دانلود ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection
پارسی گیم

دانلود ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

پارسی گیم 11 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,814 بازدید

سری بازی های آنچارتد تا به امروز یکی از جذاب‌ترین بازی های اکشن و ماجراجویی بوده که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن سونی منتشر می‌شدند. این بازی‌ها با داستانی جذاب، گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک خیره‌کننده هر بار طرفداران را حیرت‌زده کردند. آخرین شماره این سری یعنی بازی Uncharted 4 در کنار بسته الحاقی‌اش، به صورت کامل تحت عنوان بازی Uncharted Legacy of Thieves اکنون برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و اکنون پلتفرم PC نیز از آن بهره‌مند است. همین موضوع باعث شده تا ترینر و کدهای تقلب نیز برای بازی در دسترس قرار بگیرد و بتوانید این اثر جذاب را با قوانین خودتان تجربه کنید. از جمله ویژگی‌های مربوط به ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection می‌توان به نامیرا شدن، میزان مهمات بی‌نهایت، شلیک بدون نیاز به تعویض خشاب، حالت مخفی و نامرئی و تغییر سرعت بازی اشاره کرد. با دانلود ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection می‌توانید بدون هیچ قانون و حد و مرزی، از آن لذت برده و همراه ناتان دریک ماجراجویی کنید.

ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

ویژگی‌های ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

ترینر بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection مملو از ویژگی‌های مختلف و کاربردی است. از نامیرا شدن کاراکتر گرفته تا بی‌نهایت کردن زمان استفاده از قابلیت‌های لباس‌ها، افزایش میزان صدمه وارد شده، به دست آوردن Skill Point و انواع Tokenهای مخصوص بازی برای خرید و … از جمله ویژگی‌های این ترینر هستند.

برای استفاده از ترینر کافی است آن را اجرا کرده و پس از ورود به بازی، از کلید‌های مختلف که هر کدام کارایی متفاوتی دارند، استفاده کنید. پس از فشردن هر کلیدی، صدای مخصوصی از فعال شدن آن قابلیت به شما اطلاع می‌دهد.

کلیدتغییراتی که در بازی اعمال می‌شود
NUM 1نامیرایی
NUM 2مهمات بی‌نهایت
NUM 3عدم نیاز به Reload
NUM 4مود Stealth
NUM 5تنظیم سرعت بازی

نکته‌ای که در مورد ترینرها قابل‌توجه بوده، این است که گاهی برنامه‌های آنتی‌ویروس، آن‌ها را به‌عنوان بدافزار می‌شناسند. جای نگرانی نیست و این نرم‌افزارها برای دستگاه شما مخرب نخواهند بود و صرفاً چون در کدهای بازی تغییر ایجاد می‌کنند، این‌گونه شناسایی می‌شوند و برای حل این مشکل باید ترینر را در نرم‌افزار آنتی‌ویروس خود جز دسته Trusted قرار دهید.

About This Game :

Are You Ready To Seek Your Fortune?
Seek your fortune and leave your mark on the map in the UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection. Uncover the thrilling cinematic storytelling and the largest blockbuster action set pieces in the UNCHARTED franchise, packed with all the wit, cunning, and over the top moments of the beloved thieves – Nathan Drake and Chloe Frazer.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 651 کیلوبايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

استفاده از ترینر ها نیازمند پیش‌نیاز خاصی است؟

خیر. تنها با دانلود آن‌ها می‌توانید در بازی از تنظیمات آن‌ها استفاده کنید.

۱
آیا استفاده از این ترینر ها در بازی اختلال ایجاد می‌کند؟

این موضوع بسیار غیرمحتمل است و در بیشتر مواقع این برنامه‌ها با بازی همخوانی مناسبی دارند.

۲
چرا آنتی‌ویروس من این ترینر ها را به‌عنوان بدافزار تشخیص می‌دهد؟

چون این نرم‌افزارها در کدهای اصلی بازی دست‌کاری می‌کنند توسط آنتی‌ویروس‌ها به‌عنوان بدافزار شناخته می‌شوند اما هیچ مشکل امنیتی‌ای برای سیستم شما ایجاد نخواهند کرد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.