دانلود بازی Trifox برای PC
دانلود بازی Trifox برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trifox برای PC

پارسی گیم 29 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,377 بازدید

دانلود بازی Trifox برای کامپیوتر

طی چند سال اخیر شاهد این بودیم که بازی‌های پلتفرمر سه بعدی که برای سال‌ها در خواب به سر می‌بردند، بازگشتی شکوهمند را به صنعت گیم تجربه کرده‌اند. این عناوین با گرافیک‌های چشم نواز و گیم پلی‌های پیچیده، باری دیگر ثابت کرده‌اند که ژانر ساده‌ای مانند پلتفرمر هم می‌تواند در کنار آثار عظیم‌تر رقابت کند. جدیدترین محصول در این ژانر، Trifox از استودیوی Glowfish Interactive نام دارد. این بازی با کاراکتر روباه قرمزش، به وضوح از سری Crash Bandicoot الهام گرفته است.

با اینکه بازی Trifox ظاهر و سبکش را مدیون آثار پلتفرمر سه بعدی دهه 90 میلادی بوده، ولی برخلاف آن‌ها، بر روی مکانیک‌های مبارزه تمرکز بیشتری داشته است. این حرکت جالب باعث شده تا در کنار آشنا بودن با این بازی، ندانیم که چه غافلگیری‌هایی انتظارمان را می‌کشند. همچنین برقرار بودن تعادل فوق‌العاده میان مبارزه و پلتفرمینگ، باعث شده تا Trifox در کنار بهترین آثار این سبک در سال جاری قرار بگیرد. روباه قهرمان داستان باید روستای خود را از دست دزدان دریایی نجات دهد.

الهامات سری Crash Bandicoot بر روی این بازی چیزی فراتر از ظاهر و گیم پلی رفته و به خوبی می‌توان در بخش موسیقی‌های شاد و هیجان‌انگیز نیز آن را مشاهده کرد. چالش‌های مراحل بازی نیز به مرور زیادتر شده و در پایان هر مرحله نیز باید با یک باس بسیار سخت دست و پنجه نرم کنید. تمام این موارد و البته کوتاه بودن طول این بازی، یکی از سرگرم کننده‌ترین و جذاب‌ترین پلتفرمرهای چند سال اخیر را برایمان خلق کرده‌اند، پس تجربه Trifox را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Trifox عنوانی در سبک پلتفرمر و اکشن است. این بازی از آثار هم سبک خود در دهه 90 میلادی الهام گرفته و در این بین کلی ویژگی و مکانیک جالب دیگر را هم به آن‌ها اضافه کرده است. اگر به دنبال چند ساعت سرگرم شدن در یک بازی بامزه می‌گردید، گزینه‌های زیادی نزدیک به Trifox در دسترستان قرار ندارند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crash Bandicoot 4 It’s About Time و SpongeBob SquarePants BfBB Rehydrated را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trifox برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 3 1300X or above | Intel® Core™ i3-3225 or above
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ HD 7750 (2GB) / NVIDIA® GeForce® GT 640 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 3 1300X or above | Intel® Core™ i7-3770 or above
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX Vega 56 / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Trifox is a colourful and cartoonish action-adventure featuring a phenomenal fox with a multitude of talents! Choose from a trio of classes – Warrior, Mage, Engineer – or mix-and-match abilities to create a tailor-made hero! Inspired by the golden age of 3D platformers.
After his home is attacked and his TV remote stolen, Trifox sets out in pursuit of the mysterious looters in an action-packed adventure.
Use magic, might, and marvelous gadgets to outfox foes across four danger-filled worlds as you fight your way to a final showdown at Villain HQ!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.