یحیی رحیمی

کمپانی نینتندو زمان کنفرانس خود در E3 2018 را اعلام کرد + تمامی تاریخ کنفرانس‌های اعلام‌شده

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
563 بازدید

تنها یک ماه به شروع بزرگ‌ترین هیجان بازی‌های ویدیویی مانده است و کمپانی‌های حاضر نیز به‌مرور در حال معرفی برنامه‌های خود هستند. نینتندو نیز امروز از زمان و تاریخ برنامه‌های خود در رویداد E3 امسال پرده برداشت. ویدیو مراسم اما به‌جای پخش زنده به‌طور ضبط‌شده در تاریخ 12 ژوئیه و ساعت 12 ظهر به‌وقت نیویورک، 5 عصر به‌وقت لندن و 2 بامداد به‌وقت سیدنی پخش خواهد شد.

نینتندو اما هیچ‌گونه جزئیات دیگری از مراسم خود منتشر نکرده است و معلوم نیست که چه سورپرایزهایی برای طرفداران خود دارد؛ اما به‌طورقطع می‌توان گفت که نسخه جدید Smash Bros برای کنسول Switch منتشر خواهد شد. به‌محض شروع مراسم، وب‌سایت پارسی گیم نیز جزئیات کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد. بعد از مراسم اصلی اما نینتندو در نظر دارد که Treehouse Live را پیش ببرد که یک رویداد سه‌روزه از معرفی گیم پلی ها، مصاحبه‌های توسعه‌دهنده‌ها و… است. گفته می‌شود که مراسم اصلی با بازی Super Smash Bros برای کنسول Switch شروع خواهد شد.

نینتندو بیان کرده است که کنفرانس امسال این کمپانی بیشتر در محوریت بازی‌های سال 2018 خواهد بود و بازی‌های سال بعد زیاد در تمرکز اصلی مراسم نیست. البته به این معنی نیست که این کمپانی هیچ‌گونه جزئیاتی از بازی‌های بعدی خود منتشر نخواهد کرد و تنها تمرکز اصلی روی این موضوع نیست. بازی Super Smash Bros نیز قرار است که در تالار بزرگ E3 قابل بازی کردن باشد.

در خبر دیگری نیز بیان شده است که بازی Cyberpunk 2077 نیز در کنفرانس امسال حضور خواهد داشت و البته به این معنی نیست که چیزی از گیم پلی بازی خواهیم داد. نینتندو و مایکروسافت تاریخ کنفرانس‌های خود را بیان کرده‌اند و تنها سونی مانده است که برنامه‌های خود را اعلام کرد. البته ما بر اساس تجربه تاریخی این کمپانی، زمان رویداد این کمپانی را حدس زده‌ایم و احتمالاً تاریخ آن 11 ژوئیه و بعد از مراسم یوبی‌سافت باشد. در پایین نیز می‌توانید لیست کامل تاریخ‌های احتمالی را مشاهده کنید.

Saturday, June 9
• Electronic Arts — 11 AM PT / 2 PM ET
Sunday, June 10
• Microsoft — 1 PM PT / 4 PM ET
• Bethesda — 6:30 PM PT / 9:30 PM ET
Monday, June 11
• Ubisoft — 1 PM PT / 4 PM ET
• Sony — evening (expected)
Tuesday, June 12
• Nintendo — 9 AM PT / 12 PM ET

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.