دانلود بازی World Racing 2 Champion Edition برای PC
دانلود بازی World Racing 2 Champion Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی World Racing 2 Champion Edition برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1401 2 دیدگاه
4,218 بازدید

دانلود بازی World Racing 2 Champion Edition برای کامپیوتر

تنوع بازی‌های مدرنی که در ژانر مسابقه‌ای منتشر می‌شوند، جلوی لذت بردن گیمرها از بازی‌های کلاسیک این سبک را گرفته است. یکی از استودیوهای بزرگی که در قدیم به تولید برخی از جذاب‌ترین بازی‌های ماشین سواری می‌پرداخت، Synetic بود. این کمپانی با دو شماره از سری World Racing خود بین سال‌های 2003 و 2006 توانسته بود شهرت قابل قبولی به دست بیاورد. حال که سال‌ها از آن دوران گذشته، شاهد انتشار نسخه دوم این بازی در قالب یک عنوان بازسازی شده و مدرن‌تر هستیم.

بازی World Racing 2 Champion Edition بازگشتی شکوهمندانه از یکی از آثار فراموش شده مسابقه‌ای است. استایل گیم پلی World Racing 2 ترکیبی از شبیه سازی و سبک مسابقه‌ای آرکید است. به دلیل اینکه مکانیک‌های گیم پلی این بازی در زمان اوج محبوبیت Need for Speed و Burnout طراحی شده‌اند، شاهد حضور بسیاری از ویژگی‌های آن بازی‌ها مانند زاویه‌های دوربین عجیب و اسلوموشن هستیم. گیم پلی این بازی می‌تواند حس و حال آثار قدیم ماشین سواری را درونتان زنده کند.

از لحاظ بصری و گرافیکی، World Racing 2 Champion Edition نسبت به نسخه اورجینال پیشرفت‌های زیادی کرده است. در طراحی تکسچرهای بازی دقت زیادی به کار رفته تا شاهد نمونه‌ای نزدیک به بازی‌های مدرن باشیم؛ با اینکه این بازی 16 سال پیش منتشر شده است. ماشین‌ها از مدل‌های اسپورت قدیمی استفاده می‌کنند و مکان‌های مسابقه نیز دارای تنوع خوبی است. در نهایت برای کسب تجربه یک بازی قدیمی ماشین سواری خوب، همین حالا World Racing 2 Champion Edition را دانلود کنید.

بازی World Racing 2 Champion Edition عنوانی در سبک ماشین سواری و مسابقه‌ای است. این عنوان در اصل نسخه بازسازی شده یک بازی قدیمی به نام World Racing 2 بوده که در سال 2006 منتشر شد و توانست به خوبی سبک مسابقه‌ای آن زمان را به تصویر بکشد. اگر از طرف‌داران این مدل بازی‌ها هستید، تجربه این بازی به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Burnout Paradise و Forza Horizon 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی World Racing 2 Champion Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8,10,11
Processor: 1.8 GHZ
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 64MB 3D Graphic Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2000 MB available space
Sound Card: DirectX Supported

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8,10,11
Processor: 2.4 GHz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 256MB 3D Graphic Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2000 MB available space
Sound Card: DirectX Supported

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The classic racing game is back – revamped with a new look! The well-known and highly acclaimed racing spectacle makes the streets on your screen glow! In addition to the traditional, highly detailed racing game with all its different facets and features, the new Champion Edition of World Racing 2 offers modding and Steam Workshop support.
Do you feel the need for action and speed? Over 100 challenging race tracks with more than 80 cars will make every racer’s heart beat faster! Whether it’s Italy, Egypt or Hawaii – you’ll experience the racing fun of a lifetime at the world’s most impressive locations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Milad

    مهمان

    سلام آیا با اینترنت نیم بها دانلود میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Milad

      پشتیبانی

      بله