دانلود بازی Garfield Lasagna Party برای PC
دانلود بازی Garfield Lasagna Party برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Garfield Lasagna Party برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1401 بدون دیدگاه
4,191 بازدید

دانلود بازی Garfield Lasagna Party برای کامپیوتر

تجربه ملاقات شخصیت‌ها و کاراکترهای معروف فیلم و کارتون‌ها در بازی‌های ویدیویی امروزه امری عادی شده است. بازی‌های ابرقهرمانی و همچنین ماجراجویی بسیاری وجود دارند که کنترل شخصیت محبوبتان را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در قدم‌های آن‌ها گشت و گذار کرده و پیش بروید. یکی از شخصیت‌های محبوب کارتونی گربه نارنجی رنگ به اسم گارفیلد بوده که بازی Garfield Lasagna Party از استودیو Balio در سبک ماجراجویی به‌عنوان سوژه اصلی‌اش برگزیده است تا در قدم‌های او در یک دنیای زیبا و کارتونی گشت و گذار کرده و سرگرم شوید.

بازی از 32 مینی گیم جذاب و سرگرم‌کننده تشکیل شده که همگی آن‌ها در لوکیشن خانه گارفیلد طراحی شده‌اند. در کنار گارفیلد، دوستان نزدیکش Odie و Arnlene نیز همراه هستند تا بزرگ‌ترین جشن لازانیا را برگزار کنند. گیم پلی بازی کاملاً در این مینی گیم‌های زیبا و سرگرم‌کننده خلاصه شده که از برف بازی با گلوله‌های برف هستند تا تاس بازی و مسابقه پرخوری و…

از ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به گرافیک سه‌بعدی، رنگارنگ و کارتونی‌اش اشاره کرد که به خوبی دنیای زیبایی را به تصویر کشیده است. شما می‌توانید به صورت Co-op بازی را به صورت 4 نفره نیز تجربه کنید و مینی گیم‌های جذابش را در کنار یکدیگر پیش ببرید. سه حالت اصلی برای تجربه بازی وجود دارد، حالت استاندارد، حالت چالش‌برانگیز و همچنین حالت مسابقه‌ای که هر کدام قوانین منحصر به فرد خودشان را داشته و تجربه‌ای متفاوت را به خوردتان می‌دهند. این بازی برای تمامی رده‌های سنی می‌تواند سرگرم‌کننده و مناسب باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Oddworld Soulstorm را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Garfield Lasagna Party برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ 64bit
Processor: Intel Core i3
Memory: 8 MB RAM
Graphics: AMD R7 260X – Nvidia GTX 550 Ti 2GB
Storage: 2 MB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: a controller is required for local multiplayer

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 16 MB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 2 GB
Storage: 4 MB available space
Additional Notes: a controller is required for local multiplayer

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Who will win the Lasagna Party?
32 mini-games to discover across emblematic environments such as Garfield’s house, the pizzeria, Liz’s veterinary clinic…
Our friends Garfield, Odie, Arlene et Nermal have taken on an enormous challenge: to participate in a gigantic lasagna party! A wide variety of crazy games are on the menu: throw snowballs, navigate obstacle courses, slice pizzas… Anything to get ahead of your opponents: win the mini-games, roll the best dice throws… and multiply the low blows by using objects!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.