دانلود بازی The Jackbox Party Pack 9 برای PC
دانلود بازی The Jackbox Party Pack 9 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Jackbox Party Pack 9 برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,332 بازدید

دانلود بازی The Jackbox Party Pack 9 برای کامپیوتر

سری بازی‌های The Jackbox Party Pack مجموعه‌ای از بازی‌های گروهی و چند نفره هستند که از سال 2014 تا به امروز به صورت سالانه توسط Jackbox Games ساخته و منتشر می‌شوند. هر کدام از این عناوین شامل پنج بازی مختلف گروهی شده که تعداد زیادی بازیکن را پوشش می‌دهند. این موضوع در سال 2022 نیز تغییر نکرده و بازی The Jackbox Party Pack 9 با پنج عنوان تازه و سرگرم‌کننده و لحظات شاد و بامزه اش، آمده تا گیمرها را در سراسر دنیا سرگرم کند.

شکلی که بازی The Jackbox Party Pack 9 طراحی شده، نیاز تمام وقت به اتصال آنلاین داشته و یک نفر به عنوان میزبان انتخاب می‌شود. سپس سایر بازیکنان می‌توانند بازی را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف، بر روی کنسول یا کامپیوتر وی مشاهده کرده و مشارکت کنند. اکثر بازی‌های درون این پکیج نیاز به 4 تا 8 بازیکن دارند. تنوع و خلاقیتی که در برخی از بازی‌های این پکیج مانند Fibbage 4 وجود دارد نیز، پتانسیل این را دارد که هزاران نفر را برای ساعت‌ها درگیر خود کند.

یکی از اولین چیزهایی که با ورود به بازی‌های The Jackbox Party Pack 9 متوجهشان خواهید شد، گرافیک عجیب و بسیار رنگارنگشان است. گویا سازندگان قصد دارند تا تنوع تازه‌ای به آثار خود وارد کرده و موج جدیدی از گیمرها را جذب کنند. محیط‌ها شاد و پر از نوآوری بصری هستند. اگر می‌خواهید که در کنار دوستان و افراد آنلاین، ساعاتی را درگیر سرگرمی‌های بامزه و جالبی شوید، تجربه The Jackbox Party Pack 9 و حتی نسخه‌های قبلی این مجموعه، خالی از لطف نیست.

بازی The Jackbox Party Pack 9 مجموعه از پنج بازی متنوع و سرگرم‌کننده گروهی است. این بازی‌ها برای تجربه آنلاین با سایر افراد در سراسر دنیا طراحی شده‌اند و مسابقات کوتاه، ولی هیجان انگیزی را درون خود پنهان کرده‌اند. پس برای خلق لحظاتی فراموش نشدنی با دوستانتان، The Jackbox Party Pack 9 را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rifftrax The Game و Who Pressed Mute on Uncle Marcus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Jackbox Party Pack 9 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: 2.66 Ghz Core 2 Duo or Greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 500+ / Radeon 5000+ or Greater
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1+
Processor: 2.33 GHz Quad Core or Greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 600+ / Radeon 6000+
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

About The Jackbox Party Pack 9
Introducing the ninth installment of the best-selling Party Pack Franchise you know and love! Whether you’re hanging out with friends, having a remote happy hour, trying to make the holidays less awkward, or looking for your next game to stream, The Jackbox Party Pack 9 is here to spice things up.
Let’s keep it simple. You don’t need extra controllers for extra players – everyone uses their phones or tablets to play! Games support up to 10 players and 10,000 audience members joining in the fun to impact the outcome of the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.