یحیی رحیمی

نمرات بازی Monster Hunter: World منتشر شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,240 بازدید

بالاخره یکی از بازی‌های پرسروصدا امسال برای کنسول‌های خانگی منتشر شد. این نسخه از بازی تنها برای کنسول‌های خانگی در دسترس خواهد بود و اولین تلاش بازی برای جمع‌آوری طرفداران غربی خواهد بود زیرا که بازی Monster Hunter: World در ژاپن و شرق طرفداران بسیاری دارد.

نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی در اواسط سال جاری میلادی منتشر می‌شود. این نسخه از بازی تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های قبلی دارد و اگر نسخه‌های قبل را تجربه کرده باشید، دلیل علاقه بیش‌ازحد طرفداران به این بازی را خواهید فهمید. بازی چند روزی است منتشرشده است و برای شروع باید آپدیت کوچک 815 مگابایتی را نیز دانلود کنید.

اما آیا بازی Monster Hunter: World ارزش امتحان را دارد؟

بررسی‌های زیادی برای بازی منتشرشده است و حتی بعضی آن را بزرگ‌ترین فرانچایزی که تا حالا وجود داشته است نامیده‌اند. باهم نمره بازی و بخشی از بررسی سایت‌های بزرگ دنیای گیم را می‌خوانیم:

GameSpot – نمره 8 از 10

از زمانی که این عنوان معرفی شد مشخص بود که Capcom خود را برای بزرگ‌ترین نسخه این سری آماده می‌کند. آن‌ها در این کار موفق بودند و بزرگ‌ترین و بهترین فرانچایزی است که تابه‌حال وجود داشته است. نه تنها خط روایی داستان، بلکه سیستم مبارزات که در نسخه‌های پیش برای افراد تازه‌کار دور از فهم بود پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. Monster Hunter فرمول اصلی خود به شیوه‌ای تغییر داده است که تمام فاکتورهای بازی بدون درز باشند و تکامل عمیقی برای این سری به وجود آورده است.

IGN – نمره 9.5 از 10

نمی‌شود گفت این نسخه بهترین است یا خیر اما به‌طورقطع می‌شود گفت که بی‌باک‌ترین Monster Hunter است که وجود داشته است. جهان بازی جهشی چشمگیر ازلحاظ بصری، احساس و اندازه کرده است که کاملاً جدید است و به‌طور هم‌زمان به ایده آل‌های سریال نیز احترام می‌گذارد و با حفظ حلقه اعتیادآور مبارزه، هیولاهای جذاب و هیجان‌آور و همچنین آپدیت‌های خوب به بازی دوست‌داشتنی تبدیل‌شده است.

Eurogamer – Essential

حقیقت عنوان Monster Hunter و همچنین بزرگ‌ترین نقطه قوت آن این است که شما هیچ موقع نمی‌توانید حس کنید که صاحب بازی هستید و بالاخره همه زیر رو روی آن را بلدید و فرقی ندارد که بازیکن تازه‌کار باشد یا کهنه‌کار، همیشه نکته جدیدی برای یادگیری وجود دارد. شکارچی هیولا 13 سال تکامل را به خود دیده است و این 13 سال تأثیر زیادی بر ایجاد نسخه‌ای هیجان‌انگیز داشته است. شکارچی هیولا همیشه سری فوق‌العاده‌ای بوده است و با انتشار نسخه World بازی، فهمیدن این حقیقت راحت‌تر شده است.

GamesBeat – نمره 90 از 100

Monster Hunter World یکی از بهترین بازی‌های اکشن است در چند سال اخیر دیده‌ام. بازی چه تک‌نفره و چه چندنفره جذاب است و به‌خوبی از سخت‌افزار مدرن برای ایجاد جهانی زیبا استفاده کرده است. من هیچ موقع فرصت نکرده‌ام که نسخه‌های قبلی این بازی را تجربه کنم اما حال نمی‌توانم صبر کنم که بازی به‌طور رسمی منتشر شود تا بازیکنان بیشتری را در بازی ببینم.

Destructoid – نمره 9 از 10

اگر تابه‌حال بازی‌های شکارچی هیولا جدی نمی‌گرفتید و از کنار آن می‌گذشتید، زمان آن است که این ذهنیت را کنار بگذارید. فقط این را بدانید که Capcom فرمول اصلی بازی را برخلاف بازی‌های دیگرش آن‌قدر تغییر نداده است که کهنه‌کارها را عصبانی کند و افراد تازه‌کار را از خود براند.

همچنین در ادامه می‌توانید نمرات کامل سایت‌های معتبر بازی را در مورد این بازی ببینید:

The Sixth Axis – 10/10
The Telegraph – 5/5
US Gamer – 5/5
Famitsu – 39/40
IGN – 9.5
GameInformer – 9.5
Hardcore Gamer – 4.5/5
Hobby Consolas – 95/100
Eurogamer – Essential
RPG Site – 9/10
Destructoid – 9/10
Gaming Bolt – 9/10
Metro – 9/10
Gaming Nexus – 9.5
PlayStation Lifestyle – 9.5
PlayStation Universe – 9/10
Metro – 9/10
Xbox Achievements – 90/100
God is a Geek – 8.5/10
Spaziogames – 8.5/10
Push Square – 8/10
GameSpot – 8

Monster Hunter World Metacritic

میانگین نمرات بازی Monster Hunter: World در سایت Metacritic

منبع: VG247 و Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.