دانلود بازی Loop8 Summer of Gods برای PC
دانلود بازی Loop8 Summer of Gods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Loop8 Summer of Gods برای PC

پارسی گیم 13 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,518 بازدید

دانلود بازی Loop8 Summer of Gods برای کامپیوتر

Loop8 Summer of Gods بازیکنان را دعوت می‌کند تا سفری جذاب را از طریق یک تجربه نقش آفرینی خیره کننده ژاپنی آغاز کنند. قلب Loop8 در داستان سرایی غنی آن نهفته است که یک ماجراجویی JRPG مبتنی بر روایت با نبردهای نوبتی را ارائه می‌دهد. پیشرفت در بازی شامل درگیر شدن با انتخاب دیالوگ است، جایی که بازیکنان متن را می‌خوانند و پاسخ‌هایی را انتخاب می‌کنند که روند داستان را شکل می‌دهد. مسیرها و پایان‌های متعدد بر اساس انتخاب‌های انجام‌شده آشکار می‌شوند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا در یک تجربه گیم‌پلی تعاملی و پویا کاوش کنند. علاوه بر این، مدیریت زمان نقش حیاتی در Loop8 ایفا می‌کند، زیرا بازی بر روی یک سیستم تقویم شکل می‌گیرد، با اقدامات و تصمیمات مختلف که واحدهای زمان را کنترل می‌کنند.

این بازی بازیکنان را به شهر خیالی ژاپنی آشیهارا در سال 1983 می‌برد، دنیایی که در آستانه نابودی است. در این واقعیت متفاوت، بشریت خود را درگیر مبارزه‌ای ناامیدانه علیه نژاد شیطانی تهدیدآمیز به نام Kegai می‌یابد. به عنوان قهرمان داستان، بازیکنان نقش Nini، یک نوجوان را بر عهده می‌گیرند. Loop8 داستانی از خودیابی و رشد تعریف می‌کند، زیرا Nini ارتباطاتی را در شهر ایجاد می‌کند، دوستی‌ها و روابطی را هدایت می‌کند که نتیجه نبردها و سرنوشت آشیهارا را شکل می‌دهد. سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر احساسات Loop8 به صورت پویا به هر اقدام و تصمیمی که توسط بازیکنان گرفته می‌شود واکنش نشان می‌دهد. هر تعامل و تصمیمی که در روایت بازی گرفته می‌شود، داستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شما را برای ساعت‌های متوالی سرگرم خواهد کرد.

در Loop8 Summer of Gods، بازیکنان دعوت می‌شوند تا جهان را شکل دهند و از طریق انتخاب‌های خود بر آینده تأثیر بگذارند. هر روز به عنوان شمارش معکوس برای انقراض بشریت نزدیک‌تر می‌شود. آیا وقت خود را صرف ایجاد پیوندها و تجربه زندگی روزمره خواهید کرد یا تلاش خود را صرف مبارزه با دشمنانی می‌کنید که شهرتان را تهدید می‌کنند؟

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Legend of Heroes Trails to Azure و Voice of Cards The Forsaken Maiden را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Loop8 Summer of Gods برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5-3470 / AMD FX-8300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 660 / Radeon HD7870
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7-6700 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060 / Radeon RX580
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your choices shape the world in this coming-of-age RPG set in 1980s rural Japan. Step into the life of Nini, a newly earthbound teen who arrives in the quaint Japanese town of Ashihara in August 1983. Explore the town, befriend its people, and face off against the Kegai in turn-based battles where the outcomes depend on the relationships you’ve built and the decisions you’ve made. Use Nini’s special connection to the gods to reset the world, with each loop allowing Nini and his allies to relive the 8th month over and over until they get it right…or the Kegai overcome them entirely.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.