دانلود بازی The Crown of Wu برای PC
دانلود بازی The Crown of Wu برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Crown of Wu برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1402 بدون دیدگاه
2,765 بازدید

دانلود بازی The Crown of Wu برای کامپیوتر

The Crown of Wu یک بازی اکشن ماجراجویی است که از افسانه چینی Sun Wukong، پادشاه میمون الهام گرفته شده است. روایتی مملو از اسطوره‌شناسی، اکشن، مبارزه و سرگرمی که توسط Red Mountain توسعه یافته است. افسانه‌هایی که این بازی از آن الهام گرفته، پیش از این بارها در فیلم‌ها و کتاب‌های مختلف پیاده سازی شده و حالا این بار قرار است آن را در قالب یک بازی اکشن با مکانیک‌های پارکور و کلی هیجان مشاهده کنیم که به خوبی با در دنیای بازی‌ها جفت و جور شده است.

The Crown of Wu رویکرد روایی خود را کاملاً بین اسطوره‌شناسی و علمی تخیلی قرار می‌دهد و بازیکنان خود پادشاه میمون را در جریان گیم پلی کنترل خواهند کرد. Wukong که قرن‌ها به خاطر جنایاتش زندانی شده بود آزاد می‌شود و بازیکنان باید تاج گمشده‌اش را پس بگیرند تا جهان را از نابودی نجات دهند. در جریان نبرد، Wukong بر قدرت آتش، هوا، زمین و رعد و برق مسلط است و بازیکن باید کنترل این عناصر را در برابر چندین دشمن از طریق یک سیستم مبارزه ساده و بصری یاد بگیرد.

این برداشت مدرن از رمان Journey to the West همچنین خود را به روی دنیایی باز می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند از چابکی Wukong برای غلبه بر محیط و همچنین استفاده از ذهن حیله گر پادشاه میمون برای حل معماهایی استفاده کنند که راه را برای رسیدن به تاج هموار می‌کند. گرافیک فوق‌العاده مدرن و خیره کننده این بازی نیز یکی از ویژگی‌های بسیار مثبتش به شمار می‌آید. پس اگر به دنبال تجربه یک بازی اکشن و حماسی با اسطوره شناسی هستید، این عنوان بی نظیر را از دست ندهید.

بازی The Crown of Wu عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی با الهام گرفتن از افسانه‌های کلاسیک و جذاب چینی و شخصیت پادشاه میمون‌ها، موفق شده مرز جذابی بین این داستان‌ها و بازی‌های ویدئویی خلق کند. این بازی همچنین از گیم پلی حماسی و درجه یکی برخوردار بوده که شما را برای ساعت‌ها درگیر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Clash Artifacts of Chaos و Scars Above را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Crown of Wu برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz / AMD FX-6300, 3.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti / AMD Radeon 7850
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 11-compatible card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-4570 3.2 GHz / AMD FX-8350 4.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 / AMD Radeon 580
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 11-compatible card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

This is a 3D third-person adventure-action, puzzles and platforms game. Get ready to explore a new world inspired by Journey to the West, a traditional Chinese tale about the Monkey King, Sun Wukong. You’ll explore the future-past fantasy world as Sun Wukong, fighting alone against enemies and overcoming complex obstacles to retrieve the great Crown stolen by the antagonist Zhu. With Zhu waiting to fight and kill you, will you be able to get back the Crown and save your world from destruction?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.