دانلود بازی Elevator Action Returns S Tribute برای PC
دانلود بازی Elevator Action Returns S Tribute برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Elevator Action Returns S Tribute برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,096 بازدید

دانلود بازی Elevator Action Returns S Tribute برای کامپیوتر

تجربه بازی‌های پلتفرمر دوبعدی هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. این الماس‌های گران‌بها در صنعت بازی‌های ویدیویی، همواره محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند و حتی در این عصر نوین و پیشرفته بازی‌های ویدیویی نیز، تجربه آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود. گرافیک ساده و دوبعدی، گیم پلی مهیج با مکانیک‌های ساده اما پیچیدگی منحصر به فرد از ویژگی‌های بارز این سبک از بازی‌ها است. بازی Elevator Action Returns S Tribute از استودیو City Connection یک عنوان جذاب و جدید در سبک اکشن و پلتفرمر دوبعدی بوده که در طول آن باید در نقش قهرمان‌هایی، از انجام عملیات تروریستی در آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید جلوگیری کنید.

این بازی طعمی از نوستالژی را به خوردتان می‌دهد. شما باید یکی از سه کاراکتر اصلی را انتخاب کرده و بازی را آغاز کنید. گیم پلی بازی سبک و سیاقی آرکید و قدیمی داشته و کاراکتر شما دو حالت برای حمله در اختیار دارد، شلیک از راه دور توسط سلاح و مبارزه تن به تن از نزدیک. وقتی در نبردهای تن به تن دشمنان را شکست می‌دهید، امتیاز دو برابر خواهید گرفت. هر مرحله مملو از دشمنان بوده و همچنین شکستن برخی آیتم‌های آن می‌تواند امتیاز شما را بیشتر کند.

برای پیشروی در مراحل از آسانسورها استفاده می‌کنید و علاوه بر این قابلیت تهاجمی نیز دارند. شما می‌توانید سلاح خود را درون آسانسور گذاشته و با کنترل از راه دور آن را در طبقه دیگری فعال کنید. علاوه بر این با استفاده از آسانسور می‌توانید بر روی سر دشمنان فرود آمده و آن‌ها را له کنید. این گیم پلی جذاب در کنار گرافیک پیکسلی و دوبعدی بازی و سبک و سیاق آرکید، تجربه بازی را بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Guilty Gear Strive و Tekken 7 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Elevator Action Returns S Tribute برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Core i5-8500 3.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel UHD Graphics 630
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Elevator Action Returns was originally released as a 2D side-scrolling shooter game by Taito in 1995. This game is a reproduction of the home console version released by Bing in 1997.
Select one of three special forces members—Kart Bradfield, Edie Burret, or Jad the Taff—then start the game. Grab data from all the red doors, then escape the stage. When every stage has been cleared, players will also be able to play the first game in the series, Elevator Action (single player only).

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.