تمام کردن بازی Phantom Blade Zero
محمد صادق شجاعی

تمام کردن بازی Phantom Blade Zero حدودا 30 ساعت طول می‌کشد

محمد صادق شجاعی 9 خرداد 1402 بدون دیدگاه
780 بازدید

استودیو S-GAME، سازنده بازی Phantom Blade Zero که اخیرا در جریان رویداد پلی استیشن معرفی شد، در کنار ارائه جزئیاتی از گیم پلی، اعلام کرده که برای تمام کردن این اثر باید در حدود 30 ساعت از وقت خود را به تجربه آن اختصاص دهید.

رویداد Playstation Showcase که اخیرا برگزار شد، میزبان آثار مختلفی بود و چندین بازی جدید در جریان آن معرفی شدند. یکی از این آثار، بازی Phantom Blade Zero است که با فضا و گیم پلی خود توانسته توجه بازیکنان بسیاری را جلب کند. با وجود نمایش تریلری از این اثر، همچنان جنبه‌های متعددی مبهم هستند. به همین دلیل استودیو S-GAME یک جلسه پرسش و پاسخ را در دیسکورد برگزار کرده که به واسطه آن اطلاعاتی در مورد گیم پلی و طول داستان بازی فانتوم بلید زیرو ارائه شده است.

استودیو S-GAME اعلام کرده که تمام کردن داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero حدودا 30 تا 40 ساعت طول می‌کشد. علاوه بر این مراحل جانبی مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کامل کنید. همچنین پس از پایان بازی فانتوم بلید زیرو محتوا‌های مختلفی از جمله سیاه‌چاله‌های چند‌نفره، حالت Boss Rush و مراحل روگ لایک در دسترس قرار می‌گیرند.

تمام کردن بازی Phantom Blade Zero

تاریخ انتشار بازی Phantom Blade Zero مشخص نیست

در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد تریلر معرفی بازی Phantom Blade Zero، استودیو S-GAME اعلام کرده که بخش‌های اکشن همگی واقعی بوده و روی موتور بازی‌سازی اجرا شده‌اند. با این حال سازندگان برای آماده کردن تریلر از یک دوربین «سینما‌تیک‌تر» استفاده کرده و وقایع را از برخی زوایای خاص نمایش داده‌اند. سازنده بازی فانتوم بلید زیرو اعلام کرده که مبارزات این اثر دارای یک دوربین پایدار‌تر با میدان دید وسیع‌تر خواهند بود. به این واسطه مبارزات واضح‌تر به نظر رسیده و با حرکت کمتر از ایجاد سرگیجه جلوگیری می‌کند.

استودیو S-GAME در مدت 10 سال سیستمی به نام Combo Chain را توسعه داده که عمدتا در بازی‌های موبایل استفاده شده است. با این حال استودیو مذکور ادعا کرده که این سیستم با دیگر دستگاه‌ها مثل گیم پد‌ها نیز به خوبی کار می‌کند. طبق اعلام سازنده بازی Phantom Blade Zero، بازیکنان می‌توانند مهارت‌های شخصیت خود را در دو زنجیره تنظیم کرده و با فشردن دو کلید، کمبو‌های فوق‌العاده پیچیده و سریع را اجرا کنند.

استودیو S-GAME باور دارد که به واسطه این سیستم افراد مختلف می‌توانند کار‌هایی مشابه بازیکنان حرفه‌ای آثاری مثل Devil May Cry و Ninja Gaiden انجام دهند. با این حال سازنده بازی Phantom Blade Zero اعلام کرده که این سیستم عمق بیشتری داشته و نظم حرکت‌ها و تسلط در زمان‌بندی کار‌هایی مثل پری کردن یا جاخالی دادن، اهمیت زیادی دارد.

در رابطه با طراحی دنیای بازی، استودیو S-GAME اعلام کرده فانتوم بلید زیرو به جای استفاده از ساختار خطی، به سراغ دنیای نیمه آزاد رفته است. با این حال، اثر مذکور فاقد جهانی وسیعی است که در آن باید مسافت‌های طولانی را پشت سر بگذارید. طبق گفته سازندگان، برای رسیدن به هدف در بازی Phantom Blade Zero راه‌های مختلفی وجود داشته و برخی از عناصر جهان آزاد در آن گنجانده شده است.

در پاسخ به سوالی در مورد زمان انتشار، استودیو S-GAME اعلام کرده که در حال حاضر قادر به ارائه بازه زمانی انتشار نیست. طرح اولیه بازی فانتوم بلید زیرو در سال 2017 آماده شده، اما توسعه واقعی این اثر در اوایل سال 2022 با حضور یک تیم 2 تا 3 نفره به عنوان اعضای اصلی شروع شد. استودیو سازنده تصریح کرده که در حال حاضر هیچ قراردادی در مورد انتشار انحصاری بازی Phantom Blade Zero با هر یک از صاحبان کنسول‌ها بسته نشده و این استودیو به دنبال ارائه اثر مذکور به صورت مولتی پلتفرم است.

منبع: Twisted Voxel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.