یحیی رحیمی

Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش Single-Player نخواهد بود: شاید Battle Royale

یحیی رحیمی 31 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,640 بازدید

بعد از انتشار نسخه جنگ جهانی دوم بازی Call of Duty، شایعات زیادی در مورد نسخه بعدی شنیده شد. Activision بالاخره تائید کرد که نام نسخه بعدی بازی Black Ops 4 خواهد بود. بر اساس گزارش جدیدی از بازی اما به نظر می‌رسد که بخش تک نفره تا زمان انتشار بازی آماده نخواهد بود و توسعه آن بیشتر طول خواهد کشید. منبعی وابسته به استدیو Treyarch بیان کرده است که تیم توسعه بازی به‌جای تمرکز روی بخش تک نفره، روی Multiplayer و Zombie Mode تمرکز خواهد کرد و به نظر می‌رسد که بازی Co-Op جای بخش Single-Player قدیمی را خواهد گرفت.

اگر این خبر درست باشد، Activision استراتژی ریسک‌پذیری انتخاب کرده است. اگر یادتان باشد بازی‌هایی همچون Titanfall و Star Wars Battlefront به دلیل نداشتن بخش داستانی محبوبیت پایین‌تری کسب کردند و همچنین نقدهای جالبی در این زمینه دریافت نکردند. Activision توسعه این بازی را ماه مارس میلادی به همگان اعلام کرد و بر اساس سیستم گردشی این کمپانی نیز، استدیو Treyarch وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفت.

نسخه‌های قبلی سری بازی‌های Black Ops در مورد جنگ سرد و تسلیحات جنگی آینده بود. تیزر نسخه چهارم بازی اما دارای جمله: هر چه می‌دانید را فراموش کنید! است و احتمالاً هر آنچه در مورد بازی‌های Black Ops مشاهده کرده‌ایم را باید دور بیندازیم و انتظار داستان‌های جدیدی در مورد این بازی داشته باشیم. Activision اما در این زمینه صحبت کرده است و گفته است که تا 17 ماه می میلادی که تاریخ معرفی رسمی بازی است، هیچ‌گونه نظری پیرامون شایعات بازی منتشر نخواهد کرد.

اما شایعه جدیدی در مورد بازی در حال انتشار است. وب‌سایت CherlieIntel بیان کرده است که شرکت Raven Software در حال ساخت یک Battle Royale Mode برای Call of Duty: Black Ops 4 است. قرار است این بخش جدید جای کمبود Single-Player را جبران کند. نظر شما چیست؟ آیا می‌توانید Call of Duty را بدون Single-Player تصور کنید؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.