معرفی بهترین بازی‌های پلی تو ارن (P2E) برای کسب درآمد رایگان ارز دیجیتال
بخش تبلیغات

معرفی بهترین بازی‌های پلی تو ارن (P2E) برای کسب درآمد رایگان ارز دیجیتال

بخش تبلیغات 18 آبان 1401 بدون دیدگاه
764 بازدید

حتماً شما نیز در مورد بازی‌هایی که می‌توان از آن‌ها درآمد کسب کرد، چیزهای بسیاری شنیده‌اید. به این دسته از بازی‌ها، بازی‌های Play-to-Earn گفته می‌شود. با فراهم شدن امکان کسب درآمد از بازی‌ها، دیگر پرداختن به بازی‌های ویدئویی به معنای وقت تلف کردن نیست و می‌تواند به عنوان یک شغل نیمه‌وقت یا حتی تمام‌وقت مطرح باشد. بهرحال افراد بسته به شرایط و علاقه خود به انواع بازی‌ها می‌توانند بازی موردنظر خود را انجام داده و از مزایای درآمدی آن بهره‌مند شوند. در ادامه ضمن بررسی مفهوم بازی‌های Play-to-Earn، به معرفی چند مورد از بهترین این بازی‌ها خواهیم پرداخت. پس اگر به دنبال شناخت بهترین بازی‌های کریپتویی برای کسب درآمد هستید، با ما همراه شوید.

منظور از بازی‌های Play-to-Earn چیست؟

عبارت «Play-to-Earn» به معنای «بازی کن و بدست بیار» است. این مفهوم به بازی‌هایی اشاره دارد که با انجام آن‌ها می‌توان درآمد حقیقی به‌دست آورد. تا قبل از ظهور ارزهای دیجیتال و توکن‌های NFT، بازی‌های کمی برای کسب درآمد وجود داشت؛ اما پس از ظهور توکن‌های غیرمثلی «NFT» فضا و شرایط لازم برای کسب درآمد از بازی‌ها بیشتر فراهم شد. به طوری‌که در حال حاضر ده‌ها بازی با محوریت Play-to-Earn در جهان وجود دارد که با کسب مهارت در هریک از آن‌ها می‌توان درآمد کسب کرد.

شیوه کسب درآمد از بازی‌ها به چه صورت است؟

شاید شیوه کسب درآمد از بازی‌های Play-to-Earn برای شما کنجکاوی ایجاد کرده باشد. باید توجه داشته باشید که کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی به واسطه‌ی ارزهای دیجیتال و توکن‌های nft صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت:

  • معمولاً هر بازی‌های Play-to-Earn، توکن بومی مختص به خود را دارد که در بازار کریپتو عرضه شده است. در جریان بازی می‌توان با موفقیت در آیتم‌های بازی، توکن‌های بومی بازی را کسب کرد. این توکن‌ها قابل انتقال به کیف‌پول هستند. به طوری‌که می‌توان آن‌ها را در صرافی به فروش رساند و به پول‌های فیات تبدیل کرد.
  • کلیه اقلام داخل بازی‌ها اعم از آواتارها، لباس‌ها، زمین‌ها، سلاح‌ها و…. در قالب توکن‌های NFT قابل ایجاد و معامله است. بیشتر بازی‌های Play-to-Earn، بازار NFT داخلی خود را دارند. مثلاً وقتی یک گیمر زمین خود را در داخل بازی آباد کرده، می‌تواند آن زمین را به دیگر بازیکنان بفروشد!

کسب درآمد از بازی‌های Play-to-Earn با استفاده از دو روش فوق انجام می‌شود. البته در جریان برخی از بازی‌ها، می‌توان گیاهان و حیوانات را نیز پرورش داد و در قالب توکن NFT به فروش رساند!

معرفی بهترین بازی‌های Play-to-Earn برای کسب درآمد

بازی‌های Play-to-Earn دارای انواع ژانرهای مختلف هستند تا هرکس بسته به سبک موردعلاقه خود بتواند بازی خود را انتخاب کند. از جمله محبوب‌ترین بازی‌های Play-to-Earn می‌توان چنین مواردی را معرفی کرد:

بازی اکسی اینفینیتی «Axie Infinity»

بازی اکسی اینفینیتی «Axie Infinity»

بازی اکسی اینفینیتی را می‌توان محبوب‌ترین بازی کرپیتویی محسوب کرد که از بازی مشهور پوکمون «Pokemon» الهام گرفته است، اما طراحی کارکترهای آن متفاوت است. توکن بومی این بازی تحت نماد «AXS» و با نام ارز دیجیتال آکسی در بازار کریپتو عرضه شده است. در این بازی باید هیولاهای کوچک که اکسی «Axie» نامیده می‌شوند را پرورش داد یا به کمک اکسی خود با دیگر اکسی‌های درون بازی مبارزه کرد یا حتی تیم اکسی‌های خود را ایجاد کرد. خود اکسی‌ها نوعی توکن NFT هستند که هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. این بازی در نسخه‌های موبایلی اندروید و ios در دسترس است. گیمرها در بازی اکسی اینفینیتی می‌توانند ویژگی اکسی‌های خود را با خرید سلاح، لباس یا دیگر موجودیت‌های دیجیتال توسعه دهند و یک Axie قوی‌تر و گرانتر ایجاد کنند! (ورود به این بازی رایگان نیست و باید در ابتدا سرمایه کافی برای خرید 3 اکسی وجود داشته باشد)

بازی ایلوویوم «Illuvium»

بازی ایلوویوم یکی از جدیدترین بازی‌های Play-to-Earn است که گرافیک بسیار بالایی دارد. در این بازی گیمرها برای به دست آوردن 100 موجود منحصربه‌فرد به نام «ایلوویال» تلاش می‌کنند تا به کمک آن‌ها بتوانند منظره‌های فوق‌العاده‌ای را کشف و سپس تصاحب کنند. توکن بومی و اصلی این بازی تحت نماد «ILV» در بازار کریپتو عرضه شده است. جنگنده‌های بازی ایلوویوم به‌صورت خودکار بازی می‌کنند، به همین خاطر فرآیند کسب درآمد در این بازی از دیگر باز‌ی‌های کریپتویی کوتاه‌تر است. این بازی برای کامپیوتر در سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک ارائه شده است.

بازی کرابادا «Crabada»

کرابادا یک بازی کریپتویی است که محیط کاربری آن در زیر دریا است. بازیکنان در این بازی می‌توانند تیم‌ خرچنگ‌های خود معروف به کرابادا را راه‌اندازی کنند و به نبرد با سایر تیم‌ها بروند. جمع‌آوری، پرورش و نبرد با خرچنگ‌های دیگر از جمله فعالیت‌‌هایی است که باید در این بازی انجام شوند. تیم خرچنگ‌های کرابادا برای استخراج منابع یا غارت دارایی‌های بازیکنان دیگر تلاش می‌کنند. تیم توسعه دهنده این بازی در تلاش است تا شیوه تعامل در این بازه را به‌صورت بازیکن در مقابل بازیکن «PvP» و بازیکن در مقابل محیط «PvE» نیز ارائه کند. توکن بومی این بازی نیز تحت نماد «CRA» در بازار کریپتو عرضه شده و قابل معامله است.

بازی پگاکسی «Pegaxy»

یکی دیگر از بازی‌های مناسب برای کامپیوترهای شخصی و مک، بازی اسب‌های افسانه‌ای پگاکسی است. اسب‌های مسابقه‌ای به بازی را با نام «Pegas» می‌شناسند. در بازی پگاکسی، گیمرها به گروه‌های 12 نفره تقسیم می‌شوند. سپس به صورت «PvP» با هم مسابقه می‌دهند. سه برنده اول در هر راند از بازی، برنده توکن اصلی پگاکسی به نام «VIS» می‌شوند. هریک از اسب‌های افسانه‌ای این بازی خود یک توکن NFT با ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند که می‌توان آن‌ها را توسعه داده، معامله کرد و حتی به سایر بازیکنان اجاره داد!

بازی پگاکسی «Pegaxy»

موارد فوق، 4 تا از بهترین بازی‌های کریپتویی هستند که طرفداران بسیاری دارد و برخی از آن‌ها نیز در مرحله بتا قرار دارند، اما همچنان افراد زیادی منتظر هستند تا نسخه اصلی آن‌ها ارائه شود. ده‌ها بازی کریپتویی دیگر را می‌توان به این لیست اضافه کرد که از بازی‌های موبایلی و هم بازی‌های پی‌سی را در بر می‌گیرند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود در این بازی‌ها شرکت کرده و ارز دیجیتال‌های کسب شده را در بازار ارزهای دیجیتال به پول نقد تبدیل نمایید.

آیا بدون انجام بازی‌های Play-to-Earn هم می‌توان از این بازی‌ها درآمد کسب کرد؟

حتی اگر امکان کسب درآمد قابل توجه از بازی های رایگان ارز دیجیتال وجود داشته باشد،‌ اما باز هم این پلتفرم‌ها برای افرادی مناسب هستند که به انجام این بازی‌ها علاقه داشته باشند. برخی از کاربران هستند که هیچ علاقه‌ای به انجام بازی‌های ویدئویی ندارند. اما این دسته از بازیکنان نیز به‌صورت غیرمستقیم می‌توانند از پلتفرم بازی‌های Play-to-Earn درآمد کسب کنند. همان‌طور که گفتیم، توکن بومی این بازی‌ها در بازار کریپتو عرضه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند مانند دیگر ارزهای دیجیتال، روی توکن بازی‌ها نیز سرمایه‌گذاری کرده یا به ترید (معامله) آن‌ها بپردازند!
چطور می‌توان توکن بومی بازی‌های Play-to-Earn را خریداری کرد؟

برای خرید ارزهای دیجیتال باید به صرافی‌های آنلاین مراجعه شود. بنابراین برای خرید توکن بازی‌های Play-to-Earn هم باید از طریق صرافی‌ها اقدام کرد. خوشبختانه بسیاری از توکن‌های بازی‌ها در صرافی‌های ایرانی قابل معامله هستند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی برای خرید و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها اقدام کنید. بیشتر کاربران برای خرید ارزهای دیجیتال به صرافی بیت پین «Bitpin» به نشانی https://bitpin.ir/ مراجعه می‌کنند؛ چراکه با حداقل مبلغ 100 هزار تومان می‌توان در این صرافی به خرید ارز دیجیتال پرداخت. همچنین در صورت بروز هر مشکل، تیم پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این صرافی، پاسخگوی کاربران است.

پس اگر شما نیز مایل هستید تا روی توکن بومی بازی‌های Play-to-Earn یا هر ارز دیجیتال دیگری سرمایه‌گذاری کنید، همین حالا می‌توانید وارد وبسایت بیت‌پین شده و پس از انجام مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در آن، مشغول معامله ارزهای دیجیتال موردنظرتان شوید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.