یحیی رحیمی

بازی ترسناک و سبک بقا Agony در تاریخ 29 می منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1397 2 دیدگاه
884 بازدید

Agony یک بازی فانتزی ترسناک ساخت استدیو Madmind است که قرار بود در تاریخ 30 مارس میلادی منتشر شود. بازیکنان ماجراجویی خود را با یک روح پلید در قعر جهنم شروع می‌کنند که هیچ خاطره‌ای از گذشته در سر ندارد. قابلیت ویژه این شخصیت اما تغییر ذهن افراد و شیاطین در راه خود است و به‌وسیله عوامل موجود باید از دست افراد دیگر فرار کنید. این بازی قرار بود که 30 مارس امسال منتشر شود که به 29 می تغییر داده شد.

بعد از تأخیرهای متوالی انتشار این بازی می‌تواند خبر خوبی باشد. توسعه‌دهندگانی که روی این بازی کارکرده‌اند، قبلاً نیز روی عنوان‌هایی مانند The Division و The Witcher 3 کارکرده‌اند و به نظر بازی خوبی در انتظار طرفداران باشد. همان‌طور که گفته شد، داستان بازی در جهنم روایت می‌شود و بازیکن باید با بقا در محیط آن، Red Goddess یا الهه سرخ را پیدا کند تا رمز و رازهای پیرامون آن را بفهمد. در بازی این‌گونه روایت می‌شود که این الهه سرخ، جهنم را آفریده است و برای اطلاعات بیشتر باید او را پیدا کرد.

سلاح‌های بازی اما محدود هستند و بازیکن می‌تواند با به کنترل گیری دیگر شیاطین، انسان‌های دیگر را کنترل کند و به مسیر خود ادامه دهد. گفته می‌شود که بازی در کنار یک سیستم Single-Player دارای یک بخش چالشی نیز هست که با انجام مأموریت و چالش‌های مختلف در نظر گرفته‌شده، می‌توانید به کسب امتیاز بپردازید. تاریخ انتشار این بازی در صفحه استیم بازی اعلام شده است و به نظر بعد از یک‌بار تأخیر، این بار در تاریخ 20 ماه می میلادی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی حجازی

    مهمان

    لطفا اسم رو اصلاح کنید
    Agnoy اشتباه است و اسم درست Agony ست.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی حجازی

      مدیر سایت

      ممنون تصحیح شد