دانلود بازی Trinity Fusion برای PC
دانلود بازی Trinity Fusion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trinity Fusion برای PC

پارسی گیم 28 فروردین 1402 1 دیدگاه
5,032 بازدید

دانلود بازی Trinity Fusion برای کامپیوتر

بازی‌های Roguelite این روزها مانند نقل و نبات در بازار ریخته‌اند. از زمان موفقیت Hades، به نظر می‌رسد که همه می‌خواهند در این ژانر تلاش کنند، و در حالی که برخی از آنها لزوماً به نتیجه نمی‌رسند، برخی دیگر موفق می‌شوند مکانیک‌های جالبی را در ژانر القا کنند. بازی Trinity Fusion یکی از همین دسته عناوین بوده که تنها با چند ساعت وقت گذاشتن درونش، متوجه نوآوری‌های زیادی در ژانر Roguelite خواهید شد. ایده‌های این بازی بالاتر از سایرین در این سبک هستند. این بازی داستانی ساده برای تعریف کردن داشته و یکی از بهترین نقاط قدرتش، گرافیک زیبای سه بعدی‌اش است. ترکیب شدن تمامی این المان‌های مختلف، بدون شک یک بازی Roguelite خلق کرده که می‌تواند شما را برای ده‌ها ساعت با جذابیت‌های خود سرگرم نگه دارد.

یکی از عناصر کلیدی Trinity Fusion که آن را از بقیه جدا می‌کند، توانایی بازی به عنوان سه شخصیت متمایز است. شما در نقش مایا بازی می‌کنید که می‌تواند سه نسخه موازی خود را کنترل کند. هر بار که می‌میرید، به جای اینکه به سادگی دوباره در یک دست دیگر شروع کنید، با شخصیت دیگری شروع می‌کنید. شما بین همه آنها می‌چرخید، هر کدام سبک بازی و قدرت‌های خود را برای استفاده دارند. این انعطاف‌پذیری به هر دست از بازی نفسی تازه می‌دهد. یک دست با شمشیر قابل اعتماد خود دشمنان را شکست می‌دهید، دست بعد تیغه‌های دوقلو خود را تاب می‌دهید و آنها را به سمت دشمنان دور پرتاب می‌کنید. اگر به دنبال بازی‌های اکشن هیجان انگیز و غیر قابل پیش‌بینی هستید، Trinity Fusion یکی از بهترین‌های ژانر Roguelite و آثار سال خواهد بود.

بازی Trinity Fusion عنوانی در سبک اکشن و Roguelite است. این بازی مکانیک‌های کلیشه‌ای این ژانر را با المان‌های جدید و نوآورانه‌ای تزئین کرده تا یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های اکشن سال خلق شود. پس اگر به دنبال اثری می‌گردید که در کنار نوآوری، آشنا و ساده باشد، Trinity Fusion یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ravenswatch و Deflector را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trinity Fusion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 970 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Take control of your parallel selves on a mission to save the dying multiverse. Explore dark, sci-fi worlds and engage in fast-paced, smooth and precise combat. The various branches of the multiverse are always changing. Fight through a combination of procedurally-generated levels as well as hand-crafted challenges and arenas that will put your skills to the test. Levels with 3D graphics are seamlessly constructed out of hundreds of custom-made rooms.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام کاراکتر انتخاب میکنم تو لوودینگ میمونه و یا کلوز پروگرم میده

    پاسخ دهید