دانلود بازی Wild West Dynasty برای PC
دانلود بازی Wild West Dynasty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wild West Dynasty برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1401 بدون دیدگاه
11,239 بازدید

دانلود بازی Wild West Dynasty برای کامپیوتر

بازی‌های ترکیبی که از چندین ژانر و فضای مختلف برای خلق یک بازی یکپارچه استفاده می‌کنند، در سال‌های اخیر در صنعت گیم زیاد شده‌اند. عنوان Wild West Dynasty از استودیوی Moon Punch Studio نیز یکی از آن‌ها است. در Wild West Dynasty چیزهای زیادی در جریان است: نقش آفرینی، بقا، شبیه سازی زندگی، مدیریت منابع و شهرسازی. با اینکه تعداد این سبک‌ها به نظر زیاد می‌آید، ولی این استودیو موفق شده تا به بهترین شکل ممکن، بینشان تعادلی قابل قبول برقرار کند.

این بازی در ابتدا مسیر خود را به عنوان یک بازی اکشن و بقای ساده آغاز می‌کند؛ ولی قهرمان داستان که یک گاوچران تحت تعقیب در غرب وحشی است، هدف‌های دیگری جز زنده ماندن و شلیک کردن به آدم بدها دارد. شخصیت اصلی داستان در حال ساختن، رشد و مدیریت شهری در اطراف این دنیای دیوانه‌وار بوده و در تلاش برای تبدیل شدن به قدرتمندترین مرد در غرب است. این مسیر بسیار دشوار بوده و شما باید در آن واحد بر روی چندین موضوع مانند بقا و راضی نگه داشتن شهر تمرکز کنید.

در کنار شکار، صنایع دستی، ساخت و ساز و پر نگه داشتن شکم خود، باید روستاییان را به شهر خود جذب کرده و سپس تعیین می‌کنید که برای چه شغلی مناسب هستند و آنها را راضی نگه دارید. با رشد و جلو رفتن در جریان بازی، روستاییان شما برخی از آن کارهای تکراری را از دست شما برمی دارند و به شما اجازه می‌دهند روی چیزهای دیگر تمرکز کنید. این بازی با گرافیک و اتمسفر فوق‌العاده غرب وحشی‌اش، بدون شک یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های بقا بوده و تجربه‌اش نیز شدیداً توصیه می‌شود.

Wild West Dynasty یک بازی ترکیبی از ژانرهای بقا، شهرسازی و نقش آفرینی است. در محیط خشن بازی زنده بمانید، مکانی برای سکونت پیدا کنید، یک مزرعه بسازید، یک خانواده تشکیل دهید و در نهایت تبدیل به یکی از معروف‌ترین سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات شوید که غرب وحشی تابه‌حال دیده است. تجربه این بازی به همه گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و Valheim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wild West Dynasty برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i5-6600 (3.3 GHz), AMD Ryzen 5 1400 (3.2 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: 720p, Low Quality Settings

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i7-8700 (3.2 GHz), AMD Ryzen 5 3600 (3.6 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1080 Ti, AMD Radeon RX 5700 XT
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: 1080p, High Quality Settings

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wild West Dynasty is a story-driven mix of RPG, City Builder, Life Simulation and Survival set in the American 1800’s. As a lone survivor, you have to find a place to call your own and build the foundations of your settlement for generations to come. Craft, gather, grow crops, recruit pioneers craftsmen and prospectors, survive the harsh environments landscapes and uncover the mysteries of your family’s history.
Gather, craft, hunt, rear livestock and survive in the unforgiving wilderness. Avoid scorching midday temperatures, stay warm during freezing cold nights, and beware of dangerous wildlife. Bandits lurk at every corner, so you better learn to use weapons and defend yourself, your trading caravans as well as the township.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.