicts are fought using giant war machines called Wanzers. Huffman Island, the only place where the Oceania Cooperative Union (O.C.U.) and the Unified Continental States (U.C.S.) share a land border is a hotbed of conflict.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.