بخش تبلیغات

آیا فعالیت در صرافی BingX برای ایرانیان مناسب است؟

بخش تبلیغات 9 خرداد 1402 بدون دیدگاه
98 بازدید

بینگ ایکس در ابتدای تاسیس در سال ۲۰۱۸ Bingbon نام داشت و در نهایت در یال ۲۰۲۱ نام خود را به BingX تغییر داد. در اصل این صرافی مشهورترین پلتفرم سوشیال تریدینگ دنیا شناخته شده و در حال ارائه‌ی خدمات و امکانات معاملاتی به مشتریان خود در سراسر دنیا است.

بیشترین کاربران که در این صرافی ثبت نام کرده‌اند اهل کشور‌های روسیه و اوکراین هستند. طبق بروزرسانی انجام شده در اسفند ۱۴۰۱ آدرس سایت این صرافی برای ایرانیان از دسترس خارج شده و جهت ورود به آن، تغییر IP ایران الزامی است. در ادامه هر چه بیشتر با این صرافی آشنا خواهید شد. در صورتی که می‌خواهید صفر تا صد این صرافی را بررسی کنید، سری به وب‌سایت ایران بروکر بزنید.

صرافی BingX

بررسی صرافی بینگ ایکس

این صرافی در سال ۲۰۱۸ در کشور سنگاپور به ثبت رسیده و در حال حاضر از بیش از ۳۸۰ توکن پشتیبانی می‌کند. صرافی بینگ ایکس با حجم معاملات روزانه در حدود ۲۸ میلیون دلار در جایگاه ۴۱‌ام در لیست سایت معتبر کوین مارکت کپ قرار داشته و به صورت ۲۴ساعته از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و تلگرام از کاربران خود پشتیبانی می‌کند.

ایرانیان پس از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توانند به انجام معاملات فیوچرز و مارجین پرداخته و از پشتیبانی فارسی آن بهره‌مند شوند. این صرافی دارای اپلیکیشن و کیف پول اختصاصی خود بوده و سطح امنیتی آن بسیار بالا است.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

طبق بررسی‌های صورت گرفته انجام احراز هویت در صرافی بینگ ایکس کاملا اختیاری بوده و تنها در ارائه‌ی خدمات دچار برخی محدودیت‌ها مانند محدودیت در میزان واریز و برداشت و… به کاربران می‌شود.

همچنین با انجام احراز هویت سطح امنیتی حساب کاربران افزایش یافته و قادر به برداشت تا سقف ۱ میلیون دلار در روز می‌شوند. با این حال به دلیل اینکه امکان تغییر سیاست بینگ ایکس مانند سایر صرافی‌ها وجود دارد بهتر است که جانب احتیاط را رعایت کرده و از طریق VPS وارد سایت آن شد.

هر چند در صورتی که یک صرافی قصد تغییر در قوانین و ضوابط موجود را داشته باشد از قبل اطلاع‌رسانی کرده و فرصتی را در اختیار کاربران برای خارج کردن سرمایه‌های خود و یا انجام احراز هویت قرار می‌دهد.

سطح اعتبار صرافی ارز دیجیتال BingX

همانطوری که گفته شد بینگ ایکس در لیست سایت کوین مارکت کپ جایگاه ۴۱ ام را در اختیار داشته که بسیار بر اعتبار آن افزوده است. همچنین بازدید بیش از ۸ میلیون نفر در طی یک ماه بر طبق گزارشات منتشر شده از سایت similarweb نیز دلیل دیگری بر معتبر بودن صرافی بینگ ایکس است. از طرف دیگر تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر هک، پولشویی و یا کلاهبرداری از این صرافی منتشر نشده است.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

اخیرا کاربران با ثبت نام از طریق کد معرف در صرافی بینگ ایکس از پرداخت کارمزد معاملاتی در حالت اسپات معاف شده به طوری که کارمزد دریافت شده در انتهای هر ماه به حساب آن‌ها بازگشت داده می‌شود. البته در معاملات فیوچرز نیز کارمزد معاملات بر اساس میزان حجم به صورت پلکانی تغییر کرده و در محدوده‌ی ۰.۰۲ تا ۰.۰۵ درصد متغیر است.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

با ثبت نام در صرافی BingX می‌توان از امکانات و خدمات معاملاتی گسترده‌ای بره‌مند شد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

 

معاملات اسپات (spot):

سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال از طریق صرافی بینگ ایکس می‌توانند به خرید و فروش و نگهداری بیش از ۳۰۰ توکن دیجیتال بپردازند. این توکن‌ها شامل تک ارز‌ها و جفت ارز‌های مختلف است.

معاملات فیوچرز (Perpetual Futures):

انجام معاملات آتی با استفاده از اهرم‌های معاملاتی از دیگر امکاناتی است که پس از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توان از آن استفاده کرد. به این طریق کابران قادر می‌شوند از ریزش بازار نیز به عنوان معاملات فروش استفاده کرده و سود ببرند.

امکان خرید و فروش در بازار فارکس: یکی دیگر ئاز ویژگی‌های بینگ ایکس امکان خرید فروش تعدادی از نماد‌های بازار فارکس است.

اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو و متاتریدر:

معامله گران می‌توانند با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس از ویژگی اتصال به سایت تریدینگ ویو استفاده کرده و معاملات خود را هر چه بهتر و آسان‌تر مدیریت کنند. همچنین این صرافی به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با اتصال حساب خود به پلتفرم متاتریدر اقدام به انجام معامله کنند. بنابراین به این طریق خرید و فروش برخی نمادهای بازار فارکس امکان‌پذیر می‌گردد. لازم به ذکر است که کاربران تنها با نصب متاتریدر ۵ قادر به این امر هستند.

ویژگی کپی تریدینگ:

کپی تریدینگ قابلیتی است که از طریق آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به فعالیت معاملات افراد با سابقه را کپی کرده و سود دریافت کنند. ویژگی کپی تریدینگ یکی از مهمترین عوامل شناخته شدن صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در سراسر دنیا به شمار می‌آید.

پشتیبانی از واحد ریال: تنها صرافی خارجی‌ای که کاربران ایرانی قادر خواهند بود قیمت ارز‌ها را به ریال در آن مشاهده کنند، صرافی بینگ ایکس است.

پشتیبانی از زبان فارسی: یکی دیگر از مزایای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، بهره بردن از پشتیبانی زبان فارسی این پلتفرم است.

اپلیکیشن اختصاصی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس جهت بالا بردن سطح کیفیت و سرعت معاملات مشتریان خود، برنامه‌ی اختصاصی خود را طراحی کرده که امکان اجرا بر دو سیستم عامل اندروید و IOS را دارد.

تیم توسعه دهنده صرافی بینگ ایکس

تنها اطلاعاتی که در اکانت لینکدین از تیم توسعه‌ی صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس وجود دارد آن است که تعداد اعضا آن ۸۵ نفر است و چند نفر از آن‌ها را ایرانیان تشکیل داده اند.

بینگ ایکس در شبکه‌های اجتماعی

صفحه‌ی اینستاگرام صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس فعالیت چندانی نداشته و دارای ۹۰۰ نفر دنبال کننده است. اما اکانت توییتر آن‌ها با ۱۲۶ هزار نفر دنبال کننده بسیار فعال و منظم است و عمده‌ی فعالیت‌های آموزشی این صرافی در اکانت یوتیوب آن‌ها با بیش از ۷ هزار نفر دنبال کننده در حال اجرا است.

کلام آخر در رابطه با صرافی بینگ ایکس

در این نوشته سعی کردیم صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و در اختیار علاقه مندان به بازار‌های مالی قرار دهیم.

همانطوری که متوجه شدیم با ثبت نام در صرافی BingX از امکانات و خدمات معاملاتی ویژه‌ای مانند کپی تریدینگ، معاملات مارجین، معاملات فیوچرز، اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر و… برخوردار خواهیم شد.

به لحاظ امنیتی این پلتفرم در سطح بالایی به سر برده و جز ۵۰ صرافی برتر به لحاظ حجم معاملات روزانه در حالت اسپات بوده و به عنوان یکی از ۱۰ صرافی برتر به لحاظ مشتقات محسوب می‌شود.

جهت ورود به این صرافی نیازی به تغییر آی پی نبوده و انجام احراز هویت اجباری نیست. اما با این وجود پیشنهاد می‌شود که به لحاظ حفظ و مراقبت بیشتر از دارایی از طریق فیلترشکن به صرافی وارد شوید. شما می‌توانید در وب‌سایت رسمی ایران بروکر اطلاعات جامع‌تری از این صرافی به‌دست آورید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.