Hogwarts Legacy
بخش تبلیغات

0.5 میلیون نفر در استیم در حال بازی کردن هاگوارتز لگسی هستند!

بخش تبلیغات 23 بهمن 1401 بدون دیدگاه
222 بازدید

هاگوارتز لگسی (Hogwarts Legacy) تا ساعاتی دیگر رسماً عرضه خواهد شد، اما بازیکنانی که نسخه ویژه آن را خریداری کرده بودند، توانستند از سه روز پیش آن را تجربه کنند؛ با این وجود، تعداد این بازیکنان اصلاً کم نیست. در حقیقت، اعداد ثبت شده در استیم نشان می‌دهند که هم اکنون نیم میلیون نفر در این پلتفرم در حال تجربه آن هستند که برای یک بازی عرضه نشده آمار عجیب و غریبی به نظر می‌رسد.

اظهارات جنجال برانگیز نویسنده هری پاتر، جی کی رولینگز، بازی هاگوارتز لگسی که بر اساس دنیای این مجموعه ساخته شده را به یکی از پرحاشیه‌ترین عناوین سال‌های گذشته تبدیل کرده است؛ اما همه این بحث‌ها هم باعث نشده که این عنوان به طور فوق‌العاده سریع به فروش نرسد و استقبال بی نظیری از آن صورت نگیرد. هم اکنون، در توییچ و استیم، صدهاهزار نفر در حال دیدن گیم پلی و بازی کردن هاگوارتز لگسی هستند و این در حالی است که بازی هنوز به طور رسمی هم عرضه نشده!

در این بازی منتظر چه چیزهایی باشیم؟!

قبلا در این مقاله برایتان درباره زیر و بم این بازی گفته بودیم. ورود به دنیای جادوگری، کلاه گروه بندی، چوب دستی‌های جادویی و کلاس هنرهای تاریک؛ این‌ها مواردی هستند که یک پاترهد از یک بازی هری پاتر می‌خواهد. در این بازی نه خبری از خود هری پاتر است و نه ولدمورت و دامبلدور. حتما بازی جذابی است که به چنین رکورد عجیبی دست یافته!

Hogwarts Legacy

پیش خرید بازی Hogwarts Legacy

امکان پیش خرید بازی هاگوارتز لگسی در بسیاری از کشورها از جمله انگلیس و آمریکا وجود دارد و اگر ریجن اکانت شما اجازه دهد، می‌توانید به پیش خرید این بازی بپردازید. حال از آنجایی که بازی مورد بحث شامل سه Edition مختلف می‌شود پیش خرید کردن آن می‌تواند همراه یک سری ویژگی خاص باشد که در اختیار خریداران معمولی قرار داده نمی‌شود. اگر این بازی را در هر پلتفرمی (من جمله ایکس باکس و پلی استیشن) پیش خرید کنید بدون استثنا یک Onyx Hippogriff (نام موجودی که می‌توانید سوارش شوید) به دست خواهید آورد.

حال اگر جزو کاربران PS4 یا PS5 محسوب شوید و هاگوارتز لگسی را از طریق PS Store پیش خرید کنید، به معجون Felix Felicis Potion و یک ماموریت فرعی انحصاری دست پیدا خواهید کرد. افرادی هم که نسخه Hogwarts Legacy Deluxe Edition را تهیه کنند می‌توانند چیزی حدود 72 ساعت زودتر وارد مدرسه هاگوارتز و دنیای جادوگری شوند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده Dark Arts Pack هم در دسترس خریداران نسخه Deluxe قرار می‌گیرد که در صورت دسترسی به آن، می‌توانید یک سری آیتم تزئینی دیجیتالی را به وسایل خود اضافه کنید.

Hogwarts Legacy

در استیم چه می‌گذرد؟

در جدول محبوب‌ترین بازی‌های استیم، هنوز نام هاگوارتز لگسی را نمی‌بینیم چرا که انتشار رسمی آن صورت نگرفته، اما با اعداد حال حاضر، این بازی سومین عنوان برتر از لحاظ تعداد بازیکن به شمار می‌رود و تنها پابجی و دوتا 2 که عناوین آنلاین چند نفره هستند جلوی آن قرار دارند.

آمار ثبت شده در توییچ هم نشان می‌دهد که بازیکنان استقبال فوق‌العاده‌ای از هاگوارتز لگسی داشته‌اند چرا که این بازی هم اکنون بزرگ‌ترین عرضه یک بازی تک نفره را در تاریخ این پلتفرم رقم زده و از عناوین الدن رینگ و گاد آف وار هم پیشی گرفته. قبل از این، برخی از استریمرها می‌گفتند که به دلیل جنجال‌های نویسنده هری پاتر، ممکن است با استریم این بازی در توییچ، از حضور در این پلتفرم منع شوند اما ظاهراً چنین اتفاقی نیفتاده و تنها با یک شایعه طرف بوده‌ایم.

از کجا گیفت کارت استیم بخریم؟

اگر شما هم دوست دارید جزو اولین بازیکنان باشید که اثر برگرفته از هری پاتر را بازی می‌کنند، هم اکنون می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم ولت از فروشگاه پاکسیت، اقدام به دریافت این بازی کنید. نظر شما درباره تعداد بازیکنان هاگوارتز لگسی قبل از عرضه آن در استیم چیست؟ آیا این بازی خواهد توانست رکورد فروش عناوینی مانند کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و جی تی ای 5 را بزند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع خبر

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.