جم کلش اف کلنز
بخش تبلیغات

جم کلش اف کلنز، کلش رویال و هی دی با بهترین قیمت در ایران!

بخش تبلیغات 16 بهمن 1401 بدون دیدگاه
256 بازدید

هر سالِ بازی‌های آنلاین زیادی برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌گردد ولی با گذشت چندین سال عناوین محبوب کمپانی سوپرسل (Supercell) همچنان پرچم‌دار بازی‌های موبایل به خصوص در سبک استراتژی هستند. بازی‌هایی مانند کلش اف کلنز و یا کلش رویال به خوبی خلاقیت این کمپانی را نشان می‌دهند و با موفقیت بی‌نظیر خود توانسته‌اند که برای سال‌ها بازیکنان را سرگرم خود نگه‌دارند و البته بدون شک این روند ادامه خواهد داشت. کمتر گیمری وجود دارد که با این عناوین بی‌نظیر آشنا نباشد، رقابت و برتری شما نسبط به سایر بازیکنان حرف اول را می‌زند و دقیقا به همین دلیل است که محصولاتی مانند جم کلش رویال و جم کلش اف کلنز میان بازیکنان از محبوبیت بالایی برخودار هستند، در هر صورت تاثیر مثبتی که خرید و مصرف جم بر روند بازی خواهد گذاشت غیرقابل انکار است. خبر خوب برای طرفداران و بازیکنان این عناوین این است که آن‌ها می‌توانند از بهترین فروشگاه‌های ایران برای خرید مطمعن و آنی محصولات بهره‌مند شوند، فروشگاه G4A4 با بیش از سال‌ها سابقه و رضایت مشتریان خود می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد، اما پیش از آن بهتر از نگاهی به تاریخچه این بازی‌ها و البته کاربرد جم در آن‌ها بیاندازیم!

جم کلش رویال

اینبار قهرمان‌های قدیمی سری کلش به عنوان کارت‌هایی در بازی به کمک شما خواهند آمد و شما می‌توانید با جمع‌آوری ده‌ها کارت مختلف در این بازی استراتژیک و آنلاین به مصاف رقبا در نبرد‌های تک به تک بروید. کلش رویال یکی از بهترین و اولین بازی‌ها در سبک جمع‌آوری کارت بوده است که از همان زمان ابتدای انتشار خود تا کنون توانسته است که نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. مانند همیشه استراتژی و نحوه استفاده از کارت‌های دفاعی و تهاجمی شما حرف اول را خواهد زد.

جم کلش رویال

جم کلش رویال یکی از با ارزش‌ترین منابع شما جهت پیش‌رفت، ارتقا کارت‌ها و خرید آیتم‌های داخل فروشگاه بازی است. با خرید جم کلش رویال شما می‌توانید:

  • سرعت باز شدن جعبه‌های خود را به ازای هر ۱ جم ۱۰ دقیقه کاهش دهید.
  • شما می‌توانید گلد‌ (Gold)، کارت، جعبه و ایموت (Emotes) و برخی از آیتم‌های جادویی را خریداری کنید.
  • با استفاده از جم کلش رویال شما می‌توانید تورنومنتی را شروع کنید و در چالش‌ها شرکت کنید.
  • می‌توانید چالش‌های ویژه‌ی از دست رفته را مجددا سپری کنید. (اگر پس رویال داشته باشید به طور رایگان نیز می‌توانید.)
  • جوایز بخش مسابقات جهانی نیز با جم کلش رویال قابل خریداری هستند.
  • افزایش تایر (Tier) رویال پس با استفاده از جم.

جم کلش رویال در بسته‌های مختلف ۸۰ تا ۲۸۰۰۰ تایی و با بهترین قیمت در مجموعه G4A4 به فروش می‌رسد. اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که از تجربه‌ کردن بازی کلش رویال لذت می‌برید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر کلکسیون کارت‌های خود را افزایش دهید و با دشمنان به رقابت بپردازید، بهتر است که برای خرید جم کلش رویال به فروشگاه G4A4 سر بزنید!

جم کلش رویال رایگان

طرفداران این بازی برای افزایش موجودی جم کلش رویال می‌توانند از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه‌های معتبر ایران مانند G4A4 اقدام کنند، با این‌حال راه‌های متفاوتی برای دریافت جم کلش رویال به صورت رایگان نیز وجود دارد. شما همزمان با بدست آوردن سکه بازی، می‌توانید جم نیز دریافت کنید. به عنوان مثال با افزایش سطح خودتان و در واقع جمع‌آوری کاپ یا همان تروفی (Trophy) می‌توانید به طور رایگان جم کلش رویال دریافت کنید. فراموش نکنید که با چک کردن فروشگاه بازی نیز می‌توانید از جوایز رایگانی که می‌تواند شامل جم کلش رویال هم باشد بهره‌مند شوید، پس فروشگاه بازی را به طور مداوم بررسی کنید. چالش‌های بازی (Mastery Challenges) یکی دیگر از راه‌های شما برای دریافت رایگان جم کلش رویال است. برخی از چالش‌ها با گذر زمان و پیش‌رفت شما در دسترس قرار می‌گیرند ولی پاداش آن‌ها بسیار ارزش‌مند است و انجام برخی از ‌آن‌ها تا بیش از ۳۰۰ جم پاداش خواهد داشت. رویداد‌های مختلفی نیز در طول سال در دسترس قرار می‌گیرند که شامل جوایز متعددی مانند جم کلش رویال برای بازیکنان است. حتما در رویداد‌ها شرکت کنید تا جوایز رایگان را از دست ندهید.

چگونه از جم کلش رویال استفاده کنیم؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که قصد دارند با سرعت بالایی پیش‌رفت کنند و سطح خود را در بازی کلش رویال افزایش دهند، باید بدانید که استفاده بهینه از موجودی جم کلش رویال خودتان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در این امر بسیار موثر باشد. داشتن منابع بازی به تنهایی کافی نیست و نحوه استفاده از آن بخش مهمی از عملکرد شما خواهد بود. به عنوان مثال استفاده از آیتم‌های جادویی (Magic Items) یکی از روش‌های مناسب برای استفاده از جم کلش رویال می‌باشد. با استفاده از کلید جادویی امکان باز کردن جعبه‌ها به صورت آنی وجود خواهد داشت که البته بهتر است بر روی وقت‌گیر‌ترین آنان استفاده شود.

جم کلش رویال

جبعه‌های دریافتی شما اصلی‌ترین روش پیش‌رفت، دریافت کارت‌‌های جدید و سکه است. اگر می‌خواهید از جم کلش رویال برای بازکردن جعبه‌ها استفاده کنید می‌توانید زمانی این‌کار را انجام دهید که به عنوان مثال فضای شما پر شده است و شما قصد شروع مجدد بازی را دارید، و یا از زمان باز شدن جعبه مدت زیادی گذشته باشد تا مقدار جم مورد نیاز برای اتمام باز‌سازی به کم‌ترین میزان رسیده باشد. فراموش نکنید که با افزایش کاپ‌های خودتان و رسیدن به آرنا و سطح‌های بالاتر، ارزش جعبه‌های دریافتی شما و همچنین جعبه‌های موجود در فروشگاه بیش‌تر خواهد شد، پس بهتر است که موجودی جم‌های خودتان را تا حد ممکن در اوایل بازی ذخیره کنید. به طور خلاصه داشتن یک استراتژی موثر برای خرج کردن جم کلش رویال می‌تواند به پیش‌رفت شما کمک کند.

جم کلش اف کلنز

اگر از کلش اف کلنز به عنوان بهترین بازی استراتژیک منتشر شده برای پلتفرم‌های موبایل یاد کنیم چندان هم بی‌راه نبوده است! این عنوان آنلاین از همان زمان عرضه شدن توسط کمپانی سوپرسل، بازیکنان را مجذوب خود کرد و تنها در طی مدت کوتاهی جایگاه بیش‌ترین دانلود را در فروشگاه‌های مختلف کسب کرد. مجموعه بازی‌های کلش در سبک استراتژی بهترین بوده‌اند و پس از گذشت سال‌ها همچنان پرچم‌دار سبک خودشان هستند. از آنجایی که اکثر گیمر‌ها با این عنوان به خوبی آشنایی دارند، بهتر است برخی از کاربرد‌های جم کلش اف کلنز را بررسی کنیم تا دلیل محبوبیت و پر‌فروش بودن آن بیش‌تر مشخص شود!

در بازی کلش اف کلنز شما همواره با ساخت و ساز و استفاده از منابع مختلف مانند گلد (Gold) و اکسیر (Elixir) سر‌وکار دارید که برای بنا کردن ساختمان‌های جدید، ارتقا آن‌ها، ایجاد نیرو‌های خودتان و به طور کلی هرچه که برای پیش‌رفت در دهکده خودتان به آن نیاز خواهید داشت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی دیگر از ارزش‌مندترین منابع شما همان جم کلش اف کلنز است که به عنوان اعتبار ویژه داخل بازی نیز شناخته می‌شود. در واقع شما توانایی انجام تمام امور را با استفاده از خرید و یا جمع‌آوری جم کلش اف کلنز خواهید داشت.

شما همواره با دیگر بازیکنان در حال رقابت هستید و دلیل محبوبیت جم کلش اف کلنز نیز همین مورد است. هر بازیکنی با تجربه این عنوان علاقه خواهد داشت تا با سرعت بیش‌تری ساختمان‌های خود را ارتقا دهد و در مدت زمان کم‌تری بتواند در بازی پیش‌رفت کند. همانند بازی کلش رویال شما با انجام چالش‌ها و ارتقای سطح خودتان می‌توانید به طور رایگان جم کلش اف کلنز دریافت کنید، اما کمپانی سوپرسل از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای امکان خرید جم را فراهم نموده است تا آن دسته از بازیکنانی که علاقه دارند در بازی مورد علاقه خودشان به مراحل بالا‌تری برسند با استفاده از خرید جم کلش اف کلنز از بازی کردن لذت ببرند.

مهم‌ترین اهداف برای خرید جم در بازی کلش اف کلنز چیست؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، گیمرهای بازی کلش برای ارتقا بازی، ساختن جزئیات قبیله و دهکده و… نیاز به جم کلش اف کلنز دارند. البته این دلایل برای هر بازیکن می‌تواند متفاوت باشد و با هدف خاصی همراه است ولی در کل هدف کمپانی این بازی از فروش جم، کسب درآمد می‌باشد. از مهم‌ترین دلایل خرید جم کلش اف کلنز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای اینکه بتوانند در بازی به صورت خیلی سریع پیشرفت کنند.
  • بتوانند ساختمای‌های خود سریع‌تر ارتقا دهند و آنها را کامل کنند.
  • ارتقا سریع نیرو، اسپل و آزمایشگاه‌ها را فراهم کنند.
  • ارتقا نیرو و هیرو دهند.
  • برای اینکه بتوانند منابع، خریداری کنند.
  • بتوانند اسکین بازی کلش را بدست آورند.
  • و …

مزایای خرید جم برای بازیکنان کلش اف کلنز

علاوه بر اهداف ذکر شده، خرید جم کلش اف کلنز برای بازیکنان مزایای زیادی به همراه دارد که به شرح زیر است:

  • فراهم نمودن امنیت و ارتقا اکانت در مقابل هکرها
  • افزایش هیجان از طریق اسکین بازی کلش
  • امکان ارتقا در مپ بیلدرها
  • فراهم شدن امکان خرید ابزارها
  • اقدام به آموزش بهتر و سریع‌تر سربازان و نیروها
  • امکان تقویت ابزارهای جنگی
  • ارتقا سرعت باز شدن جعبه‌ها
  • قابلیت خریداری برخی از آیتم‌های جادویی
  • امکان شروع تورنومنت و اجازه شرکت در چالش‌ها
  • وجود فرصت شروع مجدد چالش‌های از دست رفته
  • توانایی خریداری جوایز مسابقات جهانی
  • افزایش Tier
  • و …

خرید جم (الماس) و سکه هی دی

عناوین محبوب کمپانی سوپرسل لیست درازی دارد و هی دی بدون شک یکی از آنان است. این بازی در سبک استراتژی و شبیه‌سازی شما را به یک مزرعه‌دار بی‌نظیر تبدیل خواهد کرد! با وجود میلیون‌ها بازیکن و محتوا شما فعالیت‌های بی‌شماری برای انجام دادن در مزرعه خودتان خواهید داشت. جالب است بدانید که بازی هی دی در کنار کلش اف کلنز در سال ۲۰۱۳ چیزی حدود ۳۰ میلیون دلار سود برای این کمپانی در برداشته‌اند.

همانطور که گفته شد، این بازی یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری است و شما وظیفه نگه‌داری از یک مزرعه بزرگ را به عهده خواهید گرفت. لیست وظایف شما به قدری رشد خواهد کرد که می‌توانید برای ساعت‌ها مشغول مزرعه‌داری، کاشت و پرورش گیاهان و حیوانات شوید و تمام این موارد تنها بخشی از کار‌های شما خواهند بود. در کنار آپدیت‌های جدید و اضافه شدن محتوا‌های اضافه، هی دی همچنان یکی از بهترین بازی‌ها در سبک استراتژی و شبیه‌سازی به شمار می‌آید.

الماس و سکه هی دی

مانند تمام بازی‌های کمپانی سوپرسل، یکی از منابع همه‌کاره شما جم هی دی خواهد بود که می‌تواند کار‌های شما را در مزرعه به طور چشم‌گیری سریع‌تر جلو ببرد. البته برای اینکه به عنوان یک مزرعه‌دار از بازی هی دی لذت ببرید نیازی به خریدن الماس و یا جم هی دی نخواهید داشت، اما اگر قصد دارید مزرعه خودتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن گسترش دهید و از بازی بیش از قبل لذت ببرید، می‌توانید با خرید جم هی دی و استفاده از آن در این امر موفق باشید.

استفاده‌های جم هی دی چیست؟

با خرید الماس و سکه هی دی شما می‌توانید تبدیل به یک مزرعه‌دار فوق‌العاده شوید! با استفاده از جم هی دی شما می‌توانید ماشین‌های بیشتری اضافه کنید و زمان مورد نیاز برای تعمیرات و ساخت‌و‌ساز را سرعت ببخشید. اضافه کردن جعبه‌های بیشتر داخل فروشگاه و به طور کلی تمام قابلیت‌های بازی و مواردی که شما به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد با استفاده از موجودی الماس‌ و سکه هی دی دست‌یافتنی خواهد بود.

در ابتدای بازی تمام بازیکنان مقدار ۳۰ جم هی دی دریافت خواهند کرد و همانطور که گفته شد با ادامه بازی و انجام چالش‌ها توانایی دریافت مقدار جم بیش‌تری را نیز خواهید داشت، با اینحال اگر از طرفداران پر و پاقرص بازی هی دی هستید می‌توانید خرید جم را هم در نظر بگیرید! بهتر است که الماس خودتان را صرف کار‌های ضروری مانند اضافه کردن فضای اضافه برای ماشین‌آلات و همچنین جبعه‌های اضافه داخل فروشگاه کنید. این خرید‌ها همیشگی خواهند بود و تاثیر بسزایی در تجربه شما از بازی خواهند گذاشت.

سفارشات با ما، لذت بازی کردن با شما!

مجموعه G4A4 می‌تواند بهترین تجربه شما در خرید‌ محصولات گیمینگ و یا جم کلش اف کلنز، کلش رویال و هی دی باشد. هنگام ثبت سفارش از این فروشگاه خیال شما بابت قیمت راحت است، چرا که علاوه بر قیمت پایین محصولات در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، تخفیفات ویژه و مناسبتی نیز بر روی محصولات اعمال می‌شوند. فراموش نکنید که تمام قیمت‌ها نیز بروز می‌باشند تا شما با خیال راحت بتوانید سفارشات خودتان را ثبت کنید. تحویل آنی و خودکار بسیاری از محصولات آن‌ هم برای اولین بار در ایران، تنها برای رضایت و راحتی مشتریان فروشگاه بوده است و در کنار آن پشتیبانی بی‌نظیر و ۲۴ ساعته مجموعه تمام سوالات شما را پاسخ خواهند داد تا شما بازیکنان عزیز بتوانید از بازی کردن لذت ببرید و سفارشات را به مجموعه بسپارید. تنوع زیاد محصولات و بازی‌های موبایل در G4A4 یکی دیگری از نکاتی است که این فروشگاه را تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های محصولات گیمینگ کرده است. رضایت مشتریان، سال‌ها تجربه و فعالیت و سر‌انجام بیش از ۷۰۰۰۰ سفارش ثبت شده در این فروشگاه به خوبی نمایانگر برتری آن از سایر مجموعه‌ها می‌باشد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.