راهنمای خرید میز کامپیوتر گیمینگ
بخش تبلیغات

راهنمای خرید میز کامپیوتر گیمینگ

بخش تبلیغات 7 آذر 1401 بدون دیدگاه
371 بازدید

اگر قصد خرید میز برای اتاقتان را دارید یا گیمر حرفه‌ای هستید، بهتر است نگاهی به میز‌های گیمینگ بیندازید. میز کامپیوتر گیمینگ عموما ظاهری جذاب و چشم‌نواز دارد تا بتواند با تجهیزات گیمینگ هماهنگ شود. میز‌های گیمینگ برای کامپیوتر ساخته شده‌اند و روی آن‌ها فضای فراوانی برای قرار دادن کیس به همراه تجهیزات دیگر وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تمام موارد مهم را برای خرید یک میز مناسب مرور کنیم و نکات مهم را به شما بگوییم.

اندازه میز کامپیوتر گیمینگ؛ کدام سایز میز مناسب‌تر است؟

به عنوان اولین قدم، شما باید اندازه میز را در نظر بگیرید. برخی از افراد در حین خرید میز گیمینگ فقط به ظاهر آن دقت کرده و در میان محصولات، یکی را انتخاب می‌کنند. اگر میزی بخرید که حتی نتوانید آن را از در اتاقتان عبور دهید، حتما بسیار ناامید می‌شوید. به همین دلیل در ابتدا محلی را که برای میز در نظر گرفته‌اید، اندازه بگیرید؛ سپس مطمئن شوید که امکان عبور میز از چهارچوب در وجود داشته باشد. به این نکته هم دقت کنید که میز کامپیوتر گیمینگ عموما اندازه بزرگی دارد و وزن آن از میز‌های عادی بیشتر است.

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خرید، قیمت میز کامپیوتر گیمینگ

قبل از اقدام به خرید، مبلغی که می‌خواهید برای میزتان هزینه کنید را مشخص کنید؛ زیرا قیمت میز‌های گیمینگ از مدل‌های اقتصادی شروع می‌شود و به مدل‌های گران‌قیمت می‌رسد. با مشخص شدن قیمت، شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و مورد‌هایی که از بودجه خارج است را حذف کنید. شما می‌توانید قیمت میز کامپیوتر گیمینگ را در سایت بلج ببینید و میز‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

میز کامپیوتر گیمینگ با قابلیت تنظیم ارتفاع؛ محصولی پر‌طرفدار

میز کامپیوتر گیمینگ با قابلیت تنظیم ارتفاع؛ محصولی پر‌طرفدار

عموما وقتی در مورد میز کامپیوتر صحبت می‌کنیم، تصویر یک میز ساده در سرمان نقش می‌بندد. اما میز‌های گیمینگ تفاوت‌های بسیاری با میز‌های عادی دارند که شامل قابلیت جابجایی آن‌ها هم می‌شود. میز‌های گیمینگ ارتفاع متغیری دارند و شما می‌توانید به کمک دکمه‌های کناری میز، ارتفاع آن را تنظیم کنید.

ارتفاع میز گیمینگ در حالت عادی برای استفاده با صندلی مناسب است؛ اما برای جلوگیری از خستگی، شما می‌توانید ارتفاع میز را بالا ببرید و در حالت ایستاده از آن استفاده کنید. استفاده از میز گیمینگ می‌تواند تجربه شما را به شکل چشم‌گیری بهبود بخشد؛ اما شما برای بهتر کردن این تجربه، می‌توانید از صندلی گیمینگ استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده و خرید صندلی گیمینگ به سایت بلج مراجعه کنید و در آنجا محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید.

مدیریت کابل در میز گیمینگ ساده را فراموش نکنید!

حتما شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که کابل‌های اضافی روی میز کامپیوترتان، ظاهر اتاق را به هم ریخته باشند. این موضوع راهکارهایی دارد که نیاز به صرف زمان برای مرتب کردن کابل‌ها و چسباندن آن‌ها به یکدیگر است؛ اما شرکت‌ها در حین ساخت میز‌های گیمینگ این مشکل را در نظر گرفته‌اند و سعی کرده‌اند تا آن را از بین ببرند. در میز‌های گیمینگ، حفره‌ها و کانال‌هایی وجود دارد که شما بتوانید به کمک آن کابل‌ها را مرتب و سازماندهی کنید و همچنین آن‌ها را از دید خارج کنید.

انواع طرح میز کامپیوتر گیمینگ؛ از میز مستطیل تا L شکل

انواع طرح میز کامپیوتر گیمینگ؛ از میز مستطیل تا L شکل

ممکن است اتاق شما فضای کافی برای میز کامپیوتر گیمینگ بزرگ را نداشته باشد و این موضوع شما را ناامید کند. اما نگران نباشید، زیرا شرکت‌های سازنده میز‌ها را در شکل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند و بعضی از این میزها با هدف اشغال کمترین فضای ممکن ساخته می‌شوند. شکل‌هایی که درصد بیشتری از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند، شامل میز‌های مستطیل شکل و میز‌های کنجی یا همان L شکل می‌شوند. شما می‌توانید قبل از خرید از بلج به صورت حضوری میز‌های مختلف را ببینید و میزی با اندازه مناسب را انتخاب کنید.

مواد به کار رفته در میز گیمینگ؛ از میزهای مات تا براق

تجهیزات گیمینگ عموما به دلیل استفاده از مواد باکیفیت از عمر بالایی برخوردار هستند، اما تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها وجود دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها میان مواد استفاده شده در میز کامپیوتر گیمینگ چوبی و سایر جنس‌ها، پوشش روی آن است. برخی از این میز‌ها پوشش براق دارند و برخی دیگر از پوشش مات استفاده می‌کنند. این موضوع ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما در حقیقت شما باید باتوجه‌به نیاز‌های خودتان و ظاهر سایر تجهیزات گیمینگ اتاقتان، جنس پوشش میز را انتخاب کنید.

پوشش براق ممکن است کمی جذاب‌تر به نظر برسد، اما پوشش مات هم مزایایی دارد که کاربران را به خود جذب می‌کند. پوشش مات از لیز خوردن لوازمتان روی میز جلوگیری می‌کند و در مقابل خط و خش هم مقاومت بیشتری دارد.

 به کشو و طبقه بندی میز کامپیوتر گیمینگ حرفه ای دقت کنید

میز‌های گیمینگ انواع مختلفی دارند که هرکدام برای کاربر خاصی ساخته شده‌اند. بعضی از میز‌های گیمینگ هیچ قسمت اضافه‌ای ندارند و بعضی دیگر، تعدادی کشو و قفسه را در خود جای داده‌اند. اگر اتاقتان فضای کمی دارد، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌هایی را انتخاب کنید که فضای ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشد؛ اما اگر به دنبال ظاهر ساده و شیک هستید، بهتر است میزهایی را انتخاب کنید که هیچ مورد اضافه‌ای ندارند.

میز کامپیوتر گیمینگ سفارشی؛ محصولی گران‌تر از سایر میزها

اگر موارد عادی را کنار بگذاریم، باید بگوییم که میز‌ کامپیوتر گیمینگ هم همانند سایر تجهیزات گیمینگ، ویژگی‌های اضافی را در خود جای داده‌ است. برخی میز‌ها با مواردی مثل اسپیکر داخلی، فضای قرارگیری سیستم و نورپردازی RGB عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خودتان گزینه مناسب را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه کنید و مدل‌های مختلف را ببینید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

مقایسه و خرید انواع میز‌های کامپیوتر و گیمینگ در سایت بلج

گروه تولیدی بلج در سال 1370 کار خود را با هدف تولید محصولات چوبی شروع کرده است. با گذشت زمان و گسترش این شرکت، دامنه محصولات آن هم بزرگ‌تر شده و حالا شما می‌توانید انواع محصولات مورد استفاده در خانه‌تان را از سایت این شرکت خریداری کنید.

از مزایای فروشگاه اینترنتی بلج می‌توان به ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، پرداخت قسطی و پرداخت در محل، امکان خرید حضوری و گارانتی معتبر اشاره کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهتر محصول موردنظرتان، در سایت بلج به نشانی bolej.ir به مقایسه محصولات بپردازید یا آن‌ها را به صورت حضوری ببینید تا بتوانید تجربه خرید بهتری داشته باشید. همچنین گارانتی معتبر شرکت هم می‌تواند باعث راحت‌تر شدن خیال شما نسبت به انتخابتان شود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.