معرفی 5 کارت گرافیک ارزان در سال 2022
بخش تبلیغات

معرفی 5 کارت گرافیک ارزان در سال 2022

بخش تبلیغات 8 آبان 1401 2 دیدگاه
810 بازدید

کارت های گرافیک، که امروزه بهتر است آن ها را جزو کالا های لاکچری به حساب آورد، تجهیزات گران قیمتی هستند که وجود یکی از آن ها برروی سیستم هر گیمر و ادیتوری از واجبات است.

در واقع این قطعات برای گیمر ها و ادیتور ها کارایی های زیادی دارد، پردازش قدرتمند و بهینه برنامه ها و بازی ها، ایجاد یک منظره جذاب از کیس کامپیوتر (به طوری که کاربر از نگاه کردن به آن کیف کند)، استفاده از آن در کار های ماینینگ و استخراج ارز های دیجیتال از خدماتی است که یک کارت گرافیک قدرتمند و مناسب می تواند به کاربر ارائه کند.

در این روز ها به علت کاهش تولید تراشه های کارت های گرافیک در زمان کرونا و افزایش قیمت آن ها، حتی می توان مانند طلا، به چشم سرمایه نیز به آن ها نگاه کرد!

به هر حال، کارت های گرافیک که برای بازیکنان حرفه ای و شیفتگان استخراج پول مجازی از نیاز های اولیه زندگی شده است؛ امروزه در کشور ما نیز به وفور با انواع قیمت ها و انواع مدل ها یافت می شود. فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه اورگیم و دیگر وارد کنندگان کارت گرافیک، این قطعات را در ایران با قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر فروشندگان بازار، عرضه می کنند.

حال اگر تصور می کنید با وجود قیمت های بالا برای این تجهیزات، دیگر خرید کارت گرافیک ممکن نیست و یا حتی تصور می کنید که کارت گرافیک های ارزان، قدرت پردازش بالایی ندارند و مناسب گیم و ادیت نیستند، قطعا در اشتباهید!

در ادامه 5 مدل از اقتصادی ترین کارت های گرافیک برتر سال 2022 معرفی شده اند که هر کدام به نحوی، از لحاظ پردازش و قیمت، شما و جیبتان را بسیار راضی نگه می دارند!

1. کارت گرافیک AMD Radeon RX 6600 XT

بی شک، یکی از اقتصادی ترین و بهترین کارت های گرافیک عرضه شده در سال 2022، کارت گرافیک AMD Radeon RX 6600 XT است که قابلیت های بسیار خفن و جدیدش را در کنار قیمت اقتصادی 388 دلاری خود، به کاربران عرضه کرده است. از دلایلی که این کارت گرافیک جزو برترین کارت گرافیک های مقرون به صرفه امسال بوده، پردازش عالی کیفیت 1080p، فرکانس و سرعت بالا، مصرف برق کمتر و حرارت بسیار پایین آن می باشد.

2. کارت گرافیک پالیت RTX 3050 DUAL 8GB

خرید کارت گرافیک از برند هایی به جز ایسوس و انویدیا و ای ام دی، شاید به نظر یک ریسک جبران ناپذیر باشد اما درباره این یک مورد باید گفت که کارت گرافیک پالیت سری rtx3050 dual 8gb از کارت های گرافیک ارزان قیمت و قدرتمند بازار است که آماده شده تا تمامی بازی های نسل جدید را با روزلوشن P1080 یا حتی بالاتر با جزییات بسیار عالی اجرا کند.

این کارت گرافیک دارای خروجی های DisplayPortو HDMIاست که به وسیله آن ها می‌توانید سیستم خود را به 4 نمایشگر به صورت همزمان متصل کنید. برای گیمر ها داشتن یک کارت گرافیک با قابلیت های مختلف و پردازش نورپردازی و فضای بازی ها به بهترین نحو، در کنار قیمت اقتصادی، می تواند یک مورد بسیار مناسب و وسوسه برانگیز باشد!

3. کارت گرافیک ایسوس RTX 2060 DUAL O6G

کارت گرافیک ایسوس RTX 2060 DUAL O6G

اگر از گیمر ها، ادیتور ها، ماینر ها و دیگر افرادی که به اصطلاح موی خود را در کار های گرافیکی و پردازشی سفید کرده اند، راجب کارت گرافیک های ایسوس بپرسید، همه آن ها به شما خواهند گفت که برند ایسوس در زمینه کارت های گرافیک، از هر لحاظ قیمتی، قدرتی، سرعتی، پردازشی، تکنولوژی و حتی زیبایی و نورپردازی بین تمام برند های دیگر دنیا حرف اول را می زند؛ حال سری rtx2060 از کارت گرافیک های خوش قیمت و خوش ساخت جدید ایسوس است که اگر دنبال یک کارت گرافیک مقرون به صرفه و قوی هستید، دیگر نیازی به توضیح راجب این کارت گرافیک نیست و بهتر است این مورد را از دست ندهید!

4. کارت گرافیک ایسوس TUF GTX 1660S O6G Gaming

اگر با وجود مورد های قبلی، هنوز هم حس می کنید که نیاز به کارت گرافیکی با قیمت پایین تر دارید، جای نگرانی نیست، کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GTX 1660S O6G Gaming اینجاست تا هرچیزی که از یک کارت گرافیک می خواهید را به شما هدیه کند: قیمت پایین، کارایی بالا، فرکانس و سرعت مناسب، قدرت پردازش بسیار بالای تصاویر و بازی ها!

قطعا با وجود چنین کارت گرافیکی حتی با معمولی ترین سیستم کامپیوتر نیز می توانید غرق در بهترین و جدید ترین گیم ها شوید و یا حتی با رندرینگ، از آن کسب درآمد کنید!

5. کارت گرافیک INNO3D مدل GTX 1650 4GB OC

کارت گرافیک INNO3D مدل GTX 1650 4GB OC

و در آخر، ارزان ترین کارت گرافیک موجود در بازار! کارت گرافیکی که توسط انویدیا به بازار عرضه شد تا گیمر ها و کاربران بتوانند با کمترین بودجه هم به سراغ یک کارت گرافیک با کیفیت و مناسب بروند، البته باید بدانید که این سری از کارت گرافیک ها مناسب بازی های سنگین ( از لحاظ گرافیک) نیستند و ممکن است شما را راضی نکنند، اما مطمئن باشید در سطح خودش می تواند آن چه را که به او سپرده اید، به خوبی انجام دهد!

نکات مهم قبل از خرید کارت گرافیک

از آن جایی که بودجه و مقدار هزینه در خرید، مهم ترین مسئله قبل از خرید است، همین اول بهتر است بدانید که بالاترین نکته قبل از خرید یک کارت گرافیک، بودجه شماست! بودجه شما مشخص می کند که کارت گرافیکی که قصد خرید آن را دارید در چه سطحی باشد، از چه برندی باشد، چه فرکانسی داشته باشد، چه میزان سرعت و قدرت پردازش بازی ها، نرم افزار ها را داشته باشد و …

ممکن است که شما بودجه خرید یک کارت گرافیک سریع و قدرتمند و زیبا را داشته باشید، پس حتما به سراغ یک کارت گرافیک کاملا حرفه ای می روید. برای مثال خرید کارت گرافیک LC RTX 3090 ایسوس را درلیست خرید ها و اولویت های خود قرار می دهید! اما همینطور نیز ممکن است که نخواهید هزینه زیادی را برای خرید یک کارت گرافیک مناسب متحمل شوید، پس به سراغ 5 موردی که در این مقاله به شما معرفی شده است می روید ( که مطمعنا راضی خواهید بود) و یک خرید اقتصادی و به صرفه را انجام می دهید!

پس از این رو می توان گفت که بودجه در خرید یک کارت گرافیک مناسب حرف اول را می زند، اما بهتر است پس از توجه به بودجه خود، کمی راجب فرکانس، درگاه های کارت گرافیک، قابلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن، حجم و حتی سیستم خنک کنندگی آن تحقیق کنید و در آخر تمام این فاکتور ها را در کنار یک برند مناسب قرار دهید تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید کارت گرافیک مناسب خود داشته باشید!

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ایوب

    مهمان

    به نظرتون کارت گرافیک برند اورئوس چطوره؟

    پاسخ دهید
    • AMIR

      AMIR در پاسخ به ایوب

      پشتیبانی

      سلام
      برند معتبر، زیبا و و خوش ساختی هست.