kifpool
بخش تبلیغات

قدم به قدم خرید گیفت کارت استیم با ارزدیجیتال !

بخش تبلیغات 9 آبان 1401 بدون دیدگاه
687 بازدید

امروزه شاهد افزایش طرفداران بازی‌های کامپیوتری در سرتاسر جهان هستیم؛ طوری که بیشتر افراد تمایل دارند اشتراک بازی‌های ویدیویی را خریداری کنند. یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های فروش بازی‌های دیجیتالی و ارائه دهنده سرویس اجرای بازی‌ها به صورت گروهی و تیمی، شرکت استیم است که به دلیل ارائه بیشترین تعداد بازی و تخفیف‌های زیاد در بین علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

به گونه‌ای که هم اکنون این فروشگاه را به عنوان بزرگترین فروشگاه بازی‌های ویدیویی در جهان می‌شناسیم. برای عضویت در استیم و خرید بازی‌های ویدیویی راهکارهای زیادی وجود دارد؛ اما در بیشتر آن‌ها نیاز به صرف هزینه اضافی دارید؛ اما اگر بتوانید خرید بازی‌های ویدیویی را با ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم انجام دهید، واسطه‌ها را از میان برداشته و می‌توانید کمترین هزینه را برای دریافت بازی‌های ویدیویی پرداخت کنید.

به گزارش کیف پول من، اولین و بزرگترین صرافی ایرانی گیمرها در داخل ایران به سادگی و بدون پرداخت کارمزد اضافی و بدون واسطه می‌توانند خرید گیفت کارت استیم را با ارز دیجیتال نهایی کنند. برای آشنایی شما با این روش جدید و پرطرفدار در ادامه این نوشته، نحوه خرید گیفت کارت استیم با استفاده از ارزهای دیجیتال را شرح می‌دهیم.

مراحل خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال

قبل از اینکه به شرح مراحل خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال به صورت جزئی بپردازیم، ابتدا باید با پیش نیازهای طی کردن این مراحل آشنا شویم که عبارت‌اند از:

•    ایجاد کیف پول یا همان ولت که به میزان کافی ارز دیجیتال ترجیحا تتر یا ترون جهت خریداری گیفت کارت استیم را داشته باشد. پس شما قبل از خرید گیفت کارت باید اقدام به خرید تتر کنید.
•    ثبت نام در یک صرافی معتبر داخلی و خارجی و احراز هویت در آن برای خرید ارز دیجیتال و نهایتا خرید گیفت کارت استیم

دو پیش نیازی که در این بخش ذکر کردیم برای طی کردن مراحل خرید گیفت کارت استیم ضروری هستند؛ به گونه‌ای که اگر کیف پولی برای اتصال به سایت مقصد و پرداختن داشته باشید نمی‌توانید خرید گیفت کارت استیم را انجام دهید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با هر ارز دیجیتالی خرید گیفت کارت استیم را نهایی کنید؛ اما پیشنهاد ما به شما خرید با ارز تتر یا ترون است. این ارز روند خرید شما را آسان‌تر کرده و در مراحل دیگر جلوی بروز مشکلات را می‌گیرد. به همین علت توصیه می‌کنیم خرید ارز تتر یا ترون را از صرافی‌های معتبر و مطمئن داخلی را در برنامه خود قرار دهید.

آموزش گام به گام خرید گیفت کارت استیم با ارزهای دیجیتال

آموزش گام به گام خرید گیفت کارت استیم با ارزهای دیجیتال

پس از اینکه پیش نیازهای خرید گیفت کارت استیم را طی کردید باید وارد سایت کوینزبی Coinsbee شوید. این سایت که خدمات خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد، چند مراحل ساده برای خرید گیفت کارت‌های مختلف را دارد که در ذیل با هم مرور می‌کنیم:

ورود به سایت کوینزبی و انتخاب گیفت کارت استیم

پس از ورود به سایت کوینزبی در بالای صفحه سایت گزینه خرید کارت‌های مختلفی مشاهده می‌شود. گیفت کارت‌ها شامل گیفت کارت استیم، نتفلیکس، آیتونز و غیره هستند که ما برای خرید گیفت کارت استیم گزینه مربوط به آن را در این بخش انتخاب می‌کنیم.

انتخاب نوع ارز دیجیتال و مقدار آن

پس از آن در صفحه باز شده از بین گزینه‌های موجود گزینه اول مربوط به انتخاب منطقه را روی United States به عنوان Region انتخاب می‌کنیم. پس از آن در گزینه‌های بعدی گیفت کارت استیم را مشخص می‌کنیم. به عنوان مثال ما در این بخش سراغ گیفت کارت 50 دلاری استیم می‌رویم و سپس در کادر دیگر ارز دیجیتال گیفت کارت استیم را مشخص می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی : آموزش کسب درامد از متاورس

همان طور که ذکر کردیم پیشنهاد می‌کنیم در این بخش ارز دیجیتال تتر یا ترون را برای ادامه مراحل انتخاب کنید. در نهایت ما نیز همین گزینه را انتخاب کرده و پس از تایید نهایی جهت پرداخت و افزودن خرید خود به سبد روی گزینه Add 1 to card کلیک می‌کنیم.

پس از آن نیز گزینه Go to the shopping cart را می‌زنیم. حال برای دریافت کد شارژ اکانت استیم ایمیل شخصی را در کادر مشخص شده وارد می‌کنیم. توجه داشته باشید که در این مرحله باید ایمیل خود را به درستی وارد نمایید تا مشکلی از نظر شارژ گیفت کارت استیم وجود نداشته باشد. بعد از درج ایمیل گزینه Proceed to Checkout را زده و وارد درگاه پرداخت می‌شویم.

پرداخت و دریافت کد در ایمیل

پرداخت و دریافت کد در ایمیل

قبل از ورود به صفحه درگاه پرداخت صفحه جدیدی نمایش داده می‌شود که در آن اطلاعات مراحل طی شده را نمایش می‌دهد تا از درستی گزینه‌های خود در تمامی مراحل مطمئن شویم و سپس وارد صفحه‌های درگاه پرداخت شویم. پس از آن که اطمینان حاصل کردیم مشکلی از این نظر وجود ندارد، در سمت راست صفحه نوع درگاه پرداخت را مشخص می‌کنیم.

دقت کنید که زمانی که خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال را نهایی کردید، هنگام ثبت خرید تتر باید آن را روی شبکه ترون یا تی آر ایکس trx دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که انتقال به ارز دیجیتالی نیاز به سوخت شبکه دارد. بنابراین برای مثال اگر تتر را بر روی شبکه خریداری کنید باید به مقدار اضافی تتر جهت جابه‌جایی در حساب کیف پول خود داشته باشید. در مرحله بعدی در صفحه باز شده Coin و USDT را انتخاب کرده و در کادر Network گزینه Tron و نهایتا Buy Now را می‌زنیم.

حال که وارد صفحه جدیدی شدیم به مدت 20 دقیقه فرصت داریم تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را به آدرس درج شده منتقل کنیم. برای این منظور باید از ولت یا همان کیف پول شخصی خود کمک بگیریم تا بتوانیم نقل و انتقالات لازم را انجام دهیم. پس از اتمام این مرحله در صفحه جدید باز شده باید تا زمان اتمام تراکنش و موفقیت آن منتظر بمانیم.

پس از موفقیت تراکنش صفحه خرید، مجدد به صفحه اصلی بازگردانده می‌شویم. به این ترتیب مراحل خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال به مراحل آخر خود می‌رسد. در نهایت ایمیلی حاوی کد گیفت کارت استیم ارسال می‌شود تا به این شیوه بتوانیم برای ردیم کردن به استیم وارد شویم. اگر ایمیل مربوطه را در این بخش اینباکس دریافت نکردیم حتما باید پوشه اسپم ایمیل را چک کنیم. با دریافت کد گیفت کارت استیم در ایمیل به سادگی می‌توانیم برای ردیم کردن آن وارد استیم شویم.

ورود به استیم و خرید با گیفت کارت استیم

در این بخش پس ورود به صفحه استیم بر روی View my Wallet کلیک کرده و سپس گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code را می‌زنیم. سپس در این قسمت کد استیم دریافت شده در ایمیل را وارد کرده و با گزینه Continue مراحل خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال را به پایان می‌رسانیم.

کیف پول من؛ معتبرترین مرجع خرید گیفت کارت استیم بدون واسطه و کارمزد

همان طور که اشاره کردیم، برای خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال نیاز به پرداخت کارمزد به هیچ واسطه‌ای نداریم و همین مورد باعث می‌شود تا نگرانی از بابت پرداخت هزینه‌های اضافی جهت خرید گیفت کارت استیم نداشته باشیم؛ اما از آن جایی که پیش نیازهای این مراحل شامل ثبت نام در یک صرافی معتبر و خرید ارز دیجیتال از این صرافی‌ها و سپس ایجاد یک ولت معتبر است، لازم می‌دانیم تا در این مورد نیز توضیحاتی به شما ارائه دهیم.

هرچند که برای خرید گیفت کارت استیم روش‌های زیادی وجود دارد؛ اما بیشتر این روش‌ها نیاز به واسطه‌هایی دارند که باعث افزایش هزینه پرداختی و کارمزد به این واسطه‌ها می‌شود؛ با این وجود خرید گیفت کارت استیم با استفاده از ارزهای دیجیتال با حذف واسطه‌ها و کارمزدهای اضافی به همراه است.

برای این منظور گیمرها ابتدا باید در صرافی معتبر و امنی ثبت نام و احراز هویت کنند و ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را جهت خرید گیفت کارت از این صرافی خریداری کنند. اما صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌های اعمال شده مشکلات احراز هویت را دارند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارز دیجیتال صرافی داخلی معتبر و امنی همچون کیف پول من را انتخاب کنید. صرافی کیف پول من که به عنوان بزرگترین و اولین صرافی داخلی شناخته می‌شود، علاوه بر مهیا کردن خرید ارزهای دیجیتال برای گیفت کارت استیم، امکان ساخت کیف پول یا همان ولت شخصی را جهت نگهداری و نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. با ثبت نام در این صرافی بدون واسطه و کارمزد و نهایتا اتصال به ولت، به سادگی می‌توانید از طریق سایت‌هایی همچون سایت کوینزبی خرید گیفت کارت استیم را نهایی کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.